Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Top competitie karpervissen

Ga naar beneden 
+5
Jeffrey Haak
Hans de Jong
Marco
Gaby
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 12:30

In 2012 start de Nationale Topcompetitie Karpervissen, georganiseerd door Sportvisserij Nederland en de KarperStudiegroep Nederland (KSN). Insteek is onder meer dat de drie winnende koppels van deze nieuwe competitie namens Nederland gaan deelnemen aan het officiële WK karpervissen van Wereld hengelsportbond.

De eerste editie van de Nationale Topcompetitie karpervissen zal bestaan uit een serie van vier wedstrijden die vervist worden tussen augustus 2012 en juli 2013. Alleen de drie beste wedstrijdresultaten tellen mee voor de eindklassering. Dus als een deelnemend koppel een keer verhinderd is of een slecht resultaat behaalt, heeft dat niet direct gevolgen voor het eindklassement. Bij elke wedstrijd zijn er ook fraaie dagprijzen te winnen.

Aan de Nationale Topcompetitie Karpervissen kunnen maximaal 40 koppels meedoen. Bij een aantal wedstrijden uit de serie is bovendien plaats voor extra dagdeelnemers. Binnenkort worden wedstrijddata, locaties, reglementen en deelnemerskosten bekend gemaakt. De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Geïnteresseerden kunnen zich (samen met hun vismaat) als koppel aanmelden via mail, en worden automatisch op de hoogte gehouden.

De Nationale Topcompetitie Karpervissen is de derde variant binnen deze door Sportvisserij Nederland georganiseerde competitie. De andere, langer lopende Nationale Topcompetitie – t.w. de Nationale Topcompetitie Zoetwatervissen en de Nationale Topcompetitie Feeder (nieuw sinds 2011) – worden in respectievelijk acht en vier wedstrijden vervist.

De Nationale Topcompetitie Karpervissen wordt georganiseerd door Sportvisserij Nederland en de KarperStudiegroep Nederland, in samenwerking met de volgende partners: Sportvisacademie Nederland, JRC en Carp Connections. In de komende maanden wordt het aantal partners naar verwachting verder uitgebreid.

Link: http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/3690/nieuw:_nationale_topcompetitie_karpervissen.html

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 12:32

De voorinschrijving is inmiddels gestart:

http://www.karperstudiegroep.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=221:nationaletopcompettitie-karpervissen&catid=35:nieuws-en-info
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 17:07

Niemand die zich heeft ingeschreven?? Ik zie het zelf niet zitten omdat ik toch maar zelden 's avonds kan, maar op zich lijkt het me wel leuk. En ik ben wel benieuwd naar de trajecten, voor 40 koppels heb je aardige stukken nodig .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:25

wil me wel inschrijven alleen de kosten zijn nergens te vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:28

Bijzonderheden worden later bekend gemaakt... Very Happy Very Happy Very Happy


Laatst aangepast door Gaby op vr 4 nov 2011 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 20:15

wacht ik eerst daar op
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 12:45

Veel animo voor Topcompetitie Karper
vrijdag, 06 januari 2012

De belangstelling voor de Topcompetitie Karpervissen is overweldigend groot. Het aantal voorinschrijvingen zit al ruim over de 200, terwijl er maar plek is voor 40 koppels – waarvan vier koppelplekken zijn vergeven aan de drie karperbladen en hoofdsponsor JRC/Berkley/Pure Fishing. Op de beurs Carp Zwolle wordt daarom geloot om de beschikbare plekken.

De officiële inschrijving voor de Topcompetitie Karpervissen is begin januari gestart. Wil je ook kans maken om mee te doen? Meld je dan nog snel voor 1 februari aan. Dan is je inschrijving nog op tijd binnen voor Carp Zwolle. Op die beurs vindt zaterdagmiddag 4 februari namelijk een happening plaats waarbij via loting live bekend wordt gemaakt welke 36 koppels zullen gaan deelnemen. Daar wordt ook wereldkundig gemaakt op welke vier wateren de Topcompetitie Karper zal worden gevist.

Reglementen
Bij inschrijving hebben de kandidaten al de voorlopige reglementen van deze nieuwe Topcompetitie ontvangen. Op Carp Zwolle zal verder worden ingegaan op de regels voor deze wedstrijdreeks en de mogelijk laatste aanpassingen worden besproken.

De regels kunnen mogelijk nog iets wijzigen omdat de internationale wedstrijdorganisatie FIPS Eau Douce eind januari reglementswijzigingen zou kunnen doorvoeren. Het is al wel duidelijk dat het gebruik van (voer)boten conform de FIPS reglementen niet zal zijn toegestaan. Het wordt dus het klassieke inwerpen en voeren met spods, voerballen, PVA-zakken, etcetera.

Kosten en prijzen
De inschrijfkosten zullen € 550,- per koppel bedragen. Dit is inclusief een bijdrage van € 100,- voor het fonds waarmee spiegelkarpers zullen worden uitgezet in water van de visrechthebbenden die een water ter beschikking hebben gesteld voor de Topcompetitie. In de reeks van vier wedstrijden vervalt het slechtste resultaat en tellen de resterende drie voor einduitslag.

Voor de winnaars van het eindklassement zijn er geld- en materiaalprijzen beschikbaar met een totale consumentenwaarde van meer dan € 10.000,-. Bij een aantal wedstrijden kunnen er ook een zeer beperkt aantal dagkoppels meedoen. Zij dingen wel mee naar de dagprijzen, maar komen niet in aanmerking voor de eindprijzen of WK selectie. De kosten voor dagdeelname bedragen € 175,- en koppels die zijn uitgeloot hebben voorrang.

Bron: http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/3926/veel_animo_voor_topcompetitie_karper.html

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 12:46

Commercieel circus dus ...................... echt iets voor Gaby Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 13:03

Hahaha heb je dat inschrijfgeld gezien.... affraid affraid is niet misselijk zeg... geek lol! lol!
Dat doen we dus niet... Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 14:22

Gaby schreef:
Hahaha heb je dat inschrijfgeld gezien.... affraid affraid is niet misselijk zeg... geek lol! lol!
Dat doen we dus niet... Razz Razz Razz

voor 4 wedstrijden met die prijzen valt het wel mee

alleen je weet eigenlijk nog niks en persoonlijk ben ik bang dat als je je inschrijft je toch niet bij die 40 koppels zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 14:31

Heb je gelijk in Marco, dat bedrag over 4 wedstrijden is wel te doen...zeker gezien het prijzen bedrag...
Maar idd of je uitgeloot word is nog maar de vraag... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 22:19

Krijg nou wat, een bekend gezicht Laughing Laughing Laughing

Top competitie karpervissen V3zorl

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 14:56

Leuk trouwens: in Het Visblad staat een intervieuw met 2 dames (blz 66) die meedoen met de topcompetitie. Leuk verhaaltje, maar zo leuk is die donkerblonde echt niet. We hebben ze gecontroleerd 2 weken terug. Het begon er al mee dat ze heel nors op de stretcher bleef zitten en niet even naar buiten kwam, dan met gestrekte arm de vispas afgeven, dat kan allemaal wel wat sympathieker natuurlijk.

Die blonde was even weg, maar de hengels lagen nog in, die moesten ingehaald worden waardoor ze nog meer chagerijnig werd. Op de vraag of ze al wat gevangen had antwoorde ze "misschien". Dan gaat het bij mij zo van: bleh (vinger in de keel). En tot slot natuurlijk geen nachtvispas (overal maling aan) maar wél op een zone vissen, want dat nachtvissen in april niet mag daar hebben ze natuurlijk nog nooit van gehoord.

Zeer onprettige dame dus, ondanks alle vrolijkheid die ze uitstaald als ze een ander soort belangstelling krijgt zoals een intervieuw voor het Visblad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:21

Jos Holla schreef:
Leuk trouwens: in Het Visblad staat een intervieuw met 2 dames (blz 66) die meedoen met de topcompetitie. Leuk verhaaltje, maar zo leuk is die donkerblonde echt niet. We hebben ze gecontroleerd 2 weken terug. Het begon er al mee dat ze heel nors op de stretcher bleef zitten en niet even naar buiten kwam, dan met gestrekte arm de vispas afgeven, dat kan allemaal wel wat sympathieker natuurlijk.

Die blonde was even weg, maar de hengels lagen nog in, die moesten ingehaald worden waardoor ze nog meer chagerijnig werd. Op de vraag of ze al wat gevangen had antwoorde ze "misschien". Dan gaat het bij mij zo van: bleh (vinger in de keel). En tot slot natuurlijk geen nachtvispas (overal maling aan) maar wél op een zone vissen, want dat nachtvissen in april niet mag daar hebben ze natuurlijk nog nooit van gehoord.

Zeer onprettige dame dus, ondanks alle vrolijkheid die ze uitstaald als ze een ander soort belangstelling krijgt zoals een intervieuw voor het Visblad.

Als idd zo>>>>>>Dan moet er eens lekker een Bowa bij zijn, en schrijven die hap....Gelijk afleren, ckr als ze terwijl ze aan alle kanten fout zijn , zo te horen ook bijzonder onbeschoft..... en zo o.a. zaken verpesten voor een ander!!

Hebben jullie zelf nog opgetreden Jos....weggestuurd of iets, of even goed de waarheid verteld op ditto toon!?!?!?

BAH!! jmr dat soort lui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:25

Ik denk dat ze een goede b**rt nodig heeft....
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:27

Martin schreef:
Ik denk dat ze een goede b**rt nodig heeft....

Maar zo te horen aan eerste kennismaking NIET van JOS sowieso denk ik!! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:33

Hans de Jong schreef:
Martin schreef:
Ik denk dat ze een goede b**rt nodig heeft....

Maar zo te horen aan eerste kennismaking NIET van JOS sowieso denk ik!! lol! lol! lol! lol!

Goedmaaksex is het lekkerste... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:39

Martin schreef:
Hans de Jong schreef:
Martin schreef:
Ik denk dat ze een goede b**rt nodig heeft....

Maar zo te horen aan eerste kennismaking NIET van JOS sowieso denk ik!! lol! lol! lol! lol!

Goedmaaksex is het lekkerste... lol! lol! lol!

Daar heb je wel een punt ja!!!!! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:40

Ik heb hier ook aar gekeken met me vader maar onden het toch iets te duur
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:42

Jeffrey Haak schreef:
Ik heb hier ook aar gekeken met me vader maar onden het toch iets te duur



Die goedmaak sex?????????????? lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:49

met je vader ?? Shocked cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:50

Marco schreef:
met je vader ?? Shocked cheers


lol! lol! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 2:32

Jos Holla schreef:
Leuk trouwens: in Het Visblad staat een intervieuw met 2 dames (blz 66) die meedoen met de topcompetitie. Leuk verhaaltje, maar zo leuk is die donkerblonde echt niet. We hebben ze gecontroleerd 2 weken terug. Het begon er al mee dat ze heel nors op de stretcher bleef zitten en niet even naar buiten kwam, dan met gestrekte arm de vispas afgeven, dat kan allemaal wel wat sympathieker natuurlijk.

Die blonde was even weg, maar de hengels lagen nog in, die moesten ingehaald worden waardoor ze nog meer chagerijnig werd. Op de vraag of ze al wat gevangen had antwoorde ze "misschien". Dan gaat het bij mij zo van: bleh (vinger in de keel). En tot slot natuurlijk geen nachtvispas (overal maling aan) maar wél op een zone vissen, want dat nachtvissen in april niet mag daar hebben ze natuurlijk nog nooit van gehoord.

Zeer onprettige dame dus, ondanks alle vrolijkheid die ze uitstaald als ze een ander soort belangstelling krijgt zoals een intervieuw voor het Visblad.


onbeschoft en onacceptabel gedrag , je bent een knappe kerel als je dan ook nog de rust in jezelf bewaard , man of vrouw intreseert me geen biet Ik had flink van leer getrokken tegen dit soort gedrag!!

( dat maakt mij ook ongeschikt om vispasjes te controleren , aangezien er toch regelmatig taferelen langs de waterkant zijn die niet door de beugel kunnen of weinig met karpervissen te maken hebben )

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 20:32

Meer info over de Topcompetitie mbt ruimte tussen de stekken (70 mtr) en dergelijke:

http://www.hsvog.nl/kca/Afbeeldingen%20KCA/Formulieren/Topcompetitie.pdf

en het reglement:

http://www.hsvog.nl/kca/Afbeeldingen%20KCA/Formulieren/reglement.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 20:40

wie gaat er mee vrijdag een dagje vissen op het wedstrijdparcours tot een uurtje of 23:00 uur??? lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Top competitie karpervissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Top competitie karpervissen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Topcompetitie karpervissen 2013.
» Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.
» Karpervissen een "Olympische sport"? Het lijkt me wel wat!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: