Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.

Ga naar beneden 
+3
Rene Zwaap
Ruud Hinse
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 16 mei 2011 - 14:39

Karpervissen is natuurlijk een prachtige hobby. Niet alleen van jou, maar zeker ook van mij. Een hobby met veel mogelijkheden, want zeg nou zelf, bij welke andere hobby ga je zo makkelijk met een goede vriend gezellig een nachtje langs de waterkant vertoeven, misschien een BBQ'tje erbij, vrienden die even komen buurten, of lekker alleen met de radio zachtjes op de achtergrond, en dan (ik wel in ieder geval) met veel plezier naar je set-up kijken, want eerlijk is eerlijk, het zijn me wel spulletjes tegenwoordig!

En dan die mogelijkheden tegenwoordig, voor 10 euro kan je in Flevoland op een paar zones het hele jaar nachtvissen, helemaal top toch? Hoef je niet continue over je schouder te kijken, en zelfs een derde hengel is tegenwoordig mogelijk. Dat waarderen we natuurlijk, en daarom gaan we daar ook heel voorzichtig mee om, zeker met de zones die in de omgeving van woningen liggen, want dat zijn natuurlijk de plekken die al heel snel onder druk staan. We zorgen ervoor dat het er netjes uitziet, dat er zo min mogelijk rommel rond de tent ligt, we denken om de beetmelders want geluid draagt ver 's nachts, we gebruiken op die stekken liever geen BBQ, en de auto's parkeren we netjes op de daarvoor bestemde plekken. En als er dan visite komt dan zien we er op toe dat zij het niet voor ons verkloten: "je gedraagt je, of je hoepelt op!".

En toch krijg ik regelmatig mailtjes van buurtbewoners die het toch allemaal wat anders zien. Meestal zijn het dezelfde, vaak denk ik dan wel eens van: "tja ..............", maar soms sturen ze dan foto's mee, en dan kan ik toch niet anders dan toegeven dat er op die foto's inderdaad zaken te zien zijn die niet zouden moeten voorkomen, want hiermee breng je niet alleen jouw eigen hobby in gevaar, maar ook de mijne. Ik denk overigens dat je misschien zelf het probleem niet zo snel ziet, eerlijk gezegd begrijp ik dat ook wel, maar toch is het belangrijk dat iedereen zich er van bewust is dat je toch rekening moet houden met je omgeving, zeker als je in een woonwijk vist. Want zeg nou zelf, onderstaande is voor een buurtbewoner die niks met vissen heeft toch iets waar je droevig van wordt? Dus kijk vooral even naar jezelf, en hou dit even goed in je achterhoofd.

Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Vq359u

Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Fmtfr6



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 16 mei 2011 - 14:59

Droevig, het zijn overigens wel 2 verschillende auto's die peugeot en de auto daaronder.

Spijtig dit..Gelukkig zijn er in lelystad nog steeds geen goede nacht viszones :p dus hier hebben we veel minder last van zulk gedrag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 16 mei 2011 - 16:58

Zal hem ff aanspreken die jongen die met zijn rodpod in zijn handen staat
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 16 mei 2011 - 17:19

Die jongens heb ik al contact mee gehad, het gaat vooral om het onderwerp in het algemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 9:46

Daar zijn we weer: dezelfde locatie, dezelfde buurtbewoners, andere vissers .......

Ik heb deze meneer gemaild dat ik er geen bezwaar tegen heb als iemand even snel zijn auto uitlaad en hem vervolgens meteen wegzet, ik denk dat dát hier ook het geval was anders had ik wel andere foto's gekregen. Maar toch, hou er rekening mee dat sommige mensen dit als overlast ervaren en zorg er dan ook voor dat deze overlast tot het minimum beperkt blijft, wat hier overigens ook gebeurt is volgens mij. Maar ik wou het toch nog even wat extra aandacht geven.

Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. 2hhliiw


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 10:59

Ik zie geen rare dingen en aan jou verhaal lees ik ook geen onregelmatigheden.
Volgens mij zijn de klagers er op uit dat er niet meer gevist word daar, of heb ik het mis.

Ik heb een viskar om dit soort plekken te bereiken.
Misschien een idee om ook een viskar te gebruiken???


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 11:25

Tsja ..... zo hoor je een tijdje niks, en dan begint het weer. Vervelend maar realiteit helaas. Een viskar is sowieso een veel betere optie natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 12:55

Martin schreef:
Ik zie geen rare dingen en aan jou verhaal lees ik ook geen onregelmatigheden.
Volgens mij zijn de klagers er op uit dat er niet meer gevist word daar, of heb ik het mis.

Ik heb een viskar om dit soort plekken te bereiken.
Misschien een idee om ook een viskar te gebruiken???


Ik denk zelf ook dat je beter een viskar kan gebruiken.
Dan haal je ook al die negetieve aandacht niet op je hals.

Gr Ruud Hinse
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 13:15

Er zijn inderdaad situaties die te ver gaan, maar sommige mensen hebben niks en niemand en het enige wat ze dan nog kunnen is muggenziften! Evil or Very Mad

Vraagje hoor Jos: Wat voor overlast geven deze foto's weer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 14:21

Mitchell Belgraver schreef:
Er zijn inderdaad situaties die te ver gaan, maar sommige mensen hebben niks en niemand en het enige wat ze dan nog kunnen is muggenziften! Evil or Very Mad

Vraagje hoor Jos: Wat voor overlast geven deze foto's weer?


weet dat de vraag voor jos bedoeld is , maar als je de bovenste foto ook hieronder afgebeeld goed bekijkt ,is mijn idee dat die meneer onder zn klep van zn stationwagen zit , en zn rod-pod staat al op de steiger , (rechterbovenhoek) dus ja overlast , in de vorm van de auto op het maaiveld waar die niet hoord.

Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. 2hhliiw

dan wil ik nog niet eens hebben over de aanloop , waarvan de mensen ook niet even netjes de auto op parkeerplaats zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 14:43

Gisteren komen mijn vrouw en ik thuis, staat er een auto voor de deur in het parkeervak. In die auto bevinden zich 4 types in de categorie van "niet met mijn dochter". Wat ze doen in die auto?? Geen idee. Doen ze iets wat niet mag?? Nee, eigenlijk niet. Vind ik het storend?? Ja: ga een baan zoeken, doe iets nuttigs, of ga lekker in een boom zitten, alles best maar niet voor mijn deur.

Zoiets dus Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 17:12

Jos Holla schreef:
Gisteren komen mijn vrouw en ik thuis, staat er een auto voor de deur in het parkeervak. In die auto bevinden zich 4 types in de categorie van "niet met mijn dochter". Wat ze doen in die auto?? Geen idee. Doen ze iets wat niet mag?? Nee, eigenlijk niet. Vind ik het storend?? Ja: ga een baan zoeken, doe iets nuttigs, of ga lekker in een boom zitten, alles best maar niet voor mijn deur.

Zoiets dus Laughing Laughing Laughing

Misschien verhuizen naar het platteland? Is dat een idee! Je kan je overal druk om maken.
Oh, je kon je auto niet recht tegenover je voordeur parkeren, was dat het?
Of keken ze je aan, namen ze twee p-vakken in beslag? Hoe durven ze! afro

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 17:47

2 van de 3 waren goed. Maar zoals ik zei, ze doen niks verkeerd, en het zag er ook allemaal zo gezellig uit. Gezellige uitstraling, echt leuke fijne snuiters. Ik zei nog, als je moet plassen hoeft het echt niet tegen de muur hoor, je kan gewoon even aanbellen. Je weet hoe ik ben hé.

Maar wel voorzichtig met de autodeur hoor, die auto ernaast is namelijk van mij Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 17:49

.... overigens kon ik die op de achterbank niet goed zien, was nogal donker in de auto ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 18:50

Jos Holla schreef:
2 van de 3 waren goed. Maar zoals ik zei, ze doen niks verkeerd, en het zag er ook allemaal zo gezellig uit. Gezellige uitstraling, echt leuke fijne snuiters. Ik zei nog, als je moet plassen hoeft het echt niet tegen de muur hoor, je kan gewoon even aanbellen. Je weet hoe ik ben hé.

Maar wel voorzichtig met de autodeur hoor, die auto ernaast is namelijk van mij Laughing Laughing


lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 11:21

Goh dat is grappig,
Ik sta gewoon op de foto man. de voorste auto is de auto van mij. En ja we waren aan t opruimen waar al na genoeg klaar.
Als het een zooitje zou zijn of overlast gegeven zou hebben zou ik er alle begrip voor hebben.
Juist vanwege de eerdere overlast allemaal zijn we pas laat begonnen en vroeg naar huis gegaan (voor ons doen)
Overlast totaal niet veroorzaakt en de auto's hebben er alleen gestaan om te lossen en te laden.
Daarna in de woonwijk geparkeerd voor overlast te voorkomen.
Ik houd me altijd netjes aan de regels en voorkom overlast heb niets aan dat gezeik maar dit gaat me toch echt te ver.
En al helemaal dat de foto zo neergezet word. Zowiezo dat die foto gemaakt word.
Zou ook graag in contact komen met deze persoon.

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 18:37

Rene Zwaap schreef:
Mitchell Belgraver schreef:
Er zijn inderdaad situaties die te ver gaan, maar sommige mensen hebben niks en niemand en het enige wat ze dan nog kunnen is muggenziften! Evil or Very Mad

Vraagje hoor Jos: Wat voor overlast geven deze foto's weer?


weet dat de vraag voor jos bedoeld is , maar als je de bovenste foto ook hieronder afgebeeld goed bekijkt ,is mijn idee dat die meneer onder zn klep van zn stationwagen zit , en zn rod-pod staat al op de steiger , (rechterbovenhoek) dus ja overlast , in de vorm van de auto op het maaiveld waar die niet hoord.

Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. 2hhliiw

dan wil ik nog niet eens hebben over de aanloop , waarvan de mensen ook niet even netjes de auto op parkeerplaats zetten.

Goh grappig dat mensen zo hun conclusies trekken.
Ten eerste.
Er zat niemand achter in de station er stond iemand spullen er in te leggen.
Ten tweede
Alles was al zo goed als opgeruimd enkel de rod-pod moest nog gepakt worden en de boot op de auto.
Ten derde
AANLOOP??? in de nacht???? MANNNNNNN we zaten er om 22:45 uur met z'n 2e.. WELK AANLOOP???? Kijk naar het tijdstip van plaatsen foto en je weet genoeg. WELKE AANLOOP. Beetje overdreven in dit verhaal allemaal..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 20:24

Ik heb vanaf het begin al gezegd dat ik er geen moeite mee heb als iemand het fietspad oprijdt om even heel snel te laden en lossen, hoewel we weten dat dit niet mag natuurlijk. Dennis weet wat er gebeurt is, en het zal wel zo zijn.

Doel van dit hele gebeuren is om (nogmaals) aan te geven hoe een buurtbewoner hier tegenaan kijkt. Ik denk niet dat hij er verder iets mee doet, maar als hij dergelijke foto's verzameld en dan naar de gemeente stuurt is dat toch wel een lastig punt mbt de nachtviszone daar.

@Dennis: als je wil dat ik de foto verwijder hoor ik dat wel van je, als je met die bewoner wilt communiceren kan dat via mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 21:20

Vind het gewoon van de zotte dat deze man zeurt over het af en aan brengen van je spullen terwijl je daar dekking moet zoeken voor de loslopende honden en scooters/brommers die met 100 voorbij knallen.

@jos die foto zal me worst wezen vind het alleen triest dat deze man met al zijn onwaarschijnlijke goede bedoelingen niet even de moeite genomen heeft voor even een praatje of zo. Jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 10:15

Dennis van Wel schreef:
triest dat deze man met al zijn onwaarschijnlijke goede bedoelingen niet even de moeite genomen heeft voor even een praatje of zo. Jammer
Jos schreef:
maar als hij dergelijke foto's verzameld en dan naar de gemeente stuurt is dat toch wel een lastig punt mbt de nachtviszone daar.
Ben het met je eens, dat had veel verkeerde emoties en begrip bij de buurtbewoner kunnen oplossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 18:48

Dennis van Wel schreef:
terwijl je daar dekking moet zoeken voor de loslopende honden en scooters/brommers die met 100 voorbij knallen.
Ben ik met je eens, dit is (mbt een feest op dat strand) al eens eerder ter sprake gekomen Rolling Eyes . Ik weet ook verder niet wat ik er van moet denken, maar laten we vooral voorkomen dat dit uit de hand loopt en er verstandig mee omgaan. En lkaten we koesteren wat we hebben .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 19:08

Laten we koesteren wat we hebben? Volgend jaar is nachtvissen vrij als ik het goed begrepen heb dus zo bang hoeven we niet te zijn lijkt mij. en dan alsnog door 1 zo'n zeikerd daar? mannnnnnnnnnnn maar goed is zoals het is en het is een zeikerd. hij heeft een punt dat je daar niet met de auto mag komen. Maar wie denkt hij wel niet dat ie is dan? justitie zelfs soms? hahahaha meneer agnet vaak genoeg gezien daar en die vraagt gewoon vriendelijk om na het laden of lossen de auto meteen te verplaatsen naar daarvoor aangegeven plaatsen... dus... meneertje zal akelig alleen staan schat ik zo in... maar voor mij is het nu klaar en blijf lekker met mijn hobby bezig waar en wanneer en hoe ik wil..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 19:29

Volgend jaar is het nachtvissen naar alle waarschijnlijkheid vrij, maar het wildkamperen niet. Tentjes (lees: enig onderkomen) mogen alleen op de plaatsen die ik met de gemeente heb afgesproken en die vastgelegd zijn in een APV, en een APV kan makkelijk aangepast worden. Overigens zit daar landelijk het probleem volgend jaar. In Almere heb ik het allemaal al geregeld, verder is er in Flevoland nergens nog iets geregeld ........

Een visrechthebbende kan trouwens na de wetswijziging mbt nachtvissen dit nachtvissen op bepaalde locaties ook verbieden als dat nodig zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 20:49

Jos je weet ik kan erg kort door de bocht komen en neem zeker geen blad voor de mond.. Maar Ik ben het gewoon zat dat gezeur en gezeik om een paar vissers die verder niets en niemand kwaad doen. Zouden we nou ons lam zuipen herrie maken tering zooi trappen of er een camping van maken dan geef ik meneer 100% gelijk. En verwacht ik zelfs dat des betreffend persoon de politie of de boa gaat bellen. Echter om voor dit gebeuren dat er een auto naar toe gaat die gaat lossen of laden van visspullen meteen een foto maken en deze mailen. Ik vind dit erg triest en heb eigenlijk medelijden met deze man, Als je dan echt niets beters te doen hebt dan ga je maar een foto nemen van 2 kerels die een hobby hebben en deze uitvoeren.(op zaterdag ochtend redelijk vroeg) Om maar aan te tonen dat er auto's gebruikt worden voor vervoer van spullen terwijl die auto's daar eigenlijk niet mogen komen.. FOEI FOEI

Meneer er zijn ergere dingen in de wereld waar maakt u zich eigenlijk druk om? Er worden kinderen vermoord vrouwen verkracht en mensen thuis overvallen en mishandeld.. Dat gebeurd allemaal om de hoek eigenlijk.. Daar moet u zich druk om maken en daar moeten foto's van gemaakt worden en niet van dit soort onbenulligheden. WIJ VISSEN ER ALLEEN MAAR EN HOUDEN MET ALLES EN IEDEREEN REKENING.. Vind het eigenlijk gewoon laster wat deze meneer aanhaalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitimema 10 okt 2011 - 22:27

En om het even af te maken en er daarna mee te stoppen wil ik de meneer even waarschuwen..

Artikel 441b
Met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft hij die, gebruik makende van een daartoe aangebracht technisch hulpmiddel waarvan de aanwezigheid niet op duidelijke wijze kenbaar is gemaakt, van een persoon, aanwezig op een voor het publiek toegankelijke plaats, wederrechtelijk een afbeelding vervaardigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Top competitie karpervissen
» Topcompetitie karpervissen 2013.
» Karpervissen een "Olympische sport"? Het lijkt me wel wat!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: