Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Nacht van Almere 2009.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 16:07

Van zaterdagochtend 29 augustus t/m zondagmiddag 30 augustus organiseren wij:

"De Nacht van Almere 2009".


Locatie: Lage Vaart, gedeelte tussen de Vaartplas en de Blauwe brug.

Aanvang/einde: deze wedstrijd begint op zaterdagochtend om 7:00 uur, en is op zondagmiddag om 13:00 uur afgelopen.

Tijdstip loting: de loting is om 6:15 aan het begin van het parcours (direct ná de Vaartplas).

Wie kan er meedoen: iedereen met een geldige VISpas.

Reglement: voor deze wedstrijd geldt het “standaard reglement”.

Sponsor: deze wedstrijd wordt gesponsord door “Hengelsport paradijs de Snoekbaars”.

Inschrijfgeld: 30 euro per koppel.

Let op: we overwegen om na afloop een barbecue te organiseren. Details maken we later bekend.

routebeschrijving: die sturen we je op verzoek graag toe.


.


Laatst aangepast door Jos Holla op ma 29 jun 2009 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 24 feb 2009 - 21:36

Deze wedstrijd zit vol, we kunnen nog wel 1 of 2 koppels op de reservelijst plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedo 9 apr 2009 - 11:46

De vergunning voor het gebruik van de vistentjes is binnen, dus we kunnen óók bij 'De nacht van Almere 2009' volkomen legaal overnachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimevr 26 jun 2009 - 17:05

En up Laughing Laughing .

Nog 2 maandjes, dan is het weer zo ver. Degenen die het inschrijfgeld niet vooraf betaald hebben zijn aangeschreven, en ik ben aan het kijken of we de opzet van de BBQ, zoals we dat na de marathon hebben gedaan, kunnen herhalen. Hierover later meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimeza 27 jun 2009 - 16:05

BBQ BBQ BBQ BBQ BBQ BBQ geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 29 jun 2009 - 17:09

Als het goed is heeft iedereen bericht gehad over de BBQ. Zo niet, graag even een berichtje deze kant op.

De Nacht van Almere 2009. Rbzltw

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimezo 26 jul 2009 - 1:11

Inmiddels hebben we 28 deelnemers, en een aantal deelnemers heeft nog niet gereageerd (of nog niet betaald). Die schrijf ik volgende week nog even aan. Wel gezellig, zo'n grote groep. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 3 aug 2009 - 8:18

Komt weer wat dichterbij... cheers
Ik heb er zin in, Arie weegt Jos en ik kunnen vissen! Ideaal Cool
Nu hopen op een mooi visweertje en grote vangsten geek
Jos, zullen we zaterdag avond ook maar bbqen?
Lekker hoor lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 3 aug 2009 - 16:12

He bah, BBQ Laughing Laughing Laughing . Nee, lijkt me wat overdreven, we gaan zondagmiddag ook al barbecueën. Iets anders? Misschien kan Arie zijn vrouw wat lekkers maken Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 3 aug 2009 - 16:32

Jos Holla schreef:
He bah, BBQ Laughing Laughing Laughing . Nee, lijkt me wat overdreven, we gaan zondagmiddag ook al barbecueën. Iets anders? Misschien kan Arie zijn vrouw wat lekkers maken Wink Wink

voor 21koppels? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 3 aug 2009 - 17:50

Nou, er eten 16 á 18 koppels mee, dus dan valt het wel mee toch?? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 4 aug 2009 - 9:15

Jos Holla schreef:
He bah, BBQ Laughing Laughing Laughing . Nee, lijkt me wat overdreven, we gaan zondagmiddag ook al barbecueën. Iets anders? Misschien kan Arie zijn vrouw wat lekkers maken Wink Wink

Dauw ( hoop dat dit de juiste rpelling is Wink ) rules, lekker hoor geek
Kom op Arie, regel dat!!
Lekker pittig met zoetzure komkommer of zo cheers

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimezo 30 aug 2009 - 20:29

Knal Very Happy Weekend gehad , met veel geluids effecten Very Happy
De Nacht van Almere 2009. 2u40dwg
Namens Ons , ( Rene en Jacqueline) KCA en niet te vergeten Arie bedankt , en voor Marc een spoedig herstel!

Gr.
Rene en Jacqueline
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimezo 30 aug 2009 - 20:44

Was weer leuk, hé? Ik heb me prima vermaakt, uitstekende sfeer, erg leuk weer. Op naar 27 september!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: wedstrijd kca   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimezo 30 aug 2009 - 20:59

Hierbij wil ik namens flevobaits John van berkel en karpermarc feliciteren met het behalen van de overwinning van de kca karper wedstrijd.
John en Marc jullie hebben als team ons weer flink bezig gehouden, Verder wil ik mark en rody ook weer bedanken voor hun inzet. Het was weer een geweldig weekend. Henk en danny bedankt voor het heerlijke eten. Jos je bent een kei.

In een woord top.

Arie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Super   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 31 aug 2009 - 11:55

Het was weer een geweldig weekend Jos, vooral door blijven gaan met het organiseren van zoveel plezier...Smile

Bedankt maar weer.

Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
johan
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 31 aug 2009 - 12:36

sluit me daar helemaal bij aan arie was weer top geregeld en dan nog een goed stukie vlees ook top weekend en ind op naar eind sept tot volgende maand ps je bollen worden op dit moment al getest door henri hahaha groetjes uit soest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 31 aug 2009 - 12:57

Netjes mannen Exclamation leuk gevangen zie ik maar aan de gezelligheid ontbrak ook niks ik mag ook niet klagen al ging ik s'nachts naar huis omdat ik ziek werd tijdens het vissen maar toch 2 vissen gevangen lekker instant !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimema 31 aug 2009 - 13:09

Tuurlijk was het gezellig!

Ik denk dat Arie je nog wel belt, jouw bestelling voor de KCA bol is klaar. En een mooie vis had je trouwens, mooi hoog model!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Nacht van Almere   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 15:32

Ook dit jaar was het weer gezellig. Lekkere woeste nacht gehad, maar helaas niets gevangen.
Barbeque was top en is voor herhaling vatbaar.
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 15:34

Ha die Peter;

die BBQ is inderdaad een succes, lekker vlot allemaal, en prima eten. Wat mij betreft houden we die er ook zeker in. Fotoverslag van de wedstrijd is overigens bijna klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nacht van Almere   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 15:38

Ben ik erg benieuwd naar en hoop dat er ook wat actie foto's bijzitten.
Anders volgende keer maar drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 15:44

Peter de Jonge schreef:
Ben ik erg benieuwd naar en hoop dat er ook wat actie foto's bijzitten.
Anders volgende keer maar drunken

volgens mij allemaal stil leven plaatjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 16:17

Nou, kijk zelf maar, het staat erop Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
johan
Gast




De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 17:27

heey jos leuk verslagje weer man en leuke plaatjes erg goed tot eind vd maand he dan ff een kort dagje en helaas zonder bbq haha groetjes johan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Nacht van Almere 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2009.   De Nacht van Almere 2009. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Nacht van Almere 2009.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Nacht van Almere 2010.
» Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.
» nacht vissen
» Nachtvissen in Flevoland.
» Adoptieplan SKP Almere.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: