Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Onderwaterbeelden van rigs.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:41

Voor alle rigliefhebbers wat mooie onderwaterbeelden..

http://www.carpfeeling.com/content.aspx?name=PB-Products-test-onderwater&ContentID=1161

kijk ...huiver ...en trek je eigen conclusie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:56

Ik heb er even een apart topic van gemaakt, dan is het nog eens makkelijk terug te vinden. Mooie filmpjes, ik ga er vanavond eens even lekker voor zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:13

Had toevallig vanmiddag het artikel gelezen in de Karper, beelden spreken voor zich
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:32

Interessant, leuke filmpjes lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:51

mooi op gezocht mark , had inderdaad het ook al in karper gelezen.
en toch die snowman , ik zweer er bij .
vang mij er gek mee , maar als je dan dit weer ziet?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 22:00

Frans Eijsbouts schreef:
mooi op gezocht mark , had inderdaad het ook al in karper gelezen.
en toch die snowman , ik zweer er bij .
vang mij er gek mee , maar als je dan dit weer ziet?.

ik vang ook nog geregeld mijn vissen met de snowman maar zoals ik al aangaf is het beter je eigen conclusie te trekken.
ik denk zeker te weten dat het hier om de sloterplas gaat en die visserij kunnen we moeilijk vergelijken met onze visserij in de flevopolder. Die vissen daar hebben nu alles wel gezien wat wij hebben kunnen bedenken. maar al met al toch leuke en leerzame filmpjes.

overigens wel leuk dat de boys van carpfeeling.com ook een livestream hebben met een onderwatercamera. (alleen is deze tijdelijk offline)
kunnen we lekker dag en nacht onderwaterbeelden kijken ipv dat stomme voetbal Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onderwaterbeelden van rigs. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderwaterbeelden van rigs.   Onderwaterbeelden van rigs. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onderwaterbeelden van rigs.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rigs knopen met Korda.
» indraaien haak
» De D-rig.
» boekje over rigs ???
» Rigs camoufleren.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: