Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vis tv in 2011.

Ga naar beneden 
+5
Jan Sturkenboom
Marc Heerema
Gaby
Jeroen Rosier
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 22:06

Vanaf 6 maart start er weer een nieuwe serie van Vis tv, alle info hierover vind je hier. Als je dan klikt op "RTL gemist" krijg je alle afleveringen die geweest zijn op het scherm.

Van de site van Vis tv:



Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 19:36

Jos Holla schreef:
Vanaf 6 maart start er weer een nieuwe serie van Vis tv, alle info hierover vind je hier.

Van de site van Vis tv:


lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: even   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 16:30

volgens mij is de volgende aflevering van VisTV over Karpers.
Ik meende de lage vaart te herkennen bij de blauwe brug (einde wedstrijd parcours).
Gaby..., je kent de stek wel...
Waar je drie weken had gevoerd en op het moment dat je voor de wedstrijd wilde gaan vissen zaten er anderen.. clown
Die stek... Laughing Laughing Laughing

In ieder geval.., ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 16:47

Volgens mij zijn er opnames gemaakt bij de Knardijk, er was zelfs een ontheffing voor nachtvissen afgegeven Shocked . Maar ik zag inderdaad een bekende plek in de vooruitblik Laughing


Laatst aangepast door Jos Holla op ma 7 maa 2011 - 16:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 16:52

Jos Holla schreef:
Volgens mij zijn er opnames gemaakt bij de Knardijk, er was zelfs een ontheffing voor nachtvissen afgegeven Shocked .

Aan het einde van aflevering 1 herkende ik de blauwe brug.
Misschien heb ik het mis...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 16:52

Martin schreef:
volgens mij is de volgende aflevering van VisTV over Karpers.
Ik meende de lage vaart te herkennen bij de blauwe brug (einde wedstrijd parcours).
Gaby..., je kent de stek wel...
Waar je drie weken had gevoerd en op het moment dat je voor de wedstrijd wilde gaan vissen zaten er anderen.. clown
Die stek... Laughing Laughing Laughing

In ieder geval.., ben benieuwd.

Dat is niet zo mooi, want nu kent heel NL die stek.... Sad Sad Sad

Idd de volgende aflevering gaat over onze vriend de Karper Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 16:53

Martin schreef:
Jos Holla schreef:
Volgens mij zijn er opnames gemaakt bij de Knardijk, er was zelfs een ontheffing voor nachtvissen afgegeven Shocked .

Aan het einde van aflevering 1 herkende ik de blauwe brug.
Misschien heb ik het mis...
Zeker niet, ik paste net mijn reply aan Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 17:14

Ik hoop maar dat ze niet teveel stek kennis weg geven, is ook een stek waar ik graag vis.....
Zolang ze geen bootje gebruiken zit het wel goed, gooiend bereik je mijn favoriete stekje niet clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 17:14

Wat voor dag komt die uitzending eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 17:15

Aankomende zondag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 18:09

Weet je het zeker Jos, op de pagina van Vis TV zou het pas in de 5e week worden uitgezonden, maar misschiemn heb ik het verkeerd hoor. Heb namelijk de eerste uitzending gemist,
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 18:43

In de afkondiging van de eerste aflevering kan je het zien, dus het zou toch echt aankomende zondag moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 18:45

Opnamens zijn gemaakt aan de knardijk, een klant van mij heeft daar aan mee gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 7 maa 2011 - 18:52

Gelukkig
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 11:56

Een promo:



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 8:04

Marc Heerema schreef:
Ik hoop maar dat ze niet teveel stek kennis weg geven, is ook een stek waar ik graag vis.....
Zolang ze geen bootje gebruiken zit het wel goed, gooiend bereik je mijn favoriete stekje niet clown


ow daar dus.......heb vorig jaar ook wat vissen weg getrokken bij de brug.....alleen moest ik daar het een en ander voor verbouwen dus ik denk dat ik de bekende stekken met rust heb gelaten.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 7:49

Gaan we met zn alle op de HV vissen , zat mooie stekken en minder populatie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 21:14

Net even de aflevering bekeken, op zich wel grappig dat het om een bekend water gaat. Opnames waren dus niet bij de Knardijk, maar de opnames die daar gemaakt zijn hadden met nachtvissen te maken, dus dat zal wel een andere keer aan bod komen denk ik.

Al met al wel een grappige uitzending.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 21:57

Ga de aflevering morgen wel ff kijken op de pc, ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 14 maa 2011 - 11:16

Ik hoor Kraal wel een paar keer zeggen dat het grote vissen worden. Nou, daarover verschillen de meningen dan nogal ................ Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimema 14 maa 2011 - 23:21

waar kraal zit te vissen is vlak bij de reigerplas,heb daar zelf ook een paar keer gevist vorig jaar
het is idd we l leuk om een bekende stek te zien,alleeen ben ik bang dat er een hoop stekkenpezers op af komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 13:56

Volgens mij is dat ook al een heel erg bekende stek en heb je geluk als daar niemand zit in het weekend, voorvoeren zou ik daar bijvoorbeeld niet aandurven.
Ik heb er een paar keer gezeten en ook altijd wel iets gevangen maar niks bijzonders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 14:07

Jos Holla schreef:
Ik hoor Kraal wel een paar keer zeggen dat het grote vissen worden. Nou, daarover verschillen de meningen dan nogal ................ Laughing Laughing

kraal krijgt al een erectie van een guppie, vind het een leuk programma maar ze zijn mij iets te overdreven vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 14:28

Tim Captein schreef:
Volgens mij is dat ook al een heel erg bekende stek en heb je geluk als daar niemand zit in het weekend, voorvoeren zou ik daar bijvoorbeeld niet aandurven.
Ik heb er een paar keer gezeten en ook altijd wel iets gevangen maar niks bijzonders.

gigantisch veel muggen daar om een of andere reden.......
Ik heb daar voor het laatst gezeten met een drie man sterke baernse delegatie lol! (2008 of 2009).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:42

Slechte stek vang daar nooit wat..... Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vis tv in 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis tv in 2011.   Vis tv in 2011. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vis tv in 2011.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» Nieuwjaarsreceptie 2011.
» De 10 uur van Oktober 2011.
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: