Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De slag om september 2014.

Ga naar beneden 
+3
Johan
Jos Holla
Marc Dronten
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Marc Dronten

Marc Dronten



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 22:16

we hebben net besloten dat we weer gaan winnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 21 jul 2014 - 19:49

Leuk dat jullie mee gaan doen. Winnen is weliswaar geen optie want ik vis met Johan  Embarassed  Laughing  Laughing , maar een tweede plek misstaat je ook niet hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:26

het vertrouwen is weer huizen hoog jos . haha thats the spirit . eerst nog ff weekje trainen . vanaf donderdag .
voorlopig doen we nog redelijk mee voor de einduitslag en we proberen natuurlijk nog ff wat te stijgen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 9:47

ik wens iedereen in ieder geval suk6, maar ons zelf het meest ;-) ga zowaar ook weer eens een wedstrijdje mee doen.. hahaha gaat gezellig worden en hopelijk ook nog vis opleveren.. zin in, in ieder geval
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 15:10

de eerste plaats was al besproken!!! DOOR ONS!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 21:07

voorbereidingen zijn hier al in volle gang.. mensen mensen wat heb ik er zin in.. en oh oh oh wat zal t weer gezellig worden.. vissen is eigenlijk bij zaak maar ach nu ik toch mee doe leg ik meteen beslag op de eerate prijs natuurlijk... knallen gaan we rossen moeten we en plezier hebben zullen we.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 25 aug 2014 - 8:48

Dennis van Wel schreef:
... knallen gaan we rossen moeten we en plezier hebben zullen we.....

dan gaan wij voor de knollen  Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 25 aug 2014 - 10:38

vis is vis maar belangrijkste is plezier en lol hebben.. (vind ik dan) hahahaha ik kom wel biertje doen bij je hoor hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 25 aug 2014 - 12:47

Eerst zondag pennen, daarna het blik op "De Slag om September". Wat niet betekend dat we er nog niet mee bezig zijn, sterker nog, ik denk dat we een goede kans maken. Alles klopt, dus er kan eigenlijk niks mis gaan lijkt ons .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 25 aug 2014 - 13:32

helaas kan ik niet mee met pennen.. maar maak t goed met t weekendje.. zal ik eens laten zien hoe het moet..hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 16:20

Nou, nog 1 nachtdienstje, dan een paar uurtjes op tuk en vervolgens aan de bak, ik heb er echt zin in!!

Het wier is op het oog verdwenen, geen idee hoe het er onder water uitziet maar dat merken we morgen wel. Strategie zijn we wel uit, menu voor ons zelf is ook helder dus wat mij betreft alles klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 22:31

Als het wier er toch niet meer is, is het misschien handig om de stekken die eruit waren gegooid er weer in te doen ik zit daar liever dan op stek    2 t/m 6 geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 23:11

Achterin bedoel je? Daar wil normaal gesproken nooit iemand zitten .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 23:24

Dacht dat bij de laatste wedstrijd daar toch nog wat vis vanaf is gekomen  en bij 2/6 nul. maar laat het maar zoals het is. we zien wel wat het wordt. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 6:06

De laatste wedstrijd gaf inderdaad een ander beeld. Blijft lastig .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 6:56

Nog ff uurtjes op t werk door zien te worstelen en dan mogen en kunnen we los gaan..
Heb er in ieder geval heel veel zin in.
Hopelijk dat er toch wel een aantal vissen gavngen gaan worden over het hele parcours..
Lol en plezier zijn de hoofd bestanddelen maar karper erbij zou wel heel erg prettig zijn ;-)

Suk6 allemaal en tot vanmiddag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 22:38

Het zit er al weer op, de winnaars zijn bekend. Marco en Dave hebben "De Slag om September 2014"gewonnen, van harte gefeliciteerd!!

De slag om september 2014. 21bxvb

Nieuw was op gezette tijden een update op de website ( www.hsvog.nl/kca/stand ), volgens mij is dat goed bevallen. De mogelijkheden hiervoor zijn tegenwoordig prima aanwezig, dit houden we erin en misschien kunnen we er nog wel veel meer mee. We zullen zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silvester van Dijken

Silvester van Dijken



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 23:20

jos de update is inderdaad leuk om bij te houden zelf kreeg ik ineens buren
die overmatig gingen voeren 6 hengels extra terwijl we zo blij waren met en
en kop stek zaten wij er ook ineens tussen en werd stek 1 zowaar stek 2
gelukkig wisten we de eerste nacht wel een visje te vangen
toch tevreden de wedstrijd afgesloten met een 4e plaats
op naar dagje oktober ook een uitdaging zonder voer of roeiboot
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 10:27

dat probleem van buren kinkt bekend.. vrijdag op zaterdag nacht kregen we spontaan buren en vervolgens toen die weg waren kregen we weer nieuwe buren... Helaas.. of t vis gescheeld heeft geen idee maar t idee was al niet prettig.. we waren ook juist blij dat de oude stek 15 er uit was en nu stek 15 een soort kopstek was geworden.. en zaten nu dus ook "gewoon" tussen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 13:53

Volgend jaar wordt alles anders en zullen we hier geen probleem meer mee hebben, hoewel de stek bij de ingang naar de vaartplas lastig is:

1 - zet je er een koppel neer creëer je een bijzonder kansrijke stek;
2 - doe je het niet is 1 waarschijnlijk vaak geen kopstek meer.

Ik kan er dan handhavers op af sturen maar dat zal me niet in dank afgenomen worden, ik zal dan serieus moeten gaan denken over rolluiken voor mijn keukenraam zo ondertussen. Daarom kies ik hier dan toch voor optie 2, het is voor mij ook maar liefdewerk-oud papier en geen betaalde baan.

Sowieso wordt het allemaal wat voorspelbaar, tijd voor bezinning en actie dus om te voorkomen dat de huidige opzet de zaak laat doodbloeden. Ik heb de tijd gebruikt om met Johan wat ideeën door te spreken en daar komt zeker een vervolg op waarmee we deze problemen nauwelijks nog zullen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 16:35

Marco schreef:
de eerste plaats was al besproken!!! DOOR ONS!!!!


zei het toch Very Happy Razz cheers Basketball sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 18:42

Pfff patsers. Ik oktober wassen we je nog wel even de oren vriend!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 19:37

oke ik lig er toch al uit voor de schaal dus oktober mag jij winnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 20:11

Jij boft, ik heb een hele leuke foto van jou gekregen maar die zal ik verder niet verspreiden Laughing Laughing


Dankzij het snelle aanleveren van de foto's en mijn overvloed aan vrije tijd (het kan bij de NS) is het verslag van "De Slag om September 2014" nu al klaar. Ik wens jullie veel lees en kijkplezier, op naar de laatste wedstrijd van 2014. Klik hier om het verslag te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitimema 8 sep 2014 - 20:22

mail hem eens dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De slag om september 2014. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slag om september 2014.   De slag om september 2014. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De slag om september 2014.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Slag om september 2013.
» De Vrije Slag 2014.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: