Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Gaby
Tim Captein
Wilco
Jeroen Rosier
Rudy Wijnstra
Michael Horn
Don Seur
Kees Degenhart
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Marc Dronten

Marc Dronten



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 23:45

Jos Holla schreef:
Ik heb eens zitten kijken, zowel voor de Marathon als voor de aankomende wedstrijd hebben we 44 deelnemers waarvan er 19 lid zijn van de organiserende vereniging: HSV Ons Genoegen-Almere. Recent is zijdelings ter sprake gekomen dat het eigenlijk vreemd is dat onze HSV opdraait voor alle kosten terwijl de helft (of minder) van de deelnemers lid is van onze vereniging. Ik heb het dan over kosten buiten het prijzengeld om: zoals je weet gaat dat prijzengeld één op één naar "De Snoekbaars", maar daarnaast krijgt "De Snoekbaars" vanuit mijn budget jaarlijks nog een extra bedrag toe.

Vanaf begin dit jaar is er een Federatieve karpercommissie en mijn gedachte is dat het misschien eigenlijk wel logisch is dat zij voortaan de karperwedstrijden in Flevoland gaan organiseren: het is immers hún water en zij vertegenwoordigen ons allemaal, je bent toch niet voor niks een karpercommissie lijkt mij. Ik heb echter nog geen enkele reactie van de Federatieve karpercommissie hierover (hoewel ik ze al in mei én afgelopen week heb aangeschreven) dus ik weet ook niet of ze in 2014 meerdaagse wedstrijden willen gaan organiseren, al zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom niet.

Als ze dit gaan doen betekend dat wel het einde van de wedstrijden zoals we die nu kennen, maar het voordeel is dat het aanbod gehandhaafd blijft en dat ik zelf vind dat ik het wel kan verkopen om onder andere 1x per jaar alleen voor leden (en sponsoren) een extra wedstrijd te organiseren.

Wordt vervolgt ............  

wat een gezeur
ik vis nu al een aantal jaren "jullie/onze " wedstrijden en ben ook af en toe op de bijeenkomsten geweest,die erg gezellig waren,maar als ik dan iets wilde betalen was dat al van de vereniging

ik ben geen lid van ons genoegen,maar van Lelystad/dronten
ik heb al wel regelmatig geholpen bij diverse activiteiten, schoonmaakdag,spiegelprojekten, wedstrijden (wegen) en zo
daar vraag (krijg ) ik ook geen kilometervergoeding voor

ik doe dit omdat we een leuke groep met karpervissers hebben,die samen veel plezier aan onze hobby beleven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:04

Ik ga er voor het gemak wel even vanuit dat jouw bijdrage aan bv de schoonmaakdag en het uitzetten van spiegels ermee te maken heeft dat je het leuk vind om mee te maken en net als alle anderen belangrijk vind om hier een bijdrage aan te leveren. Om dat te stimuleren zorgen wij er dan weer met hulp van andere vrijwilligers voor dat het jullie aan niks ontbreekt en proberen er iedere keer weer iets leuks van te maken.......

Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 2niplbq

Een kilometervergoeding hebben we eigenlijk nooit over nagedacht, wel over betaald parkeren net zoals bijvoorbeeld de Efteling dat doet: je gaat er naartoe omdat je het leuk vind en wordt ondertussen zoveel mogelijk leeg geknepen, te beginnen op de parkeerplaats Laughing Laughing Laughing Laughing affraid affraid 

Niet schieten, grapje!! Maar zoals ik al eerder schreef hebben mensen die aan activiteiten zoals de schoonmaakdag deelnemen sowieso een streepje voor want zonder deze mensen wordt zo'n dag een fiasco natuurlijk.

Voor de wedstrijden ligt dat anders: of er nou 44 of 24 man meedoen maakt in wezen niet uit, feit is dat je als vereniging hierin investeert met geld wat door een deel van de deelnemers middels lidmaatschapsgeld bij elkaar gebracht wordt en voor een ander deel niet. Ik vind dat je daar wel eens over na mag denken, net zo goed als dat je wel eens na kan denken waarom je van een bepaalde club lid bent. En daar zijn verschillende argumenten voor natuurlijk zoals je eerder al kon lezen.

Maar lid worden van een club omdat je dan 14 euro bespaart bij een andere club en dan wel onder dezelfde condities bij die club meedoen aan wedstrijden en/of evenementen waar dan deels dankzij anderen een mooie prijzentafel ligt, klinkt dat niet ietwat vreemd?

Ik vind het niet zo een rare gedachte dat je als vereniging de strijd aan moet gaan om leden te winnen door die leden iets te bieden waardoor ze uiteindelijk voor jouw vereniging kiezen. Nu is daar nog geen enkele reden voor ........

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:06

Lidmaatschap aan de KCA is ook wel eens overwogen, maar dan krijg je weer aparte geldstromen en dat zie ik niet zo zitten .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 12:20

jos schreef:
Ik ga er voor het gemak wel even vanuit dat jouw bijdrage aan bv de schoonmaakdag en het uitzetten van spiegels ermee te maken heeft dat je het leuk vind om mee te maken en net als alle anderen belangrijk vind om hier een bijdrage aan te leveren. Om dat te stimuleren zorgen wij er dan weer met hulp van andere vrijwilligers voor dat het jullie aan niks ontbreekt en proberen er iedere keer weer iets leuks van te maken.......einde citaat

gewoon omdat ik het leuk vindt

maar ik vraag me inderdaad al een poos af waarom ik lid ben van een bepaalde vereniging..........

Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 16:15

Ik heb de overstap gemaakt per 01-01-2014 ben ik lid van ons genoegen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 11:08

Wim de Haan schreef:
Ik heb de overstap gemaakt per 01-01-2014 ben ik lid van ons genoegen Very Happy
ik ook cheers cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 11:40

Marc Dronten schreef:
Wim de Haan schreef:
Ik heb de overstap gemaakt per 01-01-2014 ben ik lid van ons genoegen Very Happy
ik ook cheers cheers cheers cheers 
MArc, maatje!! we gaan vissen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 11:55

Kut, dus nu moet ik gaan zorgen dat jullie daar geen spijt van krijgen .............. beginnen dan maar met een aai over de bol voor Marc vrijdag Laughing Laughing Laughing Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 12:12

Jos Holla schreef:
Kut, dus nu moet ik gaan zorgen dat jullie daar geen spijt van krijgen .............. beginnen dan maar met een aai over de bol voor Marc vrijdag Laughing Laughing Laughing Laughing 
uhhhh jij bent je nog niet bewust wat Marc altijd onder de douche zingt?? "hand in hand..."
Ik zeg wel gewoon "Goed gedaan Jochie!!!" cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:33

Voor de liefhebber:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=448257248622589&id=152140768234240&comment_id=2354852&offset=0&total_comments=15&notif_t=share_reply

en deze:

https://www.facebook.com/michel.hollaar/posts/731857383507511
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 19:45

Michel Hollaar heeft me uit zijn vriendenlijst getrapt ........ ze kunnen ook nergens meer tegen tegenwoordig, wat een droevenis Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 20:29

Wat een zielepoot....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 20:52

Je bent wel van de brasem koning naar de Gangster uit Almere gegaan, Ik zie toch progressie hierin Very Happy 

Leen Goudappel Ging me niet om die meisjes,als ze dat willen prima. Ging me meer dat ik overal maar die zelfde figuren tegen kom die de normale visser afkraakte een tijdje terug. maar nee het word niet te moeilijk hoor,er zijn tal van andere dingen die geregeld worden met dat geld. Kijk onderzoeken kosten al klauwe met geld,uitzetting is niet allen even een spiegel erin gooien,want daar komt ook zat bij kijken.Verder ben ik er klaar mee,want als je er geen geloof in hebt tja ken je net zo goed gewoon eruit stappen want het is toch een poppenkast toch of niet   Almere gangster??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??   Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid?? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van welke vereniging ben jij eigenlijk lid??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd: welke datum??
» Welke papieren moet je bij controle kunnen tonen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: