Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nylon door de tube halen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimewo 17 feb 2010 - 8:51

Al weer een hele tijd geleden kreeg ik een tip van Chris, en om die desgewenst ook weer terug te kunnen vinden zet ik hem er hier ook even bij.

Ik vind het altijd een gemier om mijn lijn door de anti tangle tube te halen. Ik heb daarvoor zo’n tube treather gekocht, maar die past er bij mij niet doorheen. Chris deed het echter anders.

Het idee van Chris (of van wie het ooit dan ook bedacht heeft):

Je neemt een stuk gevlochten onderlijn, en maakt aan het einde een lusje. Het andere uiteinde stop je in de tube, en vervolgens zuig je aan de andere zijde van de tube. En wat denk je?? De lijn schiet er zó snel doorheen, dat je moet uitkijken dat hij niet direct je keel inschiet.

Vervolgens laat je dit lekker zitten, en als je onverhoopt lijnbreuk hebt haal je de lijn door het lusje, en trek je het geheel zó door de tubing. Probeer het maar, het werkt met de meeste soorten tube. Ik vind het ideaal.

Gewoon proberen, en laat even weten of het bij jou ook lukt.

Nylon door de tube halen. 25ukxhj

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 15:28

Ik vind het een top idee maar ik hou het lekker toch bij mijn leadcore What a Face
Het is maar waar je vertrouwen in hebt he

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 19:47

Dat zuigen is al oud jos, vrouwen kunnen dat het beste. Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 21:54

Dus jij hebt al eens een man geprobeert he, hoe weet je dat anders Arie?????

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 22:00

Ondekte het net op tijd mark, was een omgebouwde in thailand Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimeza 20 feb 2010 - 9:19

hoe weet je het dan als je het NET op tijd ontdekte ? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimeza 20 feb 2010 - 9:53

Altijd eerst naar de voeten kijken marc Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimeza 20 feb 2010 - 11:14

Als ze maar niet te hard zuigt anders klapt het matras dubbel in je kont stel je voor sta je daar op de eerste hulp met een 2 persoonsmatras in je achterste,,FF ONTOPIC

Nog een paar tips voor de lijn door de tube te halen

1. Lijn schuin afknippen
2. Bevochtigen met speeksel
3. Hang een licht inline loodje aan je tube zo hangt ie recht en gaat je lijn er makkelijker doorheen.

bounce bounce Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitimeza 20 feb 2010 - 11:57

Pfffff, gelukkig, we zijn weer 'on-topic' Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nylon door de tube halen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nylon door de tube halen.   Nylon door de tube halen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nylon door de tube halen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vissterfte.
» Stukje uit de Volkskrant over beroepsvissers.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: