Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schoonmaakdag 2012.

Ga naar beneden 
+11
Dennis van Wel
Don Seur
Wilco
Johan
Wim de Haan
Gaby
Jeffrey Haak
Rene Zwaap
Marc Dronten
Leo ten Hoeve
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 14:02

Het is nog even weg, maar de tijd gaat snel, en dus zit ook de schoonmaakdag van 2012 er al weer aan te komen. We hebben inmiddels wel al een datum die je in de agenda kan zetten, namelijk:

zaterdag 25 februari 2012.

Ook deze keer gaan we rapen voor een goede doel, en het leek ons een mooie gedachte om de schoonmaakdag van 2012 met een knipoog naar Marc in het teken van de hartstichting te stellen.

Schoonmaakdag 2012. Rrkvac

Voor iedere kilo afval zal de HSV een mooi bedrag doneren, en ik zal eens kijken of bijvoorbeeld de Federatie of het Waterschap iets bij wil dragen.

Tevens heb ik contact gehad met iemand van de Tomin groep, want Staatsbosbeheer heeft maximaal 25 prikstokken ter beschikking en dat waren er dit jaar niet genoeg. Ze gaan ons helpen, en ook veiligheidshesjes kunnen ze leveren, want degene die dat voorheen voor mij regelde bij het GVB is met pensioen en woont tegenwoordig in Maasbracht.

Schoonmaakdag 2012. 2w3q5ja

Ook Johan staat al weer te trappelen, zijn werkgever zal ook deze keer de afvoer van het afval verzorgen. Alleen de catering moet ik nog regelen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dát wel goed komt. Qua locaties hebben we al één en ander in gedachten, maar suggesties zijn natuurlijk van harte welkom. Je ziet het: we zijn er al weer druk mee bezig, en we hebben er zin in! Dus zet de datum alvast in je agenda en help mee!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 15:20

mooi optijd, ik plan het vast in op me werk. als deze dikke fries teminste de grens weer over mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 15:54

Ik regel wel een visum voor je, geen probleem Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 16:07

ook weer geregeld lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 19:57

Nooit geen catering gezien tijdens het schoonmaken Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 14 nov 2011 - 20:59

Arie Oudshoorn schreef:
Nooit geen catering gezien tijdens het schoonmaken Laughing Laughing Laughing

lol!
bakkie leut????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 5:54

Arie Oudshoorn schreef:
Nooit geen catering gezien tijdens het schoonmaken Laughing Laughing Laughing

dan moeten we daar maar verandering in brengen dit jaar Wink ,
ongeacht wat voor weertypen we krijgen , de vrijwilligers zijn ook maar mensen cheers

gr.

rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 19:05


lekker worsten bikken!!!



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 19:09

Ik ben van de parij denk ik!! Hij staat genoteerd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 12:09

We hebben een nieuwe sponsor erbij: Felix dakdekkingsbedrijf Almere

Schoonmaakdag 2012. 28cga3a

Marco heeft zijn werkgever bereid gevonden om ons te voorzien van handschoenen, helemaal goed natuurlijk.




Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 11:50

ik kan wel baseball caps sponseren van me werk. zijn blauw en er staat homesafety op de zijkant. weet niet wat het toevoegd? misschien om er voor te zorgen dat je haar niet in de takken blijft hangen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 16:32

Welk haar?? Laughing Laughing Laughing Laughing

Had dit bericht gemist, super dat je meedenkt, maar of het wat is ................... Embarassed Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 16 jan 2012 - 10:50

voegt niet echt iets toe he. maar ik moet waarschijnlijk ook nog afmelden, en dat is nog veel erger. krijg waarschijnlijk bezoek uit het buitenland en dat moet natuurlijk net in die week vallen. maar het staat nog niet vast dus wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimema 16 jan 2012 - 11:14

Zou jammer zijn, maar wat niet kan, dat kan niet. Of je neemt ze mee Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 16:00

De officiele aankondiging van de schoonmaakdag staat online, alle info vind je hier terug. Ik hoop natuurlijk op een mooie opkomst en lekker weer, dat het een gezellige dag wordt weet ik inmiddels al zeker!! Nou alleen maar hopen dat er geen sneeuw ligt ........

Alle info is te vinden via deze websites:

www.hsvog.nl/kca
www.hsvog.nl/bcwa

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 16:01

De sponsoring van de catering is ook rond, Dirk vd Broek gaat alles weer voor ons verzorgen geek geek

Het wordt wel allemaal een beetje tricky mbt het weer. En daarmee bedoel ik dan de sneeuw langs de waterkant.

Schoonmaakdag 2012. Ne6r6c

Mocht deze datum niet haalbaar zijn dan gaan we een week verder naar 3 maart, mocht dát ook niet lukken dan gaan we (waarschijnlijk) naar 17 maart. Maar hopelijk komt het de 25e nog wel goed. Even duimen maar ..........


Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 19:41

Moet je je hiervoor aanmelden of gewoon naar de afgesproken locatie komen?

Ik kom samen met die ouwe van mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 19:48

Gewoon om 10:30 uur in de kantine van de manege op de koffie komen, de rest wijst de weg vanzelf. Top dat je komt helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 20:06

Jos Holla schreef:
Gewoon om 10:30 uur in de kantine van de manege op de koffie komen, de rest wijst de weg vanzelf. Top dat je komt helpen!

In mijn team, He??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 20:18

Martin schreef:
Jos Holla schreef:
Gewoon om 10:30 uur in de kantine van de manege op de koffie komen, de rest wijst de weg vanzelf. Top dat je komt helpen!

In mijn team, He??

Jij komt in mijn team Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 20:56

Jeffrey Haak schreef:
Martin schreef:
Jos Holla schreef:
Gewoon om 10:30 uur in de kantine van de manege op de koffie komen, de rest wijst de weg vanzelf. Top dat je komt helpen!

In mijn team, He??

Jij komt in mijn team Wink

Neem vooral je T-Shirt mee..., dan heeft het nog zin gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 21:13

Martin schreef:
Jeffrey Haak schreef:
Martin schreef:
Jos Holla schreef:
Gewoon om 10:30 uur in de kantine van de manege op de koffie komen, de rest wijst de weg vanzelf. Top dat je komt helpen!

In mijn team, He??

Jij komt in mijn team Wink

Neem vooral je T-Shirt mee..., dan heeft het nog zin gehad.

Neeee martin Ik heb geen tshirtje, ga toch geen geld uitgeven voor een tshirtje en dat er dan een vuilnisbak geplaatst word in een andere regio dan mijn thuisbasis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 22:17

Ahhh, Gelukkig, verstandig geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 22:50

Jaja, heb het forum doorgelezen (kcn tshirt topic) (al enige tijd geleden) en ik ken nu alle 2 de verhalen ipv alleen die van de kcn.

Snap na mijn aanmelding op dit forum wat je bedoelde met je tweet!

Dus mocht je er behoefte aan hebben, mijn excuses.

Er zit ook een positive kant aan jouw tweet, 2 zelfs

1 ik kom helpen zaterdag!
2 er is een fantastisch leuk forum lid bijgekomen Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 22:50

En ja ik zit in jouw team Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoonmaakdag 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2012.   Schoonmaakdag 2012. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoonmaakdag 2012.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.
» Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.
» Schoonmaakdag 2013: zaterdag 23 februari

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: