Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 11:17

Op woensdag 21 december vindt de laatste uitzetting van het Spiegelkarper project Zuidelijke Randmeren plaats. De locatie van de uitzetting vind je verderop, De straat heet "Boomgat" gemeente Naarden. Onze HSV is overigens mede sponsor van dit project.

Vanaf 11:30 wordt er opgebouwd, en om 12:30 uur worden de vissen verwacht. Uiteraard is dit een heleboel werk, dus is alle hulp hierbij welkom. Heb je niks te doen op woensdag 21 december? Kom dan helpen in Naarden!!

Misschien tot ziens daar!

Hieronder de link naar de uitzetplaats (Google Earth noodzakelijk):

Uitzetlocatie Naarden

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 15:44

Wie mee wil helpen is welkom,, kunnen met mij mee rijden.
MVG Arie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 17:04

Jammer maar ik heb cursus Sad
Ik had er graag bij geweest maar duurt tot 1700 dus gaat niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 20:28

Had ook wel mee willen helpen maar moet gewoon werken affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 20:30

Zal ook niet meevallen, ik ben er tot ongeveer 14:30 uur want daarna moet ik werken. Ik kom vooral ook voor de gezelligheid uiteraard Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 18:41

Heren; Mailtje van joris ondvangen met het volgende nieuws, Het adres is veranderd voor de uitzetting van de project spiegels.
Jachthaven naarderbos, onderwal naarden is het juiste adres.
MVG Arie Oudshoorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 14:47

Zo, net terug van spiegeltjes uitzetten op het Gooimeer. Was leuk weer wat oude bekenden uit Amsterdam te zien, de vissen waren wat groot en wat kaal, maar al met al weer een leuke gezellige ochtend gehad!! Hieronder 2 fotootjes:

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Dowdpl

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. 2na76tj


Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 20:26

Hoezo kennen ze te groot zijn;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 21:12

Worden aantal kilo,s vissen besteld,, hoe groter des te minder vissen worden geleverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 11:51

was gesellig.. en zaten een aantal mooie karpers tussen.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 18:47

Arie,

Tuurlijk stom van mij...

Maar toch is grotere vis ook leuk, zijn natuurlijk sneller zwaarder als kleinere vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 15:20

Op 21 december verzamelden we bij een jachthaven langs het Gooimeer voor de voorlopig laatste uitzetting van het Spiegelkarperproject op de Zuidelijke Randmeren, het SKP-ZRM. Toen ik aankwam waren de vissen net gearriveerd, die waren dus duidelijk vroeger dan in eerste instantie was verwacht. Maakte verder niet uit, ik moest 's middags werken dus een beetje tempo kon geen kwaad.

Snel werden de vissen uitgeladen en in een tijdelijk onderkomen (een fors formaat kinderbadje) verzameld. Ze waren misschien weer een tikkeltje kaal, en sommige waren een tikkeltje groot, maar verder zagen ze er goed uit. Nadat de vissen in het badje waren beland kon het meten, wegen en fotograferen beginnen. Zelf nam ik het invullen van de formuliertjes met de gegevens van de vissen voor mijn rekening, en dat ging een stuk beter dan de vorige keer dat ik dat deed. Toen was het namelijk stervenskoud, en deze keer viel dat gelukkig wel mee. Voordeel van deze taak is dat er goed voor je gezorgd wordt als het gaat regenen, want de blaadjes mogen niet nat worden natuurlijk. Vandaar dat Rene en ik heerlijk comfortabel onder de enige aanwezige oval plaats konden nemen.
Eigenlijk was het chaos troef maar anderzijds ging het toch weer als een speer, samengevat waren het weer een paar bijzonder gezellige uurtjes en was het leuk om weer wat bekenden te zien. Dus mocht er ooit nog een vervolg komen dan zal ik weer mijn uiterste best doen om een bijdrage te leveren.

Het was leuk dat er nog wat belangstellenden waren om een handje uit de mouwen te steken, maar zeker de harde kern van deze club wordt uiteraard hartelijk bedankt voor hun inzet voor dit project, top!! Hieronder nog wat foto's met dank aan Boudewijn:

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. 10cvtki

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. 14t6cfk

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. 2ldaz5g

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. V6krd1

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Wjyukx

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. 68djix

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. I53ea8

Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. K1aqa



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:30

Top Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:33

Jij ook dat je kwam helpen Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:36

Geen Dank... Vind t altijd leuk om mee te werken aan dit soort mooie projecten!
op naar de volgende!

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:38

Ik verwacht eind 2012 Almere .................. geek Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:43

MOOOI!!!!! cheers

Dat zou top zijn!

Alvast Fijne Dagen en een Gelukkig nieuwjaar!

Tot in 2012!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 17:53

Leuk verslag Jos Very Happy zag er goed verzorgd uit het hele gebeuren... Wink santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.   Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Zeelt uitzetting.
» Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: