Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwsbrief 29 september 2014.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwsbrief 29 september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwsbrief 29 september 2014.   Nieuwsbrief 29 september 2014. Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 21:28

Hallo visvrienden;

ondertussen is het alweer eind september en nadert het einde van het jaar met rasse schreden. Met nog 1 wedstrijd van Onzevissen.nl te gaan zit het wedstrijdseizoen van 2013 er op. Mooi moment om alvast even voorzichtig naar de toekomst te kijken.


Sponsor grootste vis voor 2014.
Om te beginnen zal ik in 2014 verder gaan met een nieuwe sponsor voor de grootste vis, ik heb dit destijds met Henk van http://www.osbbaits.net/ zo afgesproken: sponsoring voor 1 seizoen en dan weer een andere sponsor, ik wil me namelijk niet verbinden aan 1 merk. Ik kijk wel bijzonder tevreden op het afgelopen jaar terug en wens 'OSB Baits' voor de toekomst alle goeds toe! En wie weet in 2015 .........

Uiteraard heb ik ook al een nieuwe sponsor voor de grootste vis weten te strikken, voor 2014 wordt dat "Magic Carp Baits", een jong bedrijf uit Almere-Buiten met een heldere en duidelijke visie mbt karperaas. Neem gerust een kijkje op hun website: http://magiccarpbaits.com/


Ontwikkelingen mbt de karpervisserij: multimedia en Federatief.
Karpervissen is momenteel helemaal hot, overal duiken websites, blogs, clubs en commissies op, iedereen wil graag een bijdrage leveren of iets betekenen in dit wereldje en hoewel ik het opgegeven heb om al die verschillende sites en blogs te volgen vind ik dat allemaal verder wel best. Een andere interessante ontwikkeling is dat Sportvisserij MidWest Nederland deze opkomst van het karpervissen blijkbaar ook onderkent en daarom sinds begin dit jaar een eigen karpercommissie heeft. Wat dit concreet voor de wedstrijden in Flevoland betekend weet ik nog niet maar ik heb begrepen dat 30% van de opbrengst van de 3e hengelvergunning en de Nachtvispas terug moet naar de karpervisserij dus ik ben erg benieuwd wat wij in Flevoland daarvan gaan merken.


Programma voor 2014.
In 2014 zullen wij (zoals het er nu voor staat) in ieder geval wel een winterwedstrijd, een schoonmaakdag én een "Vrije Slag"organiseren waaraan iedereen deel kan nemen. Met betrekking tot de Heerema Schaal en de daarbij behorende prijs heb ik al een eerste contact met SKV Karpertrips gehad, ik denk dat we daar wel uit gaan komen. Voor de overige wedstrijden zal ik éérst nog even wachten op een officiële reactie van de Federatieve karpercommissie omdat het mijn voorkeur heeft dat zij deze gaan organiseren. Doen ze dat niet dan ga ik het gewoon weer zelf doen en gaan we er ook in 2014 weer wat moois van maken, uiteraard weer samen met “Hengelsport Paradijs de Snoekbaars”.


Maar goed, het is pas eind september en het duurt allemaal nog wel even dus voorlopig wachten we verder even rustig af.


Met vriendelijke groeten;


Jos Holla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Nieuwsbrief 29 september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsbrief 29 september 2014.   Nieuwsbrief 29 september 2014. Icon_minitimema 30 sep 2013 - 7:52

Ik heb al eerder geroepen dat ik het jammer zou vinden als de huidige opzet en sfeer van de wedstrijden verloren zou gaan omdat een federatie het zou moeten organiseren. Ik zie dat "zo moeten" niet zo.
Ik ben niet tegen veranderingen en ben best flexibel...maar waarom draaien aan iets wat zijn waarde bewezen heeft en nog steeds doet?
Ik zou het jammer vinden...

Welke concrete verbetering verwacht je van de federstie t.o.v, de KCA?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwsbrief 29 september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsbrief 29 september 2014.   Nieuwsbrief 29 september 2014. Icon_minitimema 30 sep 2013 - 9:26

Ik doe dit vooral om dát even te horen Don, maar maak je geen zorgen komt allemaal goed. Maar het kan niet zo zijn dat de Federatie alleen maar toekijkt hoe goed wij het doen en dan zegt: "alles goed". Lekker makkelijk .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwsbrief 29 september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsbrief 29 september 2014.   Nieuwsbrief 29 september 2014. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwsbrief 29 september 2014.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» De slag om september 2014.
» Nieuwsbrief KCA.
» Nieuwsbrief KCA / BCWA.
» Nieuwsbrief Sportvisserij Nederland.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: