Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2014.

Ga naar beneden 
+13
Don Seur
Paul Maasen
Wim de Haan
ron tamerus
Mike Tamerus
Menno van Houten
Rene Zwaap
Gaby
Marc Dronten
Silvester van Dijken
Hans de Jong
Kees Degenhart
Jos Holla
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 14:36

Top!! Meld je wel zo snel mogelijk even aan zodat ik in ieder geval de teamnaam heb, ik ga namelijk binnenkort de benodigde buttons laten maken. Door de feestdagen is de tijd wat krapjes denk ik. Maar leuk dat je mee wil doen  cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 5:21

17 teams inmiddels, bijzonder leuk. Veel nieuwe gezichten ook .......... Ik kijk er naar uit!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 14:04

het komt steeds dichterbij 2 swifterbanters ook weer mee doen enigste uit swift volgens mij Smile allemaal watjes hier bleh No No No No 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 21:04

Mike Tamerus schreef:
het komt steeds dichterbij 2 swifterbanters ook weer mee doen enigste uit swift volgens mij :)allemaal watjes hier bleh No No No No 


Goed gedaan (ex) vriend, je eerste 2 minpunten alweer verdiend bij deze!!  En jullie zochten bij extreem weer nog vervoer ???? Fijne fietstocht bij deze whahahahaha Ik zeg GOED bezig lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 15:48

Hans de Jong schreef:
Mike Tamerus schreef:
het komt steeds dichterbij 2 swifterbanters ook weer mee doen enigste uit swift volgens mij :)allemaal watjes hier bleh No No No No 


Goed gedaan (ex) vriend, je eerste 2 minpunten alweer verdiend bij deze!!  En jullie zochten bij extreem weer nog vervoer ???? Fijne fietstocht bij deze whahahahaha Ik zeg GOED bezig lol! lol! lol! lol! lol!


Eens kijken hoe hardt ze fietsen met 30 cm sneeuw  Very Happy Very Happy Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 9:12

ron tamerus schreef:
Hans de Jong schreef:
Mike Tamerus schreef:
het komt steeds dichterbij 2 swifterbanters ook weer mee doen enigste uit swift volgens mij :)allemaal watjes hier bleh No No No No 


Goed gedaan (ex) vriend, je eerste 2 minpunten alweer verdiend bij deze!!  En jullie zochten bij extreem weer nog vervoer ???? Fijne fietstocht bij deze whahahahaha Ik zeg GOED bezig lol! lol! lol! lol! lol!


Eens kijken hoe hardt ze fietsen met 30 cm sneeuw  Very Happy Very Happy Very Happy 


Idd Ron  lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:40

ik wil jullie wel brengen Mike, alleen kan het laat worden om jullie weer op te halen ,uurtje of 23.00 lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 9:56

Marc Dronten schreef:
ik wil jullie wel brengen Mike, alleen kan het laat worden om jullie weer op te halen ,uurtje of 23.00 lol! 

 lol! lol! lol! lol!  BRUUT!! hehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 20:56

Marc Dronten schreef:
ik wil jullie wel brengen Mike, alleen kan het laat worden om jullie weer op te halen ,uurtje of 23.00 lol! 
marc als jij ze brengt dan haal k ze wel weer op lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 15:13


Mike geen zorgen je sponsor brengt jullie heen en weer  cheers cheers cheers cheers rendeer 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 15:28

Gesponsorde teams betalen 50 euro extra!  Basketball Laughing Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 15:43

Jos Holla schreef:
Gesponsorde teams betalen 50 euro extra!  Basketball Laughing Laughing 

 Suspect Suspect Suspect 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 21:58

ron tamerus schreef:
Jos Holla schreef:
Gesponsorde teams betalen 50 euro extra!  Basketball Laughing Laughing 

 Suspect Suspect Suspect 

maar mogen gratis de mac leeg vreten lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 22:38

Van mij wel  geek  geek  geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jan 2014 - 21:49

hahahaha leuk he om de jongere in de maling te nemen  Shocked Shocked Shocked 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 8:16

Mike Tamerus schreef:
hahahaha leuk he om de jongere in de maling te nemen  Shocked Shocked Shocked 

Er bestaat bijna niks beters nee tegen die grote mondjes  lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 8:16

Hans de Jong schreef:
Mike Tamerus schreef:
hahahaha leuk he om de jongere in de maling te nemen  Shocked Shocked Shocked 

Er bestaat bijna niks beters nee tegen die grote mondjes  lol! lol! lol! lol! lol! lol! 

maar deze jongen met grote mond heeft je wel even laten zien hoe die vorig jaar ving dus ik mag dat! Smile Smile Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 8:18

morge is het zover en aan het weer te zien is het lekker alleen de wind voor mijn team ze stek is niet lekker maar dat maakt niet uit vandaag lekker voorbereiden ik wil alle teams die mee doen een fijne visdag toewensen en heel veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 8:27

Mike Tamerus schreef:
morge is het zover en aan het weer te zien is het lekker alleen de wind voor mijn team ze stek is niet lekker maar dat maakt niet uit vandaag lekker voorbereiden ik wil alle teams die mee doen een fijne visdag toewensen en heel veel succes!  


Morguh Jonguh, je maatje is inmiddels als bij je lol, dus jas aan en voeren... cheers cheers 
En ja ook jullie alvast veel suc6 morgen zo ook alle andere teams uiteraard.

Have fun en Tight Linesssssss all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 9:21

wij zijn net terug even wat voer eropgezet ,ben benieuwd  wat het wordt morgen.
Wel jammer dat nu net het weer (wind) wat veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul Maasen

Paul Maasen



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: succes   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 10:54

Ierdereen morgen een mooie dag toegewenst met (veel) vis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvester van Dijken

Silvester van Dijken



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 10:57

bij deze wens ik alle teams veel success met de winter wedstijd van 2014  Very Happy Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Menno van Houten

Menno van Houten



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 16:25

heb er zin in! Veel plezier/succes iedereen  cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:34

Succes morgen mannen...ik hoop dat er goed gevangen gaat worden.

Wij kunnen er door omstandigheden helaas niet bij zijn...hopelijk zijn we de volgende wedstrijd van de partij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 18:46

Gaby schreef:
Succes morgen mannen...ik hoop dat er goed gevangen gaat worden.

Wij kunnen er door omstandigheden helaas niet bij zijn...hopelijk zijn we de volgende wedstrijd van de partij...


uiteraard veel succes thuis!!!!

volgende keer zal ik weer visles geven study 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2014.   Winterwedstrijd 2014. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2014.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2009
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: