Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wie wil er een uurtje wegen???

Ga naar beneden 
+2
Eddy Pieters
Jos Holla
6 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 15:59

Bij onze wedstrijden wordt iedere gevangen vis direct gemeten en gewogen, zodat hij ná het nemen van een paar fotootjes snel weer teruggezet kan worden. Op zich is het allemaal best wel te doen, dat meten, wegen en fotograferen. Het is alleen altijd ietsjes vervelend als het eten klaar is, en de telefoon gaat: "er is weer vis op de kant!".

Om de wegers een klein beetje te ontlasten vragen wij of er deelnemers zijn die op een wedstrijddag even voor een uurtje de weging voor hun rekening willen nemen, zodat de wegers ook even een momentje tijd hebben om hun ding te doen. Als een paar koppels zich hiervoor melden, maakt dat het voor de wegers al een stuk aangenamer.

Wil jij jezelf een uurtje beschikbaar stellen? Laat het ons even weten, dan plannen we jullie in overleg ergens in. Alvast bedankt!

.


Laatst aangepast door Jos Holla op di 24 aug 2010 - 18:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimezo 22 nov 2009 - 21:19

Ook voor 2010 vragen we weer vrijwilligers om de wegers af en toe een beetje te ontlasten.

Alvast bedankt cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 18:53

Marc moet waarschijnlijk verstek laten gaan voor het wegen, dus mocht je zin hebben om een uurtje in te vallen ben je meer dan welkom. Maar zeker ook mensen die niet meedoen aan de wedstrijd kunnen veel voor ons betekenen door even een uurtje in te vallen.

En nu niet allemaal tegelijk, hé Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 0:16

humm ik wil me zelf wel een lang uurtje ofzo aanbieden, ik werk zaterdag 1 tot half 10.
Zondag ben ik vrij.
Mocht je hier iets aanhebben.
Ik moet wel aangeven dat ik zelf mijn vis niet weeg. Wel eens gedaan en begrijp hoe het werkt.

zondag wil ik sowieso even komen kijken, voorstellen en eens zien hoe de wedstrijd er voor staat.

Mvg,
Michael.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 8:20

Zondagmiddag tot 13:00 uur (einde wedstrijd), zou dat wat zijn? Begintijd hoor ik dan graag nog van je.

Hoe het werkt leg ik je uit, en de spullen om te wegen hebben we ook beschikbaar uiteraard. Met andere woorden: je bent van harte welkom Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 11:20

Als je zorgt voor een droge plek Very Happy (de voorspellingen beloven niet veel goeds) dan wil ik je zaterdag wel een uurtje (of twee) helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 11:31

Regenjas aan en niet zeuren..... Very Happy lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 11:47

Ja Eddy trek je zuidwester aan, van een beetje regen ga je toch niet smelten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 12:22

Je bent van harte welkom, doe maar via een PB een voorstel qua tijd, dan plan ik het in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 17:00

ik vind van 10 tot 1 wel wat. Trek ik rond kwart voor 10 weg uit lelystad.
Als dat te lang / kort is hoor ik het wel. En zal ik een stoeltje meenemen? Mocht er niks zijn om te wegen.
Haha.. Hoop het natuurlijk druk te hebben maar we zullen zien.



Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 17:24

Michael v. Rosmalen schreef:
ik vind van 10 tot 1 wel wat. Trek ik rond kwart voor 10 weg uit lelystad.
Als dat te lang / kort is hoor ik het wel. En zal ik een stoeltje meenemen? Mocht er niks zijn om te wegen.
Haha.. Hoop het natuurlijk druk te hebben maar we zullen zien.
Lijkt me super, ik stuur je per pb vanavond een telefoonnummer, dan vinden we elkaar wel. Alvast bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 18:49

@ Jos- Ik kan zondagochtend wel een paar uurtjes wegen.
b.v. van 06.00 tot 10.00.
Moet me toch een keer beschikbaar stellen en moet toch komen voor de CO voor de BA.Very Happy
Vind het ook leuk hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:01

heey jos als het zo door gaat hoef je zelf al helemaal niet meer man hahah . dat zou wel een keer lekker zijn denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:02

Ik schrijf hem gelijk op, bedankt. Ik kom er nog op terug, zit nu op mijn werk. Maar gaat lekker zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:05

Johan schreef:
heey jos als het zo door gaat hoef je zelf al helemaal niet meer man hahah . dat zou wel een keer lekker zijn denk ik
Het wordt hier 1 grote familie, helemaal top!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:07

Mocht er nog een plekkie open zijn....... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:16

daar zou ik niet bang voor wezen gabi hahahahah jos weet niet wat ie mee maakt man . met zo veel mensen die wel willen wegen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:22

Laat em maar lekker genieten van z`n B*c*`tjes hahahha lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 22:53

Ik plan je wel een uurtje of 2 in, Gaby Laughing Laughing .

Probleem met de baco is dat het altijd mogelijk is dat ik tijdens de wedstrijd om wat voor reden dan ook ergens naartoe moet met de auto, dus deze keer zit het er helaas echt niet in ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 10:36

Michael v. Rosmalen schreef:
ik vind van 10 tot 1 wel wat.
Michael, je hebt een PB Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 10:38

Eddy Pieters schreef:
Als je zorgt voor een droge plek Very Happy (de voorspellingen beloven niet veel goeds) dan wil ik je zaterdag wel een uurtje (of twee) helpen.
Eddy, je hebt een PB Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 10:43

Henk Seyerlin schreef:
@ Jos- Ik kan zondagochtend wel een paar uurtjes wegen.
Henk, je hebt een PB Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 10:44

Gaby schreef:
Mocht er nog een plekkie open zijn....... lol! lol!
Gaby, je hebt géén PB Laughing . Ik zie je morgenochtend voor het uitzetten, hopelijk is het droog.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 16:57

Ik hoop het ook Razz de regenjas gaat mee... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 17:20

Deze gaat op slot, in 2011 doen we het anders Cool .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie wil er een uurtje wegen??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er een uurtje wegen???   Wie wil er een uurtje wegen??? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie wil er een uurtje wegen???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.
» Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: