Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.

Ga naar beneden 
+5
Wilco
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Wilco

Wilco



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 17:10

Ik heb het ook naar me zin gehad.

Leuk iedereen weer even gezien en gesproken te hebben.

Alles top geregeld!

Volgend jaar ben ik er weer bij.

Voor de vissers morgen, suc6!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 17:48

Lekkere dag gehad, doet altijd wel goed om al die koppies ook in het echt te zien. Er is zat rotzooi opgehaald Very Happy , komt morgen zeker de beloning in de vorm van een karper Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 18:16

Ik zal voor ons duimen, allemaal een mooie karper en ik de grootste Laughing

was gezellig vandaag, ik hoop op meer van dit soort dagen cheers

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 18:17

Onderstaande stoel was een paar maanden terug eigenlijk de aanleiding om een schoonmaakdag te organiseren. Door deze stoel kwam dat na de wedstrijd van september ter sprake, en dat heeft uiteindelijk geleid tot een nuttige en bijzonder gezellige dag. En tot het verdwijnen van de stoel uiteraard!!

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 2z6gsoz

We verzamelden in de manege, altijd een mooi verzamelpunt waar iedereen even kennis kon maken en even lekker bij kon praten. Altijd even spannend wie er daadwerkelijk komen, maar iedereen was present, dus de start was al helemaal super. De stemming zat er meteen al goed in, en na een bakje koffie gingen we aan de slag.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 O5yx6w

Door de toch wel behoorlijke opkomst kon ik de groep onderverdelen in 5 teams voor evenzoveel trajecten, en hieronder zie je team 1 en team 2, goed voor de 2 trajecten tussen de rode flats en de Vaartplas.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 2m342km

Vervolgens zie je hieronder zie je de mannen van team 3 die de Vaartplas voor hun rekening namen.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 2chrr6x

Dan hadden we ook nog team 4 voor het gedeelte Vaartplas / Praamwegviaduct.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 5a5ac5

En tot slot hadden we ook nog een vijfde team. Dit was een wat groter team, omdat ik vooral in de bossages achterin veel rommel verwachtte. Later kwam Ian er ook nog bij, dus in dit team totaal 11 man.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 9hmhcy

Dit brengt het totale aantal deelnemers op 31 man, super! En er werd door deze vrijwilligers hard gewerkt, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het eigenlijk gewoon heel leuk is om te doen. Even lekker kletsen, tussendoor een vuilniszak vullen en je verbazen over hoeveel rommel er toch nog ligt. Met name heel veel bierblikjes (op ons gedeelte waren het de “Palm” drinkers die er een zooitje van maakten) maar ook veel plastic flesjes.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Vcljb

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Zkljs5

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 152zz38

Uiteindelijk is dit dan het resultaat. Op de foto niet helemaal ideaal te zien, maar al met al hebben we ongeveer 6 m3 afval in een paar uurtjes verzameld. We zijn dus zeker niet voor niks geweest.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 2d015hj

Onderweg werd er goed voor de deelnemers gezorgd, iedereen kreeg halverwege een lekker broodje rookworst aangeboden. Na afloop was er een glaasje frisdrank, een bekertje koffie en een (Ondanks dat het uit blik kwam) lekker bakje soep. Leer moment hierbij is dat we toch iets meer soep en frisdrank hadden moeten halen, want dat gaat dan ineens toch wel hard.

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 122k9rq

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 2rggw9i

Vervolgens was het nog even napraten, en langzaamaan ging iedereen weer naar huis. Samengevat: het was een superdag, helemaal top dat er zoveel vrijwilligers waren. En tot slot nog even bijzondere dank aan:

de 31 vrijwilligers die deze dag tot een succes hebben gemaakt;
gebr. Beijer uit Soest voor het ter beschikking stellen van een wagen met vuilcontainer;
Flevobaits voor het wederom beschikbaar stellen van de ‘cateringbus’;
GVB (dank aan Teake) voor het beschikbaar stellen van de veiligheidsvestjes;
Staatsbosbeheer voor het leveren van de prikstokken en de vuilniszakken.


En wat mij betreft is deze dag zeker voor herhaling vatbaar, dus ik zou af willen sluiten met:

volgend jaar weer!!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 19:25

Op de website van de KCA staat een iets uitgebreider verslag met wat meer foto's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 19:45

Jos Holla schreef:
Zit wat in.

Als er overigens deelnemers zijn die interesse hebben in de DVD van PB: "The Challenge", laat dan dan even weten via de mail. Heb ik misschien een extra presentje voor jullie Wink .
Nog iemand vergeten? Voor Ian ligt hij overigens al klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 19:49

Geweldig Jos! Laughing sunny cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 20:14

was een leuke ochtend/ middag.......maar je word op deze manier toch wel weer met je neus op de feiten gedrukt.....tijdens het ruimen merkte ik toch wel dat korda een populair merk is en de goedkope biermerken waar ook ruim vertegenwoordigd .......anyhoe.....ik had het naar mijn zin en volgend jaar ben ik er weer bij!!!!

tot morgen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 2:50

We staan er weer mooi op....
( next year same time , same place Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 12:28

Vanmorgen ben ik even bij de Noorderplassen geweest, en het is daar echt om te huilen. Bij de prullenbak was de inventaris van één of ander pand gedumpt, maar ook op het eiland zelf ziet het er niet uit. Niet te geloven dit:

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 14jt4sz

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Rtguok

Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 4jb87d

De volgende schoonmaakactie misschien maar daar????

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 13:23

Jos,

Je was mij net voor. Had gisteren nog een rondje gelopen daar....wilde vandaag wat foto's maken....vooral bij de aanlegsteiger op het eiland is het bar.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 20:01

Ik denk dat het nachtvissen op de plas snel over zal zijn Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 20:26

Jan Sturkenboom schreef:
Ik denk dat het nachtvissen op de plas snel over zal zijn Mad


die begrijp ik niet helemaal en is zo makkelijk gezegt elke keer ?.
je ziet toch duidelijk dat het geen vissers zijn geweest.( dus moeten de vissers daarvoor boeten??)

dat stuk is nou eenmaal afgelegen ,en er valt makkelijk wat te dumpen zoals je ziet .
maar om dit meteen te gaan roepen Question , ik denk eerder dat er juist nachtvissen moet plaats vinden dan gebeurd dit niet zo snel ,want er is dan volk langs de waterkant , zoals je merkt bekijk ik het net effe anders Wink .

en als dit gebeurd is is dit wat voor de gemeente en weet ik het om er eens wat meer werk ( controle , bewaking ,enz,enz.) erop te zetten , is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd wat ik begrijp van andere vissers hier!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 20:35

Frans Eijsbouts schreef:
Jan Sturkenboom schreef:
Ik denk dat het nachtvissen op de plas snel over zal zijn Mad


die begrijp ik niet helemaal en is zo makkelijk gezegt elke keer ?.
je ziet toch duidelijk dat het geen vissers zijn geweest.( dus moeten de vissers daarvoor boeten??)

dat stuk is nou eenmaal afgelegen ,en er valt makkelijk wat te dumpen zoals je ziet .
maar om dit meteen te gaan roepen Question , ik denk eerder dat er juist nachtvissen moet plaats vinden dan gebeurd dit niet zo snel ,want er is dan volk langs de waterkant , zoals je merkt bekijk ik het net effe anders Wink .

en als dit gebeurd is is dit wat voor de gemeente en weet ik het om er eens wat meer werk ( controle , bewaking ,enz,enz.) erop te zetten , is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd wat ik begrijp van andere vissers hier!.


Very Happy Ik heb al met succes een keer wat gasten laten oppakken nadat ze accu's en olie in het water stonden te dumpen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 22:07

Nou Frans wij maken het vaak genoeg mee hier in de regio Houten, dat de VISSERS worden aangekeken op het dumpen van afval. Ik zie het dus ook anders, het begint toch vaak met iets kleins, blikjes bier etc en langzamerhand wordt de berg afval groter en groter.
Ja en niet iedereen neemt het afval mee naar huis, afgelopen weekend heb ik ook rondom mijn plek waar ik zat te vissen een vuilniszak met zooi "van een ander" mee naar huis genomen.
Op sommige nachtviszones tref je tv's e.d. aan die dus op de afvalhoop worden gegooid en dat er op die p[lekken meer gecontroleerd dient te worden daar ben ik het wel met je eens, maar zoals zo vaak zijn dit toch de afgelegen plekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 22:35

Jan Sturkenboom schreef:
Op sommige nachtviszones tref je tv's e.d. aan die dus op de afvalhoop worden gegooid en dat er op die p[lekken meer gecontroleerd dient te worden daar ben ik het wel met je eens, maar zoals zo vaak zijn dit toch de afgelegen plekken.


dus!! , meer controleurs/boa's .
dan bedoel ik hier in almere zijn maar 6 nachtzones? als ik mij niet vegis.
en pak dan de afgelegen gebieden aan met wat meer controle daar.
de bewoonde gedeeltes vallen mee , ben van het weekend heel leeghwaterplas af geweest en daar legt niks.
om een voorbeeld te noemen( waar ik dan was om een stek te zoeken)

en een taak voor de gemeente om eens gehoor te geven en eens serieus in overweging te nemen.
en daar bedoel ik niet alleen de viscontrole bij , dat eiland B.V noorderplassen staat bekend dat er van alles rond loopt en doet , word er wat aan gedaan? , neeuuu.


blijf het raar vinden als een (karper)visser , verleken word met storten van een plee of noem het maar op , dat gaat er bij mij gewoon niet in kerel!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 23:16

Frans, ik zie daar een taak voor jou weggelegd, meld je aan bij de bcwa en hup je kan aan het controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 maa 2010 - 23:49

Marc Heerema schreef:
Frans, ik zie daar een taak voor jou weggelegd, meld je aan bij de bcwa en hup je kan aan het controleren.


Laughing denk je?? , nee dank je heb mij in het verleden al eens aangeboden!!.
laat ik het erop houden dat mijn karakter er niet voor weg gelegt is Wink .

ik ben te ........... en nog steeds eigenlijk op deze leeftijd Laughing ( vul maar in ik weet het wel Very Happy ).


ach marc weet je!! , jullie doen je best , het is meer de gemeente die ik zeer laks vind in zulke situatie's.
ze laten het maar op hun beloop ,tot er eens aan die beruchte bel word getrokken ,meerendeels is het dan te laat Mad .

voorbeeldtje? , jullie kregen flevoTV niet mee ( schoonmaak dag aan het water), maar word er een straat schoon gemaakt dan willen ze wel Shocked , ''natuur'' is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor ze ,snappie Wink .
vinden ze dus belangrijker dan ..... en ga zo maar door!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 0:50

Ik denk ook niet dat er een link met vissers wordt gelegd, maar als het echt een drama wordt kan een dergelijk gebied 's avonds bv afgesloten worden, en dan is het ook over. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar toch ........

En het is natuurlijk wél zo dat veel vuil uitnodigd om nog meer vuil te storten. Wat dat betreft zou een schoonmaakactie van de gemeente niet misstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 6:43

Tja, wat ook nog een feit is, nu weten de heren waar de randgroepjongeren zich ophouden, lekker uit de bebouwde kom en alleen de natuur heeft er last van.
Waar gaan ze heen als je ze dat daar afneemt?
Misschien wel binnen de bebouwde kom, dat is niet wat de heren willen denk ik he!
Dus het zal wel loslopen met niet mogen vissen of komen daar denk ik.
1 iemand is daar niet blij mee, de natuur Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 8:16

Watersnipweg onder snelweg A6 dat viaduct das ook zo verzamelplaats voor jongens en meisjes , heb daar veel in 2008 savonds en snachts zitten vissen.Gebeurde wel dat ze onder de snelweg kampvuur opstookte en daar met een man of 20 stonden te drinken , slikken en lol te maken . Ik moet zeggen behalve geluidsoverlast want dr stond menig autoradiotje aan met van die dikke Fane Speakers in de kofferbak , heb ik weinig last gehad behalve dan dat ik ook nog niks ving met die takke herrie.Feitelijk doen ze niemand kwaad behalve hun eigen lichaam wat ze dr ingooien en slikken , sommige bleven dan soms ook wijzelijk wachtten met rijden tot het weer licht werdt , lagen dan uitgevloerd in hun bolide. 1Keer heb ik zelfs meegemaakt dat zo opgeschoten zaadstengel om half twee snachts kwam vragen of ik geen last van de muziek had Mad
ik vondt dat wel symphatiek en zei nee jo vermaak je maar , ik vang toch niks (meer heb ik weggelaten).Behalve roetschade en teringzooi aan plastiek flesjes en blikken wat ze niet opruimen (meestal dan) , vuur wordt wel zorgvuldig gedooft met veel zand en toegedekt , maar kan ook camouflage zijn van wat zich heeft afgespeeld pig

Voor zover mijn bevindingen , en idd wat marc zei over stuur ze weg , dan gaan ze in de plaatselijke speeltuinen overlast zorgen misschien , en misschien ook nog om de hoek waar je woond .......... wordt je ook niet vrolijk van denk ik.


gr.
Rene

ff aanvulling schoot me nog wat te binnen .....Wat pas echt asso is dat zijn die stropers in almere hout en omgeving zijn nachtten geweest dat ik continue schoten hoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 9:04

Schoten gehoord, ja rene dat heb ik zovaak gehoord.
De boswachter schiet trouwens ook als hij een vos tegen komt, alleen zal je deze na 23;uur niet meer horen, dan gaat hij naar huis.
Stropen gebeurd nog steeds veel in de polder zowel met vuurbuks als met strikken, en natuurlijk met netten onder water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 9:24

Marc Heerema schreef:
Waar gaan ze heen als je ze dat daar afneemt?
Misschien wel binnen de bebouwde kom, dat is niet wat de heren willen denk ik he!
Dus het zal wel loslopen met niet mogen vissen of komen daar denk ik.
Zit wat in, maar ik heb bij jou in de buurt een heel mooi pleintje gezien, misschien is dat wat voor ze Laughing Laughing Laughing

Een vos schieten zal wel meevallen Arie, die zijn volgens mij nog steeds beschermt. Maar ik heb faunabeheer ook wel eens horen knallen. Maar wát ze knallen????? Geen idee. Misschien een 'geblesseerd' hertje wat precies in de vriezer past Laughing Laughing . Maar eerlijk gezegd weet ik het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 14:23

Bijna alle boswachters die hier in de polder rond lopen zijn jagers, jagers willen knallen.
Vossen eten hun handel op en daarom worden ook vossen, ja juist vossen afgeschoten door deze boswachters, niet 1x gezien nee heel vaak zelfs, als ik daar iets van zij zeiden zij, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Laat maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 maa 2010 - 14:54

Nou, laten we maar weer on-topic gaan, we hadden het over de schoonmaak. Als iemand weet wie die bende bij de Noorderplassen gedumpt heeft hoor ik dat graag, anonimiteit verzekerd. Te gek voor woorden allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.   Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoonmaakdag Flevoland 27 februari 2010.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
» Schoonmaakdag 2012.
» SKP Zuidelijk Flevoland.
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: