Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Top competitie karpervissen

Ga naar beneden 
+5
Jeffrey Haak
Hans de Jong
Marco
Gaby
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 20:48

Ik ga in ieder geval een kijkje nemen, maar het stoort me wel dat men vanuit Sportvisserij MidWest Nederland voor ons (de regelmatige gebruikers van dit water) zo moeilijk doet om een nachtje in oktober (waar ik dus géén toestemming voor krijg) terwijl dit natuurlijk geen probleem is.

Zal wel weer om sponsors (lees=geld) gaan. Ga er sowieso nog eens een mail aan wagen, moet alleen nog even bedenken hoe ik dat ga doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 15:42

Ik ga vanavond ook eens even langs bij de vissers.. eerst eens kijken waar ze zich allemaal bevinden.. begreep 4 sectoren? Als iemand de lokaties weet graag.. dat zoekt makkelijker ;-)

Doen er trouwens nog "bekenden" van "ons" mee aan deze competitie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 15:47

Volgens mij twee bekenden van Jos Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene de Leeuw

Rene de Leeuw



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 19:08

Dennis van Wel schreef:
Ik ga vanavond ook eens even langs bij de vissers.. eerst eens kijken waar ze zich allemaal bevinden.. begreep 4 sectoren? Als iemand de lokaties weet graag.. dat zoekt makkelijker ;-)

Doen er trouwens nog "bekenden" van "ons" mee aan deze competitie?


Dennis, ik ben even bij de start geweest.

Voor de vaartplas sector A na de Vaartplas sector B en C tot aan de blauwe brug en na de brug nog met sector D.

Succes vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 5:35

Don Seur schreef:
Volgens mij twee bekenden van Jos Twisted Evil



die twee dames bedoel je denk ik lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 8:31

Ik heb de deelnemers lijst eens bekeken en er zitten toch wel "bekende" voor mij bij dus vanavond hier en daar eens een biertje zien te scoren ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 9:48

11 vissen op de mat op dit moment.. En er is een koppel die er 5 heeft.. Die doen dus goede zaken ook wat gewicht betreft hebben ze de leukere..
Op de volgende wedstrijden zal aanzienlijk minder vis gevangen gaan worden mag men van uit gaan. Dus het koppel wat hier goede zaken doet heeft een hele goede kans op de uiteindelijke hoofdprijs.. ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 10:23

Dennis van Wel schreef:
Ik heb de deelnemers lijst eens bekeken en er zitten toch wel "bekende" voor mij bij dus vanavond hier en daar eens een biertje zien te scoren ;-)

als je komt kijken moet je bier meenemen joh.... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 22:49

We hebben de uitslag:

http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/4318/superstart_topcompetitie_karper.html

..... en hier voor het verslag:

http://www.hsvog.nl/kca/Afbeeldingen%20KCA/Formulieren/uitslag%20topcompetitie%20karpervissen.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:39

Overigens opvallend dat er goed gevangen is op het achterste gedeelte ................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:48

Jos Holla schreef:
Overigens opvallend dat er goed gevangen is op het achterste gedeelte ................

Mark en Ik hebben er ook altijd wel goed gevangen...Als we daar loten, dat is pas 2 keer gebeurd tot nu toe..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 20:58





Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Top competitie karpervissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Top competitie karpervissen   Top competitie karpervissen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Top competitie karpervissen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Topcompetitie karpervissen 2013.
» Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.
» Karpervissen een "Olympische sport"? Het lijkt me wel wat!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: