Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.

Ga naar beneden 
+3
Rene Zwaap
Ruud Hinse
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 23:39

Volgens mij sla je nu een beetje door Dennis.
Het gaat niet alleen over jou, maar in het algemeen.
Die meneer heeft misschien wel last gehad van andere vissers daar en is op zijn hoede.
Ik ben ook voor een open dialoog, dus hij had jullie persoonlijk moeten aanspreken, dan was de spanning waarschijnlijkgelijk uit de lucht geweest.
Die meneer weet waarschijnlijk niet dat er twee type vissers zijn, wij en die andere ( vul zelf maar in)

Het is beter om er nu rustig mee om te gaan voor de boel escaleert.


Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 okt 2011 - 13:48

Henk Seyerlin schreef:
Ik ben ook voor een open dialoog, dus hij had jullie persoonlijk moeten aanspreken, dan was de spanning waarschijnlijkgelijk uit de lucht geweest.
Misschien heeft die man dat wel gedaan met andere vissers en is dit niet goed uitgepakt.
Ik denk dat Dennis het iets te persoonlijk opvat, het gaat er niet om wie er wat fout doet, maar waarom die meneer deze foto's maakt.
Zal heus niet voor de lol zijn of om mensen lastig te vallen, er zal heus wel wat voor gevallen zijn.
En inderdaad Dennis, jij bent misschien geen zuipende visser, maar wie weet wie er voor jou hebben gezeten?
Je bent heus niet de enige die daar vist. Het enige wat Jos wil bereiken is om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en te waarschuwen.
Lijkt me geen enkel probleem om mensen hier attent op te maken, dat jij dit keer toevallig op de foto staat is daarin bijzaak.

Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 okt 2011 - 17:28

Eddy Pieters schreef:
Henk Seyerlin schreef:
Ik ben ook voor een open dialoog, dus hij had jullie persoonlijk moeten aanspreken, dan was de spanning waarschijnlijkgelijk uit de lucht geweest.
Misschien heeft die man dat wel gedaan met andere vissers en is dit niet goed uitgepakt.
Ik denk dat Dennis het iets te persoonlijk opvat, het gaat er niet om wie er wat fout doet, maar waarom die meneer deze foto's maakt.
Zal heus niet voor de lol zijn of om mensen lastig te vallen, er zal heus wel wat voor gevallen zijn.
En inderdaad Dennis, jij bent misschien geen zuipende visser, maar wie weet wie er voor jou hebben gezeten?
Je bent heus niet de enige die daar vist. Het enige wat Jos wil bereiken is om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en te waarschuwen.
Lijkt me geen enkel probleem om mensen hier attent op te maken, dat jij dit keer toevallig op de foto staat is daarin bijzaak.


Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven... Amen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.   Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezellig karpervissen in een woonwijk met je vrienden.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Top competitie karpervissen
» Topcompetitie karpervissen 2013.
» Karpervissen een "Olympische sport"? Het lijkt me wel wat!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: