Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.

Ga naar beneden 
+5
Wilco
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimema 9 nov 2009 - 11:13

Het schoonmaken van de waterkant door vissers begint steeds meer een trend te worden, en daarbij kunnen we in de Flevopolder natuurlijk niet achterblijven. Recent werd ik door Marco benadert met de vraag of de KCA zoiets kon organiseren, en dat willen wij natuurlijk wel. Ik heb ook even contact met Martijn gehad hierover omdat de vorige actie mede van hem af kwam, en ook hij juicht het initiatief toe.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. 2m82kgo

We hebben inmiddels een datum geprikt:

zaterdag 27 februari 2010.

Staatsbosbeheer heeft toegezegd voor prikkers en het afvoeren van afval te zorgen, de HSV zal zorgen voor de nodige versnaperingen. Dus we zoeken alleen nog deelnemers, en ik wil liefhebbers verzoeken om zich hier of via de mail (kc-almere@versatel.nl) aan te melden om op zaterdag 27 februari de handen uit de mouwen te steken en met zijn allen aan de slag te gaan.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. 24euixx

Hoe meer deelnemers, hoe meer resultaat. De eerste inzet is het gedeelte vanaf de Rode Flats tot het einde van het wedstrijdparcours. Over de uitvoering moeten we nog nadenken, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Qua datum zijn we er misschien wat vroeg bij, maar dan kan je er alvast rekening mee houden.

Dus: Doe mee, en meld je aan!

.


Laatst aangepast door Jos Holla op do 21 jan 2010 - 16:14; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 10 nov 2009 - 9:34

Goede Actie Jos

Afgezien dat ik al heel seizoen troep van andere vissers mee neem wil ik (mits er niets belangrijks tussenkomt) me hier graag voor aanmelden .

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 10 nov 2009 - 10:57

Had ook niet anders verwacht .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 11 nov 2009 - 20:00

rene zwaap schreef:
Goede Actie Jos

Afgezien dat ik al heel seizoen troep van andere vissers mee neem wil ik (mits er niets belangrijks tussenkomt) me hier graag voor aanmelden .

gr.
Rene

Ik meld mij ook aan...net als mijn vriendin.....

Groet,

Manfred
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 11 nov 2009 - 20:09

Super, bij deze sta je genoteerd. Medio / eind januari gaan we dit wederom onder de aandacht brengen, en kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn mbt het aantal deelnemers en mogelijke trajecten. Ik zit nu al op een man of 10, dus het komt vast wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimeza 21 nov 2009 - 22:58

Inmiddels al veel toezeggingen, waaronder 3 vrouwen, erg leuk. Maar hoe meer, hoe beter! Dus, help mee om van deze dag een succes te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 10:24

Ik heb een berichtje van de Federatie Gooi & Eemland gehad, de 24 euro legeskosten voor de winterwedstrijd 2010 hoef ik niet te betalen, dat geld kan gebruikt worden voor een bakje koffie of iets dergelijks voor de vrijwilligers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 12:14

Zo zo, onze vriend boes pakt ff stevig uit zeg Shocked
Nee, toppie hoor!
Is dat ook geregeld, nu nog een sponsor voor een broodje warme worst met mosterd geek

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 15:37

zoooooo ....... 24 euro? Toe maar Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 17:09

Marc Heerema schreef:
Zo zo, onze vriend boes pakt ff stevig uit zeg Shocked
Nee, toppie hoor!
Is dat ook geregeld, nu nog een sponsor voor een broodje warme worst met mosterd geek

Marc

vroeger had je bij ons nog de cadi rondrijden...helaas rijdt deze alleen nog maar op de schietbaan bij harderwijk.....


Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 18:42

Wij gaan dat zelf regelen, dat komt echt wel goed, hoor Wink . Jullie komen niks tekort op die dag Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 18:58

Jos Holla schreef:
Wij gaan dat zelf regelen, dat komt echt wel goed, hoor Wink . Jullie komen niks tekort op die dag Laughing .


stiekem wisten we dat ook wel...

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedo 24 dec 2009 - 11:02

Er heeft zich via Schriekie (Johan) al een sponsor gemeld voor het kosteloos verzamelen en afvoeren van het afval: www.almerecontainers.nl

Kijk, dat betekend dat het de mensen toch wel aanspreekt, en dat is natuurlijk heel erg mooi. In principe zou Staatsbosbeheer voor het afvoeren van het afval zorgen, maar dit kan natuurlijk ook. Nou nog een sponsor voor de catering, iemand???? Laughing Laughing

We gaan er tijdens het eten na de winterwedstrijd nog wel eens rustig over babbelen, kijken wat we allemaal nog kunnen bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedo 24 dec 2009 - 12:31

hoi jos spreken mekaar dan ind wel even na de wedstryd zo bouw je mischien nog mee credits op bij de gemeente en staatsbos beheer maar voor nu hele fijne dagen en goede uit einde tot januarie
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimevr 25 dec 2009 - 12:13

Johan,

Netjes geregeld via Gerard!
Zullen een containertje extra afroepen!


Groet,
Wilco Heil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimevr 25 dec 2009 - 12:28

ja top wilco dan za ik aan komend jaar uiteraard weer me best doen voor vd hengel haha fijne dagen man en ik zie je eind januarie he groetjes johan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 17:15

Wilco heeft contact opgenomen met nóg een mogelijke sponsor:

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. 2r22las

Misschien allemaal een muts op???? Laughing Laughing Laughing . Maar ben wel benieuwd!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:03

Als je maar wel weet dat ik geen stickers op mijn auto ga plakken affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:05

Moet je ook niet zelf doen, dat doe ik wel voor je lol! lol! lol! .
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:37

Unox haakt af!

Citaat:
Graag komen wij terug op uw email met uw verzoek om sponsoring. Wij moeten u helaas meedelen, dat wij ondanks het sympatieke idee geen enkele mogelijkheid hebben om aan uw verzoek gevolg te geven.

Wij ontvangen veel verzoeken om steun en medewerking en zijn genoodzaakt een selectie te maken. Daar wij voor andere projecten gekozen hebben, is het voor ons niet mogelijk positief op uw verzoek te reageren.

Wij vinden het vervelend u te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groeten,
Unilever Benelux


Verder zoeken!

Groet,
Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:41

Wat een sopperts ............ Economisch crisis, hé. Mag allemaal niks meer kosten Laughing .

Inmiddels ligt de catering duidelijk wel bij jou, dus we horen het verder wel lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:47

Een tip (en deze zijn toch lekkerder):

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Ws1wt0

Dsnoods een flinke korting, maar dat moet het uitgangspunt niet wezen natuurlijk Wink . Ga jij??

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 10:15

Ik heb de C1000, Noordeinde, zojuist benader, als deze afhaakt ga ik de HEMA achterna!

Groet,
Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 10:28

Ik maak uiteraard weer een fotoverslag van dit hele gebeuren, en de sponsors zullen natuurlijk vermeld worden. Ik ga er vanuit de TV Flevoland wel komt, maar of ze ook reclame toestaan weet ik niet.

Overigens denk ik dat 20 rookworsten wel volstaat, ieder een halve, 40 man ........... lijkt me zat! Maar blikken knakworst kan ook, dan hebben we volgens mij maar een stuk of 8 blikken nodig. En 2 flessen saus Laughing Laughing Laughing . En broodjes ....

De 3e week van februari weet ik meer mbt het aantal vrijwilligers, dan ga ik actief werven zeg maar. Maar ik denk dat het wel goed komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 16:17

Het begint op te schieten, allemaal al een vrije dag geregeld?

Ik ben begonnen met wat voorbereidingen, ik denk (en weet eigenlijk wel zeker) dat het een leuke dag gaat worden. Maar goed, dit bericht is bedoeld als een reminder, zodat men het niet vergeet Laughing Laughing Laughing .

Medio februari kom ik er nog uitgebreid op terug!


Wilco, nog nieuws mbt de catering??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
» Schoonmaakdag 2012.
» SKP Zuidelijk Flevoland.
» Nachtvissen in Flevoland.
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: