Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rigs camoufleren.

Ga naar beneden 
+2
Johan
Wilco
6 plaatsers
AuteurBericht
Wilco

Wilco



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 31 dec 2009 - 15:33

Vandaag even zitten klooien met de restanten uit het kerststukje, je kent dat wel die mossen en kleine takjes.
Heb ze als een kleine bosjes rondom de haak vastgezet, lijkt mij een perfecte camouflage.

Ga eens proberen dit door te zetten op de onderlijn tot en met het lood aan toe.
Vervolgens een paar uur in een bak water leggen, kijken of het blijft zitten.

Als het er een beetje uitziet zal ik foto plaatsen.

Is er iemand die ook zijn haken en onderlijnen met lood camoufleert?

Groet,
Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 31 dec 2009 - 16:22

hoi wilco er komt binne kort en merk op de markt met wierlood en wier haken ik heb ze bij ons in hengelsport zaak al als test gezein ziet er erg goed uit dus mischien nog ff geduld
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 31 dec 2009 - 17:02

Wilco schreef:
Vandaag even zitten klooien met de restanten uit het kerststukje, je kent dat wel die mossen en kleine takjes.
Heb ze als een kleine bosjes rondom de haak vastgezet, lijkt mij een perfecte camouflage.

Ga eens proberen dit door te zetten op de onderlijn tot en met het lood aan toe.
Vervolgens een paar uur in een bak water leggen, kijken of het blijft zitten.

Als het er een beetje uitziet zal ik foto plaatsen.

Is er iemand die ook zijn haken en onderlijnen met lood camoufleert?

Groet,
Wilco

Ik weet van iemand dat die de bodum van het water heeft afgegraven en die drek-zand-enz heeft gedroogd en dat met 3 secondenlijm op zijn leadcore ne onderlijn heeft geplakt. In het water neemt het dezelfde kleur weer aan volgens hem, is een plan natuurlijk he Wink

Dat van dat wierlood was vorigjaar al op de beurs te zien, is wel leuk om te zien.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 13:10

Leuk rigfilmpje:



.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 20:17

Ik wikkel wel eens wier om mijn tube als ik tegen een wierbed zit te vissen, het is maar een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 9:59

Als ik het goed heb heeft gamakatsu haken met mos al om de haak heen! zitten volgens mij 5 haken in 1 zakje voor 6 euro! Surprised
En idd zand lood enzo bestaat al! van atomic tackle! hier een linkie: http://www.carpstore.nl/index.php?id=4&cat=99
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 11:02

Dat van die haken klopt, het zijn gamakatsu haken, en Strategy brengt het uit. Net als het lood, binnen kort heb ik daar vast wel een plaatje van Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 13:52

Gezien toevallig aan de binnen zijde van de omslag van “Het Visblad”? The Fuzz van Strategy, lood voorzien van namaak-wier. Ik vind het wel wat hebben, zeker op helder water of op een water zoals Abbey Lake.

Rigs camoufleren. Rac7q9

Rigs camoufleren. 121fivp

Op bovenstaande foto zie je ook nog een stukje gecamoufleerd anti tangle tube, dat vis je dan recht omhoog zodat het visueel op een plant lijkt. Gaat misschien wat ver, maar op echt dressuurwater .....

En er zij ook gecamoufleerde haken verkrijgbaar:

Rigs camoufleren. 2e34y88

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 18:50

Een 'live' foto van Johan:

Rigs camoufleren. 2i1gh35

Voor helder water écht een killer!!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 19:47

mooi spul wel een erg glimmende wartel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rigs camoufleren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rigs camoufleren.   Rigs camoufleren. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rigs camoufleren.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De D-rig.
» Onderwaterbeelden van rigs.
» Rigs knopen met Korda.
» indraaien haak
» boekje over rigs ???

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: