Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Controleurs voor de vrije Slag.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controleurs voor de vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Controleurs voor de vrije Slag.   Controleurs voor de vrije Slag. Icon_minitimezo 11 jul 2010 - 15:54

Mochten er nog mensen zijn die het leuk vinden om volgend weekend tijdens "de Vrije Slag 2010" een bezoekje te brengen aan de diverse teams, en dan gelijk even te kijken of alles aldaar een beetje klopt, dan hoor ik dat graag.

Ik heb er al een aantal, maar je kan er nooit genoeg hebben volgens mij Laughing Laughing .


Degenen die dat willen krijgen van mij te horen waar de teams zitten, en kunnen dan naar eigen inzicht her en der een bezoekje brengen. Dussss...... als het je wat lijkt hoor ik dat graag.

Controleurs voor de vrije Slag. E71ff7

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controleurs voor de vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controleurs voor de vrije Slag.   Controleurs voor de vrije Slag. Icon_minitimezo 11 jul 2010 - 15:59

Ik heb degenen die zich gemeld hebben voor het controleren een mailtje gestuurd. Mocht iemand zich wél gemeld hebben maar heeft hij of zij geen mail hierover gehad, dan hoor ik dat graag even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controleurs voor de vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controleurs voor de vrije Slag.   Controleurs voor de vrije Slag. Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 13:40

Gezocht: controleurs voor "De Vrije Slag 2012".

van vrijdag 10 t/m zondag 12 augustus vissen we "De Vrije Slag 2012", een wedstrijd waarbij iedereen mag gaan zitten waar hij wil (binnen Flevoland) en moet proberen zoveel mogelijk karpers te vangen. Controle op het aantal gevangen vissen hebben we wel onder controle, maar we hebben natuurlijk geen enkel zicht op het aantal ingezette hengels en/of deelnemers.


Om dit te kunnen checken zoek ik liefhebbers die in dat betreffende weekend een aantal teams een 'bezoekje' willen brengen. Lijkt het je wat?

Stuur dan even een mailtje naar KCA@live.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Controleurs voor de vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controleurs voor de vrije Slag.   Controleurs voor de vrije Slag. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Controleurs voor de vrije Slag.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2014.
» De Vrije Slag van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: