Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2013.

Ga naar beneden 
+15
Mike Tamerus
Hans de Jong
Marco
Jeffrey Haak
Jan Sturkenboom
Johan
Rene Zwaap
Brian Tamerus
Harry
Gaby
Marc Dronten
Leo ten Hoeve
Wilco
Kees Degenhart
Jos Holla
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:02

Ook in 2013 komt er bij voldoende animo weer een winterwedstrijd, we hebben als datum zondag 10 februari. De inschrijving start zondag 13 januari, meer info volgt begin januari.

Winterwedstrijd 2013. Zsjmvm

Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:05

Lijkt me leuk toe. Ik zal proberen er te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:09

Het leuke is dat je een winterstekje kan creeren door te voeren zodra je de gewenste stek toegewezen hebt gekregen (14 januari).
Het principe van 'De Vrije Slag', maar dan even frisser clown clown .

Voor Wilco, Rob, Jerry en mij is het doorgaans de officiele seizoensopening en die vieren we traditiegetrouw met kip op de BBQ geek .
Ondanks dat hij vorig jaar niet helemaal gaar was kijk ik er toch weer naar uit Basketball Laughing

Winterwedstrijd 2013. 2ur100m Winterwedstrijd 2013. Xkotow

Verslagen vind je op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca



Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:29

Wat niet gaar!
Man, het vlees viel van het botje af, zo gaar waren ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:32

ik kom wel ff langs als die kip gaar is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 16:36

Wilco schreef:
Wat niet gaar!
Man, het vlees viel van het botje af, zo gaar waren ze.
Oh ja, jij komt hier ook he Laughing Laughing Laughing

Die kip was zooooooo lekker gaar Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 17:36

Jos Holla schreef:
Wilco schreef:
Wat niet gaar!
Man, het vlees viel van het botje af, zo gaar waren ze.
Oh ja, jij komt hier ook he Laughing Laughing Laughing

Die kip was zooooooo lekker gaar Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Very Happy Very Happy lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 22:25

Wilco schreef:
Jos Holla schreef:
Wilco schreef:
Wat niet gaar!
Man, het vlees viel van het botje af, zo gaar waren ze.
Oh ja, jij komt hier ook he Laughing Laughing Laughing

Die kip was zooooooo lekker gaar Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Very Happy Very Happy lol! lol!

Jos is zelf een halve gare lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

en als ik Henk kan vinden doen wij ook weer mee cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 23:46

Goed zoeken dan maar Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:27

Ik heb al een mooie stek op het oog... Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 22:48

zal marc henk al gevonden hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 12:43

Ik heb de infopagina voor de winterwedstrijd online gezet, je vind hem via deze link:

www.hsvog.nl/kca/winterwedstrijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 15:02

Harry schreef:
zal marc henk al gevonden hebben
Wil Henk uberhaupt door Marc gevonden worden?? Laughing Laughing Laughing

Overigens doet de titelverdediger (Huub Baayens) weer mee, eens kijken of het ze weer zo voor de wind gaat .................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 11:30

Ik wil op zich wel mee doen met de winter wedstrijd maar vis altijd alleen dus heb geen team.
En denk dat het dan knap lastig wordt om kans op winst te maken in me eentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 11:35

Ricardo Atsma schreef:
Ik wil op zich wel mee doen met de winter wedstrijd maar vis altijd alleen dus heb geen team.
En denk dat het dan knap lastig wordt om kans op winst te maken in me eentje.


Er is toch wel iemand die met je mee wil????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 11:42

Om eerlijk te zijn ken ik verder niet echt mensen die serieus op karper vissen, me vrienden vinden het maar niks dat vissen.
Daarom vis ik ook meestal alleen, kan wel iemand vragen maar die is niet echt serieus en weet zeker dat die me voor gek verklaart in de winter te gaan vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 22:58

jos, ik doe sws mee met de winterwedstrijd , ben je al beetje opgeschoten met het poetsen Laughing Laughing Laughing
ff afwachten of me maatje meekan anders verzin ik wat anders komt goed Very Happy Very Happy

gr brian
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 23:03

Opgeschoten met poetsen???? Aan babbeltjes ontbreekt het je niet he? Laughing Laughing Laughing

Maar leuk dat je meedoet, dan hebben we al 12 teams, mooie opkomst cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 23:04

Ricardo Atsma schreef:
Om eerlijk te zijn ken ik verder niet echt mensen die serieus op karper vissen, me vrienden vinden het maar niks dat vissen.
Daarom vis ik ook meestal alleen, kan wel iemand vragen maar die is niet echt serieus en weet zeker dat die me voor gek verklaart in de winter te gaan vissen.
Het is maar 1 dagje, zoek er eentje die handig met catering is, dan komen jullie de dag wel door Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimema 14 jan 2013 - 5:48

Jos Holla schreef:
Ricardo Atsma schreef:
Om eerlijk te zijn ken ik verder niet echt mensen die serieus op karper vissen, me vrienden vinden het maar niks dat vissen.
Daarom vis ik ook meestal alleen, kan wel iemand vragen maar die is niet echt serieus en weet zeker dat die me voor gek verklaart in de winter te gaan vissen.

Het is maar 1 dagje, zoek er eentje die handig met catering is, dan komen jullie de dag wel door Laughing Laughing Laughing

Doet Jos ook....... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimema 14 jan 2013 - 6:29

Een paar uur ontbering in de kou ( hopelijk wel droge kou dan ) , en naar afloop met rode wangen in de mac donald
of whatever , nog even de dag evalueren met hobby genoten , en versnaperingen :-)

ik heb er zin aan !! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimema 14 jan 2013 - 19:26

Wilco schreef:
Jos Holla schreef:
Ricardo Atsma schreef:
Om eerlijk te zijn ken ik verder niet echt mensen die serieus op karper vissen, me vrienden vinden het maar niks dat vissen.
Daarom vis ik ook meestal alleen, kan wel iemand vragen maar die is niet echt serieus en weet zeker dat die me voor gek verklaart in de winter te gaan vissen.

Het is maar 1 dagje, zoek er eentje die handig met catering is, dan komen jullie de dag wel door Laughing Laughing Laughing

Doet Jos ook....... lol!
Basketball

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimema 14 jan 2013 - 19:26

Brian Tamerus schreef:
jos, ik doe sws mee met de winterwedstrijd , ben je al beetje opgeschoten met het poetsen Laughing Laughing Laughing
ff afwachten of me maatje meekan anders verzin ik wat anders komt goed Very Happy Very Happy

gr brian

Ik zie de inschrijving wel verschijnen, leuk als jullie meedoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 16:43

Dit gaat nog tricky worden vrees ik ......... Zal niet de eerste keer zijn pale Laughing Laughing

Winterwedstrijd 2013. 24pmfia

Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 17:59

Kunnen we er anders geen gezamenlijke schaatstocht gaan houden, mocht het ijs dan nog voldoende zijn. Kunnen we de stekken eens een keer van de andere kant bekijken. Kunnen we rondkijken over de plassen waar onze karpers zijn uitgezet, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die daar wel wat over kunnen vertellen, met hotspots e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2013.   Winterwedstrijd 2013. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2013.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2014.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: