Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.

Ga naar beneden 
+2
Gaby
Jos Holla
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 18:38

Na het succes van de schoonmaakdag van 2010 gaan we óók in 2011 weer een schoonmaakdag organiseren, en we hebben inmiddels een datum geprikt:

zaterdag 26 februari 2011.

Ik heb contact opgenomen met Staatsbosbeheer om weer papierprikkers te kunnen lenen, en dit is het antwoord:

Wij als Staatsbosbeheer vinden het geweldig dat jullie met zo'n groep vrijwilligers een schoonmaak actie organiseren langs de Lagevaart. Jullie kunnen deze dag onze prikstokken gebruiken. Hou ons op de hoogte.
Met vriendelijke groet,


Staatsbosbeheer heeft dus wederom toegezegd voor prikkers te zorgen, de firma Beijer zal wederom een container leveren voor de afvoer van het afval, en de HSV zal zorgen voor de nodige versnaperingen. We zoeken alleen nog deelnemers, en bij deze dan de datum zodat je hem alvast in de agenda kunt zetten Laughing Laughing

De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. 2w3q5ja

Ook nu geldt natuurlijk weer: hoe meer deelnemers, hoe meer resultaat. De insteek is wederom om het gehele wedstrijdparcours onder handen te nemen, maar dat zal afhangen van het aantal vrijwilligers op deze dag. Vorig jaar heb ben we een hoop leermomenten opgedaan, qua planning moet het daarom deze keer toch beter kunnen. Qua datum zijn we er weer vroeg bij zodat je er alvast een beetje rekening mee kan houden. Vorig jaar was het echt reuze gezellig, en dit jaar zal het niet anders worden!!

De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. 2wqg47q

Meer info vind je via de website van de KCA ( www.hsvog.nl/kca ), maar we verzamelen in ieder geval om 10:30 in de manege van Lies Beuker te Almere Buiten waar de HSV jullie vooraf alvast op een consumptie trakteerd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 18:44

Met 2 man van de partij..... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 18:46

Ik ben er bij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 18:46

Da's mooi, zijn we al met zijn vieren Laughing Laughing Laughing

Ik was afgelopen zondag bij de Noorderplassen, wat een bende is het daar zeg. Ik ben er alleen bang voor dat, als je het zaterdags opruimt, het zondags weer net zo erg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 18:47

Wij waren ook bij de NP en nadat wij weg waren was het daar ook een puinhoop, hahahaha Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 19:05

tuurlijk ben ik er ook bij met vrachtwagen en al uiteraard
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 19:15

Gezellig....... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 19:15

Helemaal goed natuurlijk. En top dat we weer een vrachtwagen kunnen gebruiken, super!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 15:35

loopt het aantal al een beetje op???
Ik hoop echt dat in ieder geval alle wedstrijd deelnemers meedoen en helpen!!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 15:38

Ik ben ook wel benieuwd hoe de animo is...... Question affraid cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 16:57

Ik heb een paar meldingen per mail, er zijn er een paar waar ik altijd op kan rekenen, en verder hoop ik dat iedereen hier het belang van inziet. Ik verwacht voldoende animo, maar hoe meer, hoe beter uiteraard.

Maar ach, het duurt nog 4 weken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:37

Tja, ik zal Arie weer vergezellen in de bus der voorzieningen, rookworst en soep, lekker hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:39

"Mazzelpik" lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:43

Nou zo voel ik me niet vandaag Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:47

nee begrijpelijk... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:52

Marc Heerema schreef:
Tja, ik zal Arie weer vergezellen in de bus der voorzieningen, rookworst en soep, lekker hoor Laughing
Nou, ik weet het niet hoor, volgens mij heb ik net gelezen dat je weer 100% arbeidsgeschikt bent, en dat willen we graag even zelf zien. De prikkers zijn overigens besteld Laughing Laughing Laughing .


Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:59

Laughing ik zal achter jou aan gaan met mijn prikker lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:01

Zal je hard moeten lopen, ik zit dan misschien wel in de bus (tegen die tijd vast weer auw aan de rug Laughing Laughing ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:03

Hard lopen...ik...hahahah nee hoor, dan mats ik je wel What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:04

dus ik kan bij jullie advies krijgen over pijn in mijn rug........? heb er ook en beetje last van Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:09

Ja hoor, warm houden en blijven bewegen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:12

mmmmmm tsssja......... wat zal ik zeggen rust doet ook wnderen Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:14

dank dat bij mij een tube seconde lijm beter is.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 19:05

Marc Heerema schreef:
Tja, ik zal Arie weer vergezellen in de bus der voorzieningen, rookworst en soep, lekker hoor Laughing

Volgens mij waren daar afspraken over gemaakt Marc , maar zie dat je alleen voor jezelf praat?
(ga ik wel op de trekhaak) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 19:08

Kan nog gezellig worden..... Very Happy Very Happy Very Happy

nog 1 erbij en jullie kunnen klaverjassen..... lol! lol!


Laatst aangepast door Gaby op do 27 jan 2011 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.   De jaarlijkse schoonmaakdag 2011. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
» Schoonmaakdag 2012.
» Vis tv in 2011.
» Vooruitblik schoonmaakdag 2013 .......
» Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: