Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.

Ga naar beneden 
+7
Henk Seyerlin
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Gaby
Marc Dronten
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:08

ik ben niet zo blij, ik heb nog niks binnen. Ook de brief van Dhr Boes niet.
Ik heb een paar keer geprobeerd om te betalen, maar het kwam steeds terug.
Naamstelling moet zijn bij de postbank "FEDERATIE GOOI en EEMLAND" en niet zoals op het formulier " sportvisserij mid-west nederland"
Ik hoop dat het nu voor elkaar komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:24

Jos Holla schreef:
Let op:

geld overmaken naar rekeningnummer 29 110 85 (Postbank) t.n.v. Federatie Gooi en Eemland e.o. Sommige banken hebben er moeite mee als je bij de tenaamstelling iets anders invult ........

Zei ik toch??? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:26

ja, maar dit is voor de mensen die nog moeten betalen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:27

Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 14:45

amsterdamse binnen.
maar nog geen almeerse en ook nog geen derde hengel Shocked .
ach dan maar ilegaal het nieuwe jaar beginnen want gevist gaat er worden !!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 15:42

zowel amsterdamse als Almeerse is vandaag binnengekomen. Dan maar morgen met twee hengels....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 17:37

Frans Eijsbouts schreef:
amsterdamse binnen.
maar nog geen almeerse en ook nog geen derde hengel Shocked .
ach dan maar ilegaal het nieuwe jaar beginnen want gevist gaat er worden !!.



dus het word echt ilegaal voor mij , snap er geen moer van.
had alles al lang binnen moeten hebben Sad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:23

en hier is alles binnen.. heb de derde hengel en nachtpas zaterdag op de bus gedaan en nu alles al binnen.. Dus mag lekker gaan knallen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:45

ik heb de 3e hengel vergunning en nachtpas aanvraag al 2 weken geleden opgestuurd en tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:50

Frans Eijsbouts schreef:
Frans Eijsbouts schreef:
amsterdamse binnen.
maar nog geen almeerse en ook nog geen derde hengel Shocked .
ach dan maar ilegaal het nieuwe jaar beginnen want gevist gaat er worden !!.



dus het word echt ilegaal voor mij , snap er geen moer van.
had alles al lang binnen moeten hebben Sad .

Neem in ieder geval een afschrift mee waarmee je kan aantonen dat je betaald hebt, als je echt denkt dat er iets niet klopt kan je even contact opnemen met de ledenadministratie: ledenadm@hsvog.nl

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:52

Dennis van Wel schreef:
en hier is alles binnen.. heb de derde hengel en nachtpas zaterdag op de bus gedaan en nu alles al binnen.. Dus mag lekker gaan knallen..
Ben je niet in de war met het verlengingsformulier wat je thuis hebt gekregen? 5 dagen is wel heeeeeeel erg snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 7:27

Ik heb net als anderen een brief gehad waar een formulier bij zat. Heb hierop keuze aangegeven van 3 hengels en nachtpas.
Samen met deze brief 35 euries in een enveloppe geramt en op de bus gedaan en zie hier het resultaat. Spullen binnen..
Ik ben niet van dat bank betaal gebeuren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 8:01

Vorig jaar had ik printscreen van bankoverschrijving bijgevoegd aan meneer boesh , was ook zo geregeld de nachtvispas ook binnen een week. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 9:57

Dennis van Wel schreef:
Samen met deze brief 35 euries in een enveloppe geramt en op de bus gedaan en zie hier het resultaat.
Die houden we erin!! Waarom ook niet eigenlijk, dhr Boes is ook niet zo van dat bankgebeuren Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 16:57

Tja ik loop het risico dat het niet aan komt maar vorig jaar ging het ook goed dus hoppa... en sneller kan eigenlijk niet. Ja door er heen te rijden natuurlijk.
Maar in dit geval zit ik al helemaal geramd. Nu de vissen nog ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 19:31

Jos Holla schreef:
Neem in ieder geval een afschrift mee waarmee je kan aantonen dat je betaald hebt, als je echt denkt dat er iets niet klopt kan je even contact opnemen met de ledenadministratie: ledenadm@hsvog.nl



mail gestuurd en wat blijkt! , geld is waarschijnlijk niet eens aan gekomen ??.
raar want het is wel afgeboekt in november al.
maar ze gaan het uitzoeken .

nou is mijn vrees dat het dus ook met de derde hengelvergunning is gebeurt , die is nog ook steeds niet binnen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2012 - 12:11

Dat van die VISpas komt wel goed, voor die 3e hengelvergunning moet je gewoon minimaal 3 weken in acht nemen, dat heeft er mee te maken dat dhr Boes moet wachten op zijn afschriften van de ING. Persoonlijk zou ik gewoon met 3 hengels gaan vissen en een afschrift van het betalingsbewijs meenemen. Geen 100% garantie natuurlijk, en allemaal eigen risico. Maar ach, een gokje op zijn tijd ................ Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2012 - 20:33

Ik heb ook maar een mailtje gestuurd. Ook nog geen vispas en derde hengel/nachtvispas
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jan 2012 - 13:44

Onze ledenadministratie is UITSLUITEND op de volgende manier bereikbaar :

Telefonisch:
>>> maandagavond tussen 19.30 en 21.30 uur op nummer: 06 - 182 839 42

Schriftelijk:
>>> p.a. John Bakker, Hengelostraat 43, 1324 GR Almere-Stad

Langskomen:
>>> uitsluitend op maandagavond tussen 19.30 en 21.30 uur op b.g. adres

E-mail:
>>> ledenadm@hsvog.nl


Misschien een idee om maandagavond even te bellen mocht de VISpas er dan nog niet zijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:23

Wil geen kwaad bloed zetten, maar eergisteren de aanvraag opgestuurd en net de 3de hengel+nacht vergunning ontvangen cheers
Heb er overigens wel een kopietje meegestuurd van me overboeking, misschien dat ik hem daarom zo snel kreeg scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:30

Jeroen Rosier schreef:
Wil geen kwaad bloed zetten, maar eergisteren de aanvraag opgestuurd en net de 3de hengel+nacht vergunning ontvangen cheers
Heb er overigens wel een kopietje meegestuurd van me overboeking, misschien dat ik hem daarom zo snel kreeg scratch
Die van dat kopietje konden we al van vorig jaar, blijkbaar werkt dat ook prima dus die houden we erin cheers cheers .

Maar wat nou als je de verkeerde benaming hebt gebruikt (Sportvisserij MidWest Nederland ipv Federatie Gooi & Eemland) en morgen je geld weer teruggestort krijgt?? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:36

Jos Holla schreef:
Jeroen Rosier schreef:
Wil geen kwaad bloed zetten, maar eergisteren de aanvraag opgestuurd en net de 3de hengel+nacht vergunning ontvangen cheers
Heb er overigens wel een kopietje meegestuurd van me overboeking, misschien dat ik hem daarom zo snel kreeg scratch
Die van dat kopietje konden we al van vorig jaar, blijkbaar werkt dat ook prima dus die houden we erin cheers cheers .

Maar wat nou als je de verkeerde benaming hebt gebruikt (Sportvisserij MidWest Nederland ipv Federatie Gooi & Eemland) en morgen je geld weer teruggestort krijgt?? Laughing Laughing Laughing

Dan vist nummer 74 dit jaar voor nop met een derde hengel lol! lol! lol!

(Maar helaas, toch ff snel checken eh lol! ...overgemaakt aan Federatie Gooi & Eemland)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:39

Was eigenlijk een tip lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 16:33

Jos Holla schreef:
Was eigenlijk een tip lol! lol! lol! lol!

lol! Lekker snugger weer Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 16:41

zo derde hengel vergunning binnen !.
nu nog de vispas van almere wij komen er wel hoor Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
» Nachtvissen + 3e hengel
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: