Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Topcompetitie karpervissen 2013.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Topcompetitie karpervissen 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Topcompetitie karpervissen 2013.   Topcompetitie karpervissen 2013. Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 21:15

Volgend weekend vindt de eerste editie van de topcompetitie karpervissen plaats langs het wedstrijdparcours aan de Lage Vaart. Ligt het nou aan mij of hoor je er eigenlijk bijzonder weinig over? Vorig jaar was er een stekverloting op de beurs "Carp", nu eigenlijk helemaal niks gehoord mbt de animo. Of heb ik zitten slapen?

Zowel op de site van SVN als die van de KSN lees ik dat er op 'Carp 2013' eventueel geloot zal worden, die beurs is allang geweest dus echt actueel is het allemaal niet .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Topcompetitie karpervissen 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topcompetitie karpervissen 2013.   Topcompetitie karpervissen 2013. Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 21:55

Hoor het nu ook voor het eerst, had het al wel gelezen van dat jeugdkamp in Mei...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Topcompetitie karpervissen 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topcompetitie karpervissen 2013.   Topcompetitie karpervissen 2013. Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 22:22

Afgelast...? geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Topcompetitie karpervissen 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topcompetitie karpervissen 2013.   Topcompetitie karpervissen 2013. Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 22:34

Nope, het gaat echt wel door, het valt me alleen op dat ik er zo weinig over hoor. Maar ik ga zeker even kijken, altijd leuk.

Die jeugddagen zijn zeker wel leuk, er komt er in augustus nog eentje. We hebben dat zelf ook 2x gedaan (alleen een dagje), maar het is gewoon lastig om jeugd te krijgen. Evengoed zijn we er wel bij betrokken, hoor. Ik heb de wedstrijdtoestemming én de tentvergunning voor ze geregeld. En ook daar ga ik zeker even langs Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Topcompetitie karpervissen 2013. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topcompetitie karpervissen 2013.   Topcompetitie karpervissen 2013. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Topcompetitie karpervissen 2013.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KCA goes Abbey 2013.
» De marathon van 2013.
» Winterwedstrijd 2013.
» Wedstrijdkalender 2013.
» Wedstrijdoverzicht 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: