Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 21:05

Het is alweer zover, geheel volgens planning gaan we binnenkort voor de tweede keer spiegeltjes uitzetten op Het Weerwater en de Leeghwaterplas. En net als de vorige keer kan je weer spiegeltjes adopteren, ze kosten 5 euro per stuk, en 10 stuks voor 45 euro. In ruil daarvoor krijg je van iedere geadopteerde vis een plankfoto én we sturen je een berichtje zodra één van je visjes wordt teruggevangen. Alle info hierover vind je op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Je kunt nummers met voorkeur opgeven, maar mocht het betreffende nummer al geadopteerd zijn dan kiezen wij een ander nummer voor je.


Kom jij ook?
Natuurlijk vinden we belangstelling op de uitzetdag bijzonder leuk, maar we kunnen ook wel weer de nodige hulp gebruiken uiteraard. De datum waarop de vissen geleverd worden is nog niet bekend, zodra ik dat weet zorg ik ervoor dat het naar jullie gecommuniceerd wordt. We gaan er in ieder geval weer een leuke dag van maken!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 23:18

Zet mij er maar op... cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 5:38

geld is overgemaakt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 8:57

Toppers!! Loopt alweer lekker ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 11:02

Er zijn er nu al 58 geadopteerd .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 11:50

Kan ik ook nog adopteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 12:07

Tuurlijk, nog zo'n 120 stuks te gaan .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: beschuit met muisjes!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 15:41

Ik heb 5 nieuwe kids! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 21:32

Ik heb er 3 gedaan, denk dat ik er nog een paar doe... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 0:15

Jeffrey Haak schreef:
Ik heb er 3 gedaan, denk dat ik er nog een paar doe... Very Happy

Zou ik zeker doen..... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:40

Er zijn nog spiegeltjes voor adoptie beschikbaar, dusss .........

Net Jeroen weer blij kunnen maken met een teruggevangen 'kindje', het is echt ontzettend leuk en het dient een mooi doel. 5 euro voor een visje, 10 stuks voor 45 euro. We hebben de afgelopen 2 jaar al 60 vissen teruggemeld gekregen, dus de kans dat ook jij (als je een visje adopteerd) iets terughoort is zeker reeel. En je komt op de sponsorpagina, ook die is voor 2012 alweer gemaakt en terug te vinden op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 22:12

Zijn er al geruchten voor een datum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 22:42

Nee, daar kan ik helaas nog helemaal niks over zeggen ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimema 29 okt 2012 - 15:55

Ik heb even geinformeerd mbt de levering. De kweker wacht nog met afvissen omdat de watertemperatuur momenteel nog te hoog is, en het zou desastreus voor de vissen zijn om dan af te vissen.

De verwachting is dat eind deze maand mogelijk zou zijn, maar het blijft altijd 'korte terminjn planning'. Wel is toegezegd dat de levering op zaterdag plaatsvind, en dat is wel belangrijk mbt vrijwilligers die deze dag kunnen komen helpen en gewone belangstellenden.

Zodra ik meer weet zal ik dat uiteraard breed bekend maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimema 29 okt 2012 - 18:31

Ok, ik hoop dat ik kan ruilen! Wil graag helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitimema 29 okt 2012 - 18:43

..... en je bent natuurlijk van harte welkom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!   SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SKP Almere: de 2e uitzetting komt eraan!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Zeelt uitzetting.
» Laatste uitzetting Spiegelkarperproject Zuidelijke Randmeren.
» Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.
» Bootjes in Almere

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: