Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2011.

Ga naar beneden 
+15
Marco
Jeffrey Haak
Ruud Hinse
Leo ten Hoeve
Marc Dronten
Jan Sturkenboom
Henk Seyerlin
Brian Tamerus
Hans de Jong
Wilco
Marc Heerema
Gaby
Rene Zwaap
Johan
Jos Holla
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 11:34

Oke maar effe zonder dollen...
Ik denk dat punt 4 gewoon moet schrappen..Ieder team wil toch wel bij elkaar zitten. Zo hebben mark en ik elkaar ook even 10 minuten aan staan staren dat het niet echt gezellig zou zijn. Onze voorkeur gaat toch uit naar samen bij elkaar even lekker vissen. Hopende hiermee het punt duidelijk gemaakt te hebben.
We kunnen iedere keer wel weer nieuwe punten gaan bedenken, maar het concept van de wedstrijden is toch gewoon lekker gezellig samen kunnen vissen en proberen je visjes te vangen. De regels die er vorig jaar waren hoeven echt niet aangevuld te worden met nog meer regels die over het algemeen over miereneukerij gaan. De basis is prima zoals die er nu ligt, laat ook een beetje ruimte over voor het creatief brein van de karpervisser.

Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 12:12

helemaal mee eens rody ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 12:14

Ik ook, Rody.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 12:43

Eigenlijk is het ook allemaal zo simpel .................
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 14:22

aangaande punt 4 wil ik zeggen wat voor de ene van zelfsprekend is , hoeft voor de andere niet van zelfsprekend te zijn.
en met bepaalde regels heb je toch een leidraad denk ik.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:35

is hier nog een plekkie vrij voor mij en mijn jochie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:37

shit was een beetje te snel.
dan zit ik in kroatie....... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:57

Heb je geen anulerings verzekering dan??
Vissen is toch veeeeeel belangerijker dan vacantie met het gezin lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:59

Marc Heerema schreef:
Heb je geen anulerings verzekering dan??
Vissen is toch veeeeeel belangerijker dan vacantie met het gezin lol!

grapjas Very Happy
tja de een mag niet pokeren en ja de ander moet mee op vakantie.......maar goed zijn ergere dingen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 16:43

Marathon is nog wel plek .............. misschien is dat wat??
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 19:37

Jos Holla schreef:
Leuk dat jullie weer meedoen, maar eigenlijk moet dat ook wel. Jullie zullen toch die wisselbeker moeten verdedigen Laughing Laughing Laughing .

Poets hem maar alvast een beetje op voor het KCA team lol! lol! lol! .


pardon............??? lol! (kapers op de kust) cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De Vrije Slag 2011   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 13:26

Wij doen geloof ik niet mee dit jaar? Wat ik begrepen heb zit de ene helft van ons team in Noorwegen? En ik had ook begrepen dat wij niet op onze stek van vorig jaar mochten vissen? En tja, die stek is heilig natuurlijk en persoonlijk vind ik het een beetje onzin dat je niet op dezelfde stek mag vissen maar goed............... (dan gaan wij er een cm naast zitten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 15:04

Andy Nuberg schreef:
En tja, die stek is heilig natuurlijk en persoonlijk vind ik het een beetje onzin
Da's nou precies het probleem, als iedereen zijn eigen stek heilig verklaart durft een ander die stek al niet meer te kiezen, en dan blijft er op een gegeven moment voor nieuwe deelnemers weinig over denk ik. Volgens mij had Dennis zich overigens wel ingeschreven voor de Vrije Slag, alleen is de bewuste stek vergeven aan iemand anders. Een nieuwe stek heeft hij bij mijn weten nog niet opgegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De Vrije Slag 2011   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 15:12

Nou ja, wat maakt het ook eigenlijk allemaal uit. Het gaat om het vissen toch? De heilige plek word door ons nog wel een keer bevist want ik ga weer voor "the fat lady" en dan bedoel ik die grote gras, alleen nu nog groter natuurlijk! Smile Als wij komen heb je dan ook een prijsje voor de grootste vis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 15:23

De vissen worden niet officieel gewogen, de wedstrijd gaat op aantallen dus dat is een beetje lastig .......... En inderdaad, de doelstelling is een weekendje vissen met je vrienden en een klein beetje een competitie element. Het is me vorig jaar erg goed bevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De Vrije Slag 2011   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 15:26

Joh! Een prijsje voor de grootste vis is toch wel leuk? Vraag je Piet Vogel of hij wat wil sponsoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 15:31

Tja, als er zo'n overtuigende vis tussen zit zoals die van jou dan is het niet zo moeilijk, maar als de één een schub heeft van 20 pond, en de ander heeft er een van 16 pond die er veel groter uitziet op de foto, dan begint het gemekker meestal Laughing Laughing Laughing . Niet iedereen weet hoe je goed moet wegen (onthaakmat telt niet mee bv).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De Vrije Slag 2011   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 16:20

Zijn het zulke zeikerds? Die moeten maar een kilo overjarige boilies opeten........
Misschien een idee voor volgend jaar.........maar ik vind wel de gene die de wedstrijd organiseert bepaalt de regels!En als je het er niet mee eens bent moet je niet mee doen.
Wanneer kom je weer een keer op het NH kanaal vissen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 16:24

Nou ......... dat was niet echt een topper Laughing Laughing . Wel qua weekend, maar niet qua vangsten helaas.

Overigens bepaal ik wel de regels, maar sta ik altijd open voor ideeen Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De Vrije Slag 2011   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr 2011 - 16:47

Jullie zaten op de verkeerde plek op het NH kanaal. Als ik de foto's bekeek zaten jullie ergens bij een oud fort van de stelling van Amsterdam. De beste vangsten op het NH kaal heb je op harde bodem in de buurt van opstakels. Bruggen, dukdalfen etc. Nu vis ik er zelf ook nog niet, water is er veel te koud nog. Tussen de 8 a 10 graden. Rond de 15 graden ga ik weer eens een keer kijken.
Heb al wel de eerst vis gevangen dit jaar na veel blanken! Een 24 pond schub.

Ideeën op bestaande regels kun je beter het jaar er op implementeren. Als je dat nu al doet voor een wedstrijd krijg je scheve gezichten en veel gezeik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 19:10

Aangezien dit een team wedstrijd is , en ik momenteel alleen over ben gebleven , zoek ik nog een vismaat voor dit leuke evenement ( locatie is een topstek )
en je moet niet bang zijn voor mn hond , want die gaat ook mee.

graag even een PM als je geintreseerd bent.

gr.

Rene

Update : iemand heeft zich gelukkig gemeld , ben er blij mee !! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 21:41

Nou, de vrije slag wordt over 4 weken de volgende wedstrijd. Ik heb zojuist een mail de deur uitgedaan mbt een paar openstaande betalingen en wat andere gegevens die ik nodig heb om alles goed te kunnen regelen. Mochten er nog teams mee willen doen is dat natuurlijk geen probleem, de polder is groot genoeg. Alle info over deze wedstrijd vind je op de website van de KCA via de knop "wedstrijdkalender".

Misschien goed om nog even te vermelden: het maken van foto's is verplicht. Wil je dat niet, dan heeft het weinig zin om mee te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 22:43

Jos Holla schreef:
Misschien goed om nog even te vermelden: het maken van foto's is verplicht. Wil je dat niet, dan heeft het weinig zin om mee te doen.


Misschien ook handig voor sommigen....Jos, Mag je zolang je button zichtbaar is, wel met een bivakmuts o.i.d. op de foto?? Ik weet niet HOE schuw sommige mensen echt zijn, dus vraag het maar ff lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Suc6 allen alvast met de ""Vrije slag""

En keep smiling ( speciaal op de foto lol )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 22:51

Jij wel Hans, jij wel Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 22:53

Jos Holla schreef:
Jij wel Hans, jij wel Laughing Laughing Laughing

Dank u dank u, sorry kon het niet laten lol! lol! lol!

( Zo jammer dat ik die wedstrijd niet kan vissen gvd, had echt een mooie foto gemaakt, met of zonder vis lol )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2011.   De Vrije Slag 2011. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2011.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2014.
» Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: