Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Gaby
Tim Captein
Wilco
Jeroen Rosier
Rudy Wijnstra
Michael Horn
Don Seur
Kees Degenhart
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 12:28

Ik heb eens zitten kijken, zowel voor de Marathon als voor de aankomende wedstrijd hebben we 44 deelnemers waarvan er 19 lid zijn van de organiserende vereniging: HSV Ons Genoegen-Almere. Recent is zijdelings ter sprake gekomen dat het eigenlijk vreemd is dat onze HSV opdraait voor alle kosten terwijl de helft (of minder) van de deelnemers lid is van onze vereniging. Ik heb het dan over kosten buiten het prijzengeld om: zoals je weet gaat dat prijzengeld één op één naar "De Snoekbaars", maar daarnaast krijgt "De Snoekbaars" vanuit mijn budget jaarlijks nog een extra bedrag toe.

Vanaf begin dit jaar is er een Federatieve karpercommissie en mijn gedachte is dat het misschien eigenlijk wel logisch is dat zij voortaan de karperwedstrijden in Flevoland gaan organiseren: het is immers hún water en zij vertegenwoordigen ons allemaal, je bent toch niet voor niks een karpercommissie lijkt mij. Ik heb echter nog geen enkele reactie van de Federatieve karpercommissie hierover (hoewel ik ze al in mei én afgelopen week heb aangeschreven) dus ik weet ook niet of ze in 2014 meerdaagse wedstrijden willen gaan organiseren, al zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom niet.

Als ze dit gaan doen betekend dat wel het einde van de wedstrijden zoals we die nu kennen, maar het voordeel is dat het aanbod gehandhaafd blijft en dat ik zelf vind dat ik het wel kan verkopen om onder andere 1x per jaar alleen voor leden (en sponsoren) een extra wedstrijd te organiseren.

Wordt vervolgt ............


Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 12:45

Jos,
Ik ben lid in Groningen van een vereniging. Ik heb geprobeerd om dit jaar sublid van Ons Genoegen te worden.Dit heb ik geprobeerd via de site. Helaas was dit niet mogelijk. Ik ben het met je eens dat als je geregeld mee vist met een vereniging dat je er eigenlijk lid van moet zijn, ook bal zijn het open wedstrijden.Als commissie of bestuur kun je dit ook actief gaan benaderen, door bijvoorbeeld aanmeldingsformulieren mee te nemen. Als deze bij de marathon zijn zal ik ze invullen en volledig lid worden en mijn lidmaatschap in groningen opzeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 13:32

Ik ben lid van Ons Genoegen en sublid van de Amsterdamse...
Ik heb altijd het plan om weer eens op de Sloterplas te gaan zitten en een keer op de bosbaan (net als vroeger..) Jeugdsentiment.
Helaas komt dat er telkens niet van....maar dat terzijde.

Het leuke van de wedstrijden van nu vind ik dat de KCA deze vooral organiseerd. De voorpret op het forum is onderdeel van de wedstrijd.
Of dat blijft wanneer het federaal gaat vraag ik me wel af..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael Horn

Michael Horn



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 15:36

Ik heb mijn pas al jaren via de lelystadse vereniging. Echter moest ik dit jaar ook mijn vis pas in Amsterdam aanvragen zodat ik daar op de diemen, sloterplas etc kan vissen. Ik heb werkelijk geen idee wat het allemaal inhoud en of het slimmer is om me ergens anders in te schrijven en hoe dat dan werkt! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudy Wijnstra

Rudy Wijnstra



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:11

Ben lid van de AHV en sublid voor Almere dit omdat ik in de slootjes van almere graag op snoek vis. Maar daar Ons Genoegen deze in de landelijke ingevoerd heb ga ik deze opzeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:34

Ik ben lid van "Ons stekkie" in Zeewolde, echter en ook wel heel toevallig heb ik afgelopen Maandag laten weten dat ik me pas niet verleng bij hun, In het dorp vis ik eigenlijk nooit en voor karpervissers wordt er bar weinig geregeld vindt ik...denk aan tentjes etc.

Mocht me aankomende sessie op het Watergoor bevallen en ik er meer wil vissen ga ik naar " Hoop op geluk " in Nijkerk, en zo niet ga ik naar HSVOG Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:21

Ik ben lid van Almere "Ons genoegen".

Ik sluit mij aan bij de laatste uitspraak van Don.

Daarnaast is het een leuk idee om een wedstrijd te organiseren voor uitsluitend leden en de sponsoren KCA of genodigden die regelmatig een bijdrage leveren aan de KCA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:32

Ben ook lid van HSV ons stekkie uit Zeewolde en eveneens van plan komend jaar ergens anders lidmaten worden, waar weet ik nog niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:37

Ik sluit me aan bij Don en Wilco, maar ben eigenlijk van mening dat de wedstrijden zoals die nu georganiseerd worden door de KCA zo moeten blijven en niet uit handen geven aan de federatie.
Nu heb je eigenlijk alles zelf in de hand qua organisatie en en als je dat weggeeft niet meer en dat zou jammer zijn.

Als je dat wilt kan je de KCA ook wel opdoeken...No No No 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:54

Kees Degenhart schreef:
Jos,
Ik ben lid in Groningen van een vereniging. Ik heb geprobeerd om dit jaar sublid van Ons Genoegen te worden.Dit heb ik geprobeerd via de site. Helaas was dit niet mogelijk. Ik ben het met je eens dat als je geregeld mee vist met een vereniging dat je er eigenlijk lid van moet zijn, ook bal zijn het open wedstrijden.Als commissie of bestuur kun je dit ook actief gaan benaderen, door bijvoorbeeld aanmeldingsformulieren mee te nemen. Als deze bij de marathon zijn zal ik ze invullen en volledig lid worden en mijn lidmaatschap in groningen opzeggen
helemaal mee eens al ben ik geen lid van groningen of almere

en Don,Wilco en Gaby hebben ook gelijk
voor het eerst:lol!: 
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 19:47

Marc Dronten schreef:

en Don,Wilco en Gaby hebben ook gelijk
voor het eerst:lol!: 
Wie heeft er voor het eerst gelijk????scratch scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:07

Ik ben lid van de AUHV en van de Rietvoorn, zoals de wedstrijden nu zijn vind ik hartstikke leuk, vooral de voorpret is leuk om te volgen!!!! Waarom zou je iets wat goed is uit handen geven???
Terug naar boven Ga naar beneden
Ricardo Atsma

Ricardo Atsma



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:08

Ik ben lid van de Amsterdamse hengelsport vereniging.
Was eerst van ons genoegen en Amsterdam lid maar heb toen ons genoegen opgezegd.
Maar vanaf volgend jaar wil ik weer van beide lid worden zodat ik op elk water in Almere kan vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:37

Ik ben lid van hsv naarden/bussum
Omdat ik woonde in bussum toen ik begon met vissen en ben daar lid geworden.
Zelf had ik er al eens over nagedacht om over te stappen naar ons genoegen aangezien ik 80% van mijn visuren in almere doorbreng.
Misschien is dit dan wel het moment om dat te doen.

De meerdaagse wedstrijden (waaraan ik nog niet heb meegedaan) moet je eigenlijk niet uithanden geven.
Het knusse "öns kent ons" en de voorpret op het forum zal verloren gaan,omdat ik denk dat er veel mensen van buitenaf deel zullen gaan nemen aan de wedstrijden.
Deze mensen hebben geen enkele binding met het kca of ons genoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:14

Gelijk maar het woord bij de daad gevoegd,het lidmaatschap van mij en mijn vrouw opgezegt bij hsv naarden bussum.
Zodra ik het bevestigd krijg van de hsv,ga ons inschrijven bij ons genoegen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 2:32

Jos Holla schreef:
Ik heb eens zitten kijken, zowel voor de Marathon als voor de aankomende wedstrijd hebben we 44 deelnemers waarvan er 19 lid zijn van de organiserende vereniging: HSV Ons Genoegen-Almere. Recent is zijdelings ter sprake gekomen dat het eigenlijk vreemd is dat onze HSV opdraait voor alle kosten terwijl de helft (of minder) van de deelnemers lid is van onze vereniging. Ik heb het dan over kosten buiten het prijzengeld om: zoals je weet gaat dat prijzengeld één op één naar "De Snoekbaars", maar daarnaast krijgt "De Snoekbaars" vanuit mijn budget jaarlijks nog een extra bedrag toe.

Vanaf begin dit jaar is er een Federatieve karpercommissie en mijn gedachte is dat het misschien eigenlijk wel logisch is dat zij voortaan de karperwedstrijden in Flevoland gaan organiseren: het is immers hún water en zij vertegenwoordigen ons allemaal, je bent toch niet voor niks een karpercommissie lijkt mij. Ik heb echter nog geen enkele reactie van de Federatieve karpercommissie hierover (hoewel ik ze al in mei én afgelopen week heb aangeschreven) dus ik weet ook niet of ze in 2014 meerdaagse wedstrijden willen gaan organiseren, al zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom niet.

Als ze dit gaan doen betekend dat wel het einde van de wedstrijden zoals we die nu kennen, maar het voordeel is dat het aanbod gehandhaafd blijft en dat ik zelf vind dat ik het wel kan verkopen om onder andere 1x per jaar alleen voor leden (en sponsoren) een extra wedstrijd te organiseren.

Wordt vervolgt ............


Het succes van de wedstrijden zit hem niet in een naampje , echter wel in de manier van opzet en alles daar omheen !!!
Daarnaast zijn de deelnemers allemaal "vrienden cq bekenden" van de KCA en dat al jaren , dit valt dan vervolgens uiteen.
Een evenement in de huidige vorm is gezellig en over nagedacht . Elke andere vorm van organisatie , wordt een persoonlijke zege waarbij de prijzen in
ontvangst genomen zullen worden , en de deelnemers verdwijnen in hun auto tot misschien wel de volgende wedstrijd.
Kortom weg saamhorigheid etc....

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 7:47

En wat trouwens ook een mogelijkheid is. Je kunt natuurlijk een iets hogere bijdrage van de niet-leden vragen. Dit omdat er ook een bijdrage van de visvereniging inde prijzenpot wordt gedaan. Ik vind dat niet meer dan logisch in zo´n geval, mits het maar direct wordt gemeld. Je hebt dan de vrije keus en je krijgt dan als karpercommissie dan ook geen woorden met de overige commissies en besturen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 11:39

Rudy Wijnstra schreef:
Ben lid van de AHV en sublid voor Almere dit omdat ik in de slootjes van almere graag op snoek vis. Maar daar Ons Genoegen deze in de landelijke ingevoerd heb ga ik deze opzeggen.
 
Ik heb samen met medebestuurslid Arnold intern een stevige strijd gestreden om deze wateren landelijk in te brengen, wij vinden namelijk dat een opa uit Lelystad met zijn kleinzoon in Almere een uurtje moet kunnen vissen. Uiteindelijk is het compromis geworden dat onze wateren Federatief zijn ingebracht. Dit nam inderdaad het risico mee dat mensen die alleen voor een paar karperwateren bij de AHV zitten de vergunning bij HSVOG wel konden opzeggen. Op die manier bespaar je al snel 14 euro per jaar aan sublidmaatschap, wat toch omgerekend ongeveer 1.20 euro per maand is. Exact datzelfde geldt voor Jeroen, ik vind het wel een logische gedachte:

Jeroen Rosier schreef:
Mocht me aankomende sessie op het Watergoor bevallen en ik er meer wil vissen ga ik naar " Hoop op geluk " in Nijkerk, en zo niet ga ik naar HSVOG Smile
Verenigingen die iets minder sociaal zijn door hun water NIET landelijk in te brengen profiteren dus van verenigingen die daar wel wat socialer in zijn. Ooit is de AHV zelfstandig gegaan, maar dat was geen succes. Nu zijn ze uit pure noodzaak weer bij de Federatie aangesloten en neemt het ledental weer toe omdat sublidmaatschap betaalbaar is. En zoals je uit de reactie van Ruud kan opmaken gaat dat dus in sommige gevallen ten koste van andere clubs.

Maarrrrrr ........ ik heb de afgelopen jaren best wel wat meetings en bijeenkomsten georganiseerd, en altijd was de toegang gratis, de vereniging betaalde de huur voor de locatie en de vereniging betaalde altijd één of meerder consumpties. Daarnaast betaald de vereniging mee aan de wedstrijden mbt tentvergunningen, prijzengeld, afzetmiddelen en nog wat kleine zaken. Als je dat dan naast de insteek van Jeroen en Ruud legt (begrijp me niet verkeerd, ik snap het echt wel) dan is het misschien niet zo raar dat ik op een gegeven moment onderscheid ga maken tussen leden en 'niet' leden. Denk daarbij aan gratis toegang voor leden (incl 2 consumptiebonnen) bij meetings en een bijdrage van bijvoorbeeld 5 euro voor introducés (waarvoor je dan eveneens 2 consumptiebonnen krijgt), of een hoger inschrijfgeld voor 'niet' leden bij wedstrijden.

Overigens met de kanttekening dat deelnemers aan de schoonmaakdag een dik streepje vóór hebben, ik ben net even wezen wandelen achterin en ohohohohoh wat een teringbende alweer. Kosten van de schoonmaakdag (icl donatie aan het goede doel) komen overigens ook voor rekening van de HSVOG ..........

Tot slot: als de Federatie een wedstrijd organiseert (en ze doen iets meer hun best dan de vorige keer toen het een drama qua uitvoering was) dan kunnen we hier toch evengoed een topic openen en erover babbelen? En we komen elkaar dan toch evengoed weer tegen daar, ik doe wel mee als ik vrij ben. Het scheelt mij echter een hoop werk, ik kan je verzekeren dat er best wel wat bij komt kijken. Ik denk dat dát ook de reden is dat ik nog geen reactie heb vanuit de Federatie, want wie gaat het doen binnen die karpercommissie?


Laatst aangepast door Jos Holla op vr 13 sep 2013 - 14:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 12:18

Het is in mijn ogen ook niet meer dan logisch dat je een bijdrage vraagt voor mensen die niet lid zijn, zou der geen punt van maken hoor Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 12:30

Uiteindelijk zal dan blijken wat goedkoper is: sub lidmaatschap of apart bijdragen. Maar het zal om een paar eurie's gaan en dan kan 'ondersteunen' de balans misschien naar sub lidmaatschap laten overslaan. Plus dat sommige dingen tzt misschien alleen voor leden zullen zijn ..........

Heb net weer een projectspiegeltje teruggezocht, óók iets wat door onze vereniging gerealiseerd is ........................... en iedereen mag proberen ze te vangen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 12:44

Dat zal per persoon verschillen..., in mijn situatie doe ik niks met Almere (niet lullig bedoeld)
Maar ik vis voor 99,9% altijd op de HV bij ons in de buurt en thats it, wedstrijden en dergelijke heb ik nog nooit aan mee gedaan, kan uiteraard in de toekomt veranderen maar dat zien we dan wel.

Bij de abbey meeting (in 2012 was dat volgens mij?) was ik er wel bij, en nogmaals was het niet meer dan logisch geweest als je een bijdrage had gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 12:46

Mag dat alsnog?? lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 12:50

Jos Holla schreef:
Mag dat alsnog?? lol! lol! lol! lol! lol! 
Laat volgende keer als ik bij Chris kom wel een pret pakketje achter voor je van me werk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 13:32

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij in de erotische sector werkt?? Leuk, ik kijk er naar uit (en gratis consumptiebonnen uiteraard hahahaha).
Terug naar boven Ga naar beneden
Martin Kersbergen





Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 22:36

Ik ben lid van HSV Naarden-Bussum en sublid van HSV Ons Genoegen.....ik vind dat je met een lidmaatschap betrokkenheid en waardering uitdraagt....tenslotte gooi je soms met één verkeerde worp of met één zandschuitje die onverwacht langskomt al meer euro's in het water dan dat je kwijt bent aan een sublidmaatschap...dus geld kan bijna geen discussie zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd: welke datum??
» Welke papieren moet je bij controle kunnen tonen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: