Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.

Ga naar beneden 
+7
Henk Seyerlin
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Gaby
Marc Dronten
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 18:31

en ook Jeroen heeft door hoe deze goede man werkt.. Slim gedaan Jeroen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:35

Bij mij is het ook vandaag aangekomen. de nachtvispas + 3e hengelvergunning Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 0:31

Ik heb op de zaterdag voor kerst de spullen opgestuurd en de donderdag daarvoor al betaald.
De kopie van de betaling bijgevoegd en ik heb nog niets!!!

Dus dat is geen 100% garantie.
Ik ben wel teleurgesteld in deze Hr Boes... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 11:36

Nachtvispas gisteren ontvangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 12:51

Patrick Eckhart schreef:
Nachtvispas gisteren ontvangen


hoezo??.
heb je wilde plannen voor het nieuwe jaar dan?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 13:20

Frans Eijsbouts schreef:
Patrick Eckhart schreef:
Nachtvispas gisteren ontvangen


hoezo??.
heb je wilde plannen voor het nieuwe jaar dan?.

Voor wilde plannen heb ik geen nachvispas nodig , dat kan heel goed zonder cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 14:35

Rene Zwaap schreef:
Frans Eijsbouts schreef:
Patrick Eckhart schreef:
Nachtvispas gisteren ontvangen


hoezo??.
heb je wilde plannen voor het nieuwe jaar dan?.

Voor wilde plannen heb ik geen nachvispas nodig , dat kan heel goed zonder cheers

Zo is het maar net Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 15:31

Ik heb even geïnformeerd waarom die vispassen zo laat zijn, en het zit als volgt:

Mensen die vóór 1 december betaald hebben, die hebben hem al in huis. Vervolgens worden de gegevens van degenen die later betaald hebben naar Sportvisserij Nederland gestuurd. Sportvisserij Nederland verzameld deze gegevens, en op vastgestelde data worden de gegevens van deze aanvragers collectief bij de drukker geleverd en worden de passen waarvoor een betaling is ontvangen gemaakt. 17 januari is in dit geval de volgende uitlevering.

Voorheen werden er veel passen gemaakt die nooit opgehaald werden, en dat levert een hoop administratie en kosten op, met deze nieuwe methode is dat ondervangen. Gevolg is wel dat je de pas niet meer kan ophalen bij de ledenadministratie, maar dat dit allemaal buiten de vereniging om gaat. De vereniging kan er dus verder niks meer mee.

En het standpunt van de vereniging is: op tijd betaald, op tijd de pas in huis. Helaas gaat er bij een betaling wel eens iets mis, en dan is het wel wat zuur allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 16:28

Jos Holla schreef:
Ik heb even geïnformeerd waarom die vispassen zo laat zijn, en het zit als volgt:

Mensen die vóór 1 december betaald hebben, die hebben hem al in huis. Vervolgens worden de gegevens van degenen die later betaald hebben naar Sportvisserij Nederland gestuurd. Sportvisserij Nederland verzameld deze gegevens, en op vastgestelde data worden de gegevens van deze aanvragers collectief bij de drukker geleverd en worden de passen waarvoor een betaling is ontvangen gemaakt. 17 januari is in dit geval de volgende uitlevering.

Voorheen werden er veel passen gemaakt die nooit opgehaald werden, en dat levert een hoop administratie en kosten op, met deze nieuwe methode is dat ondervangen. Gevolg is wel dat je de pas niet meer kan ophalen bij de ledenadministratie, maar dat dit allemaal buiten de vereniging om gaat. De vereniging kan er dus verder niks meer mee.

En het standpunt van de vereniging is: op tijd betaald, op tijd de pas in huis. Helaas gaat er bij een betaling wel eens iets mis, en dan is het wel wat zuur allemaal.

Ik weet het niet hoor..., maar de nacht- en 3e hengelvergunningen gaan toch niet via Sportvisserij Nederland???
Dat doet opperhoofd Boes toch???

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 16:32

Klopt. Maar mij betoog gaat over de VISpas Laughing

Volgens mij heeft Henk het telefoonnummer van dhr Boes, als je dat even aan hem vraagt kan je dhr Boes bellen .............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 16:36

Jos Holla schreef:
Klopt. Maar mij betoog gaat over de VISpas Laughing

dan staat het hier verkeerd, toch?? Laughing
Ik hoop dat opperhoofd Boes mijn vergunning nog deze week opstuurt zodat ik zaterdag met 3 hengels kan vissen.
Eens kijke of hij wel telefoon heeft in dit digitale tijdperk, of maakt hij gebruik van twee blikjes met een draadje ertussen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 17:05

Jos Holla schreef:
En het standpunt van de vereniging is: op tijd betaald, op tijd de pas in huis. Helaas gaat er bij een betaling wel eens iets mis, en dan is het wel wat zuur allemaal.

wou het net zeggen want op tijd was ik met betalen en wel dik voor 1 dec ( al jaren trouwens).
maar zoals gezegt het houd mij niet tegen om dan maar niet te vissen . afschrift gaat mee soms .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 17:06

Nounounou, dhr Boes is al wat op leeftijd maar verder en prima vent hoor, en telefonisch uitstekend te bereiken. Als je hem vandaag belt en de pas is om wat voor reden dan ook nog niet verstuurd, dan kan je het misschien alsnog kortsluiten. Morgen op de bus, zaterdag in huis .................. krapjes maar niet onmogelijk. Of even bij hem ophalen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 17:09

Frans Eijsbouts schreef:
Jos Holla schreef:
En het standpunt van de vereniging is: op tijd betaald, op tijd de pas in huis. Helaas gaat er bij een betaling wel eens iets mis, en dan is het wel wat zuur allemaal.

wou het net zeggen want op tijd was ik met betalen en wel dik voor 1 dec ( al jaren trouwens).
maar zoals gezegt het houd mij niet tegen om dan maar niet te vissen . afschrift gaat mee soms .
In dat geval zou ik maar even bellen maandag. Sommige mensen betalen wel, maar aan de hand van de betaalgegevens is de afzender soms niet te achterhalen, ik weet dat er momenteel 40 VISpassen betaald zijn waarvan de eigenaar middels de betaalgegevens niet te vinden is omdat er bv geen vispasnummer is ingevuld bij het betalingskenmerk.

Als jij vóór 1 december betaald hebt en je hebt hem niet dan is er absoluut zeker iets mis gegaan .....................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.   Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
» Nachtvissen + 3e hengel
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: