Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.

Ga naar beneden 
+7
Henk Seyerlin
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Gaby
Marc Dronten
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 16:06

Het heeft even geduurd, maar het aanvraagformulier voor een nachtverblijfpas én voor een derde hengel staat online. Er is mbt het nachtvissen én het gebruik van vistentjes wél het één en ander verandert, je vind alle informatie hierover op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Heb je nog vragen? Dan hoor ik dat graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 16:29

Als je in 2010 of in 2011 al een vergunning had, waarom krijg je dan niet gewoon net als de gewone vergunning een acceptgiro thuis??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 16:49

Omdat degene die dat regelt alles handmatig doet. Je zal zien, het wordt weer een mooi handgeschreven document, toch wel apart in deze tijden van de PC Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 17:36

Jos Holla schreef:
Omdat degene die dat regelt alles handmatig doet. Je zal zien, het wordt weer een mooi handgeschreven document, toch wel apart in deze tijden van de PC Laughing Laughing .

Die kan toch ook acceptgiro's schrijven?? Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 18:11

Ach, die moet je toch ook betalen via de PC?

Ik vind het wel mooi, zo'n handgeschreven dokument. Nog even en alles is plastic ................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 10:22

Jos, begrijp ik het nu goed dat je ook een nachtverblijfpas nodig hebt wanneer je overdag een plu, oval of tent wilt gebruiken?

Staat een beetje onduidelijk in de tekst op de BCWA, vandaar mijn vraag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 14:49

Technisch gesproken wel, maar ik heb dat in de tekst niet bedoeld en dáár kraait ook geen hond naar, zal morgen op de website nog even kijken waar het onduidelijk is. Het gaat vooral om 's nachts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 13:29

Let op:

geld overmaken naar rekeningnummer 29 110 85 (Postbank) t.n.v. Federatie Gooi en Eemland e.o. Sommige banken hebben er moeite mee als je bij de tenaamstelling iets anders invult ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 17:44

ha daarom krijg ik het steeds terug gestoord!.
bedankt in iedergeval weet ik nu wat ik moet doen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 18:14

Rabobank?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 21:41

nop SNS bank .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 0:07

Frans Eijsbouts schreef:
nop SNS bank .
hier hetzelfde
heb het net opnieuw verstuurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 10:25

Ik zal het maar op de website erbij gaan zetten, blijkbaar toch een probleem ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 11:34

Website BCWA is aangepast. Ik kan natuurlijk ook het aanvraagformulier veranderen, maar als men dan later de tenaamstelling verandert klopt het weer niet.............. Bovendien kan je dat aanvraagformulier elders ook downloaden, al heb ik nog niet gevonden waar dat dan kan Rolling Eyes Rolling Eyes . Ik heb in ieder geval Sportvisserij MidWest Nederland hiervan op de hoogte gesteld.

Heel apart allemaal ................
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 17:25

gisteravond opnieuw betaald

en vandaag al een brief op de mat

ik denk dat is wel heel snel en wat blijkt?

ik kan voor 2012 weer een nachtvispas aanvragen voor dezelfde prijs als in 2011 dat is dan wel weer fijn,maar loopt het een en ander niet een beetje langs elkaar heen?

zonde van de postzegels en briefpapier enzo

Jos

op het aanvraagformulier 2012 wat erbij zit staat wel sportvisserij midwest nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 18:15

Vandaag ontvangen de nieuwe aanvraag papieren voor komend jaar...3e hengel en nachtvispas Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 18:50

Vandaag ook ontvangen, ben weer een gelukkig mens lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 20:07

Marc Dronten schreef:
gisteravond opnieuw betaald

en vandaag al een brief op de mat

ik denk dat is wel heel snel en wat blijkt?

ik kan voor 2012 weer een nachtvispas aanvragen voor dezelfde prijs als in 2011 dat is dan wel weer fijn,maar loopt het een en ander niet een beetje langs elkaar heen?

zonde van de postzegels en briefpapier enzo

Jos

op het aanvraagformulier 2012 wat erbij zit staat wel sportvisserij midwest nederland


idem hier , maar heb nog niks terug gehad dus ga ervan uit dat ik dit forumulier niet hoef op te sturen ik wacht met spanning af.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 20:18

1x aanvragen is genoeg hoor. Ik was alleen even sneller dankzij Paul. Nergens is dat formulier nog te vinden, behalve bij ons hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 20:53

ik kreeg vandaag het formulier gewoon thuis gestuurd voor 2012 dus helemaal geweldig . die meneer boes is top .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 22:54

Johan schreef:
ik kreeg vandaag het formulier gewoon thuis gestuurd voor 2012 dus helemaal geweldig . die meneer boes is top .

ik denk het wel,maar ik heb vorige week de aanvraaag al per post verstuurd,waarom krijg ik hem dan nog een keer?

wil niet klagen over meneer Boes hoor,meer de administratie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 2:07

Omdat dhr Boes niet weet dat jij het formulier al ingestuurd hebt. Hij heeft iedereen die afgelopen jaar een pas had aangeschreven, dus het heeft elkaar gekruist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 8:54

Het zou misschien helpen als je meneer Boes kan mailen.
Dat je de betalig verricht en de aanvraag ingezonden heb met vermelding van datum.
Weet meneer Boes welke hij kan matchen en afhandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 11:45

Ik heb mijn nachtvispas én mijn derde hengelvergunning binnen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 14:01

Mmmmm ...... ik zit hem even door te lezen, en er staat eigenlijk dat je in 2012 altijd een nachtvispas nodig hebt om 's nachts te mogen vissen. Ik was daar wel voorstander van, maar het zou toch nog een jaar doorgeschoven worden. Maar nu blijkbaar toch weer niet, heel apart.

Heb via de mail om oplevering gevraagd, maar door de feestdagen zal het antwoord wel even op zich laten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: