Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 14:42

De marathon komt er al weer aan, en mbt het wegen gaan we iets nieuws proberen: degene die een vis vangt moet de volgende vis meten, fotograferen en wegen. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk en komt vast wel goed, maar ik zoek iemand die zondagochtend tussen 10:00 uur en 13:00 uur misschien even een paar uurtjes de weging over kan nemen.

Ik kan dan op mijn gemak de tussenstanden uitrekenen en ondertussen kunnen alle deelnemers rustig de boel alvast een beetje opruimen.

Als een deelnemer zich opoffert is dat prima, maar misschien vind iemand die niet mee doet het wel leuk om een paar uurtjes te helpen? Ik hoor dat graag even natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 10:59

en nog een keer vraag ik me dan af hoe te doen als er gedronken is..?? En wat als je aan de beurd bent om te wegen en je krijgt zelf meerdere runs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:25

Na het vangen van een vis ben je verantwoordelijk voor het meten, wegen én fotograferen van de volgende vis die op de mat komt. Kijk dus uit met alcohol;


Stond in de laatste mail dacht ik.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:31

Ik zal hier verder maar geen woorden aan vuil maken.. maar vreemd is het wel allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:38

Ach, laveloos gaan we geen van allen denk ik dus gewoon even een tussenweg zoeken, blazen zal je daar niet hoeven denk ( hoop ) ik Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:44

Dennis van Wel schreef:
Ik zal hier verder maar geen woorden aan vuil maken.. maar vreemd is het wel allemaal

Ik weet niet hoor, maar kom je om te zuipen of om te vissen??

Er vanuit gaande dat je wat vangt zal één van de deelnemers dus nuchter moeten blijven, da's toch niet zo raar? En vang je een tweede vis, dan bel je de organisatie en komt die wegen. Maar jij zit ergens mee, dus zet maar neer hoor. Ik sta altijd open voor verbeteringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:54

kom het weekend wel een biertje drinken bij je ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 11:55

Jos Holla schreef:
Ik weet niet hoor, maar kom je om te zuipen of om te vissen??
Ik kom om te zuipen Very Happy

Nee serieus, ik zal vanavond even kijken of ik kan zondag, dan wil ik je eventueel wel helpen mocht je niet al voorzien zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:00

Lijkt me super, hoor graag even van je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:01

Dennis van Wel schreef:
kom het weekend wel een biertje drinken bij je ;-)
Neem dan wel je bier mee, want ik heb dat niet in huis ............. lust het niet Embarassed Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:14

Jos Holla schreef:
Dennis van Wel schreef:
kom het weekend wel een biertje drinken bij je ;-)
Neem dan wel je bier mee, want ik heb dat niet in huis ............. lust het niet Embarassed Laughing Laughing

dat komt wel goed ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:33

Jos Holla schreef:
Dennis van Wel schreef:
Ik zal hier verder maar geen woorden aan vuil maken.. maar vreemd is het wel allemaal

Ik weet niet hoor, maar kom je om te zuipen of om te vissen??

Er vanuit gaande dat je wat vangt zal één van de deelnemers dus nuchter moeten blijven, da's toch niet zo raar? En vang je een tweede vis, dan bel je de organisatie en komt die wegen. Maar jij zit ergens mee, dus zet maar neer hoor. Ik sta altijd open voor verbeteringen.

Ik ben bang dat jij dan de sjaak bent

Jos, ik denk dat jij het ook wel snapt, net als ik.
Voorop staat gezelligeheid, eten en drinken.
Ik lust er ook wel 1, 2, 3 of 4, jij ook, en dan mag je geen auto meer rijden, simpel.

Ik sta achter het voorstel van wegen.
Verantwoording / risico visser of ie nog in de auto stapt of niet, hij kan ook gaan lopen!

Vorige keer met dat wegen door buren en doorbellen is ook een goede optie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:36

Wilco schreef:
Vorige keer met dat wegen door buren en doorbellen is ook een goede optie!
Die nemen we mee Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:42

Jos Holla schreef:
Wilco schreef:
Vorige keer met dat wegen door buren en doorbellen is ook een goede optie!
Die nemen we mee Wink .

Dat is al een HEEL stuk beter..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 12:51

Ik weet het niet .......


nu is het zo dat als je een vis vangt ben jij de volgende die aan de beurt is. Bij de regeling met de buren ben je mooi de l*l als je buren veel vangen en jij niks .............. Overdag niet zo erg, maar 's nachts toch minder. Heb ik al eens mogen ervaren, ik hoor het mijn telefoon nog zeggen:

"Rody, Rody, Rody". Was niet leuk Evil or Very Mad Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 13:03

Dan moet je zorgen dat je buren niets vangen.. (lees blokken die handel)
maar we zullen gaan ondervinden hoe dit gaat uitpakken.. en wie weet is dit wel een perfecte en goede oplossing op het "weeg probleem "
We zullen zien.. Zal alvast een stoel extra meenemen voor diegeen die bij ons komt wegen.. Want dan kan die persoon meteen blijven zitten.. lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 15:13

Jos Holla schreef:
Heb ik al eens mogen ervaren, ik hoor het mijn telefoon nog zeggen:

"Rody, Rody, Rody". Was niet leuk Evil or Very Mad Laughing

mooi was die tijd Very Happy

ik hoop niet dat ik naast Dennis kom te zitten als ik dat zo lees..... die is nogal wat van plan... ben bang dat ik dan niet aan slaap toe kom Laughing maar ja hij heeft wel een biertje...... moeilijk, moeilijk
ach ik zie het wel.
Iedereen veel succes in ieder geval komend weekend.!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:09

Mark van de Laar schreef:
Jos Holla schreef:
Heb ik al eens mogen ervaren, ik hoor het mijn telefoon nog zeggen:

"Rody, Rody, Rody". Was niet leuk Evil or Very Mad Laughing

mooi was die tijd Very Happy

ik hoop niet dat ik naast Dennis kom te zitten als ik dat zo lees..... die is nogal wat van plan... ben bang dat ik dan niet aan slaap toe kom Laughing maar ja hij heeft wel een biertje...... moeilijk, moeilijk
ach ik zie het wel.
Iedereen veel succes in ieder geval komend weekend.!!!


WHAHAHAHA Mark je weet wel beter als we er 1 vangen ben ik al gelukkig... maar je mag gerust een biertje komen halen hoor....
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 11:02

Jos Holla schreef:
Lijkt me super, hoor graag even van je.
Heb het even gecheckt thuis, helaas heb ik al andere veplichtingen.
Helaas kan ik je dus niet helpen, jammer, vond het vorig jaar erg leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?   Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: wie wil er zondagochtend een paar uurtjes wegen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wil er een uurtje wegen???
» Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: