Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtviszone Noorderplassen.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 13:37

Ik heb vandaag contact gehad met de gemeente mbt de toegankelijkheid van de nachtviszone aan de Noorderplassen, het gedeelte wat evenwijdig loopt aan de Hoge Vaart. Door die twijgenbende is die oever nauwelijks te bevissen, en ik heb gevraagd of ze her en der wat stukken vrij kunnen maken voor ons.

Ze gaan het misschien nog dit jaar doen, maar het is natuurlijk altijd even afwachten of het op een voor ons goede manier gebeurt. Zelf kom ik daar niet zo vaak, maar mocht iemand zien dat er gesnoeid is dan hoor ik dat graag even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 16:45

komt goed jos......loop er regelmatig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 19:45

Houden we in de gaten.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimema 20 dec 2010 - 12:51

De gemeente is momenteel bezig met het verwijderen van de takken langs de noorderplassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimema 20 dec 2010 - 13:08

Dat is goed nieuws. Kan je misschien vandeweek een fotootje plaatsen als het klaar is? Het is geen weer om effe een rondje te rijden naar mijn idee .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimema 20 dec 2010 - 20:21

zo ziet het er nu uit..... de werklui en voertuigen zijn al weg en geen idee of ze nog terug komen..
maar in ieder geval prima te doen voor de avontuurlijke visser Very Happy

Nachtviszone Noorderplassen. 394144712
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimema 20 dec 2010 - 20:22

Dat ziet er zeker goed Mark.....eindelijk actie cheers kunnen we daar ook zitten..... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimedi 21 dec 2010 - 1:24

Zo ........ die hebben even huisgehouden, zeg!! Of lijkt dat maar zo??

Zo te zien in ieder geval weer goed bereikbaar aldaar, zal die opzichter nog even terugbellen om te bedanken voor zijn inzet. Als we genoeg vrijwilligers voor de schoonmaakdag hebben zou die oever ook een mooi stukje voor een team zijn denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimedi 21 dec 2010 - 13:10

De werklui zijn vandaag teruggekeerd en hebben de rest wat nog niet vrij was vrijgemaakt totaan de brug naar het schateiland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimedi 21 dec 2010 - 14:23

mooi stukkie water daar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 13:52

Manfred schreef:
mooi stukkie water daar!

..zwemt ook wel wat 'leuks' daar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 13:54

Mijn gedachte was om de bomen te laten staan en al het andere te snoeien, maar ze hebben het net andersom gedaan (ben even wezen kijken). Momenteel ziet het er wat rommelig uit, maar ik denk dat we daar aankomend seizoen prima terecht kunnen. Met de goede wind zeker een mooie locatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:00

Danny schreef:
Manfred schreef:
mooi stukkie water daar!

..zwemt ook wel wat 'leuks' daar Wink


Ja Danny? Heb jij de 'leuke' al gevangen? Very Happy Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:10

iano schreef:
Danny schreef:
Manfred schreef:
mooi stukkie water daar!

..zwemt ook wel wat 'leuks' daar Wink


Ja Danny? Heb jij de 'leuke' al gevangen? Very Happy Cool

ja hoor zie profiel foto, dat 'ding' kwam daar vandaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:16

Ja weet ik. Volgend jaar vang je hopelijk die andere. Very Happy Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:17

Danny schreef:
ja hoor zie profiel foto, dat 'ding' kwam daar vandaan...
Vóór dat ik dat wist had ik al aangegeven daar zeker een keer te gaan vissen, hoor! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:22

iano schreef:
Ja weet ik. Volgend jaar vang je hopelijk die andere. Very Happy Wink

wie weet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:33

Danny schreef:
Manfred schreef:
mooi stukkie water daar!

..zwemt ook wel wat 'leuks' daar Wink

het ademt daar vis!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 21:20

We zijn vanavond op het eiland geweest, maar wat een bende is het daar. Niet normaal gewoon zo'n puinhoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 21:32

Misschien wel een hele erge puinhoop, maar ik heb er wel voldoening van!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 21:45

Misschien is het goed om even te vermelden dat je dan doelt op die Duitsers die we naar vermogen aangepakt hebben.
Die lopen nu nog te vloeken denk ik, hun hele visvoorraad foetsie Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 22:10

Het gaf ons toch wel een gevoel van gelukkig dat we even een rondje gemaakt hebben.
En ze weten dat er op gelet wordt dus ze denken de volgende keer hopelijk wel na, met wat ze doen.
Het waren er weer genoeg wie verkeerd bezig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtviszone Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtviszone Noorderplassen.   Nachtviszone Noorderplassen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtviszone Noorderplassen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vissen noorderplassen
» Visstandonderzoek Weerwater en Noorderplassen.
» Slibstort Noorderplassen.
» Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: