Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Controle.

Ga naar beneden 
+6
Marco
Gaby
Henk Seyerlin
Marc Heerema
Ian Luschen
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 14:45

Bij de vergadering vandaag bij de gemeente is ook het eiland op de Noorderplassen is aan bod gekomen. De bereidheid van de politie om er iets aan te doen is er zeker wel, de uitvoering is nog even afwachten. Overigens verwacht ik dat het binnenkort toch wel afgelopen is daar omdat het te koud wordt, maar dat neemt niet weg dat er iets van de grond moet komen om begin volgend jaar er gelijk bovenop te kunnen zitten.

Wordt vervolgt ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 15:19

met een beetje geluk hebben we dan ook wat meer controleurs erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 15:22

Vast wel! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 12:27

Het officiele resultaat:

In de nacht van vrijdag 3 op zaterdag 4 september 2010 heeft er in de provincie Flevoland een grootscheepse nachtviscontrole plaats gevonden, er zijn die nacht in totaal 47 controles uitgevoerd.

Voor vissen zonder nachtvisvergunning zijn 23 personen bekeurd, de boete hiervoor bedroeg 60 euro. Verder kregen 5 personen een boete á 90 euro voor het vissen zonder vergunning, en kreeg uiteindelijk 1 persoon een boete voor het niet kunnen tonen van identiteitsbewijs.

Aan deze actie deden in totaal 18 personen mee van Staatsbosbeheer, politie Flevoland, Stichting Faunabeheer en controleurs van ‘HSV Ons Genoegen-Almere’ en HSV Lelystad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 12:36

zo dat zijn er weer veelste veel Shocked .

ik ben kippig maar op de KCA-site zelf staat het lekker groot Very Happy .
goede zet jos om het wat groter neer te zetten (het veel mij meteen op dat het er stond).
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:56

Marco schreef:
wat is er mis met zo n sticker????? cheers Very Happy Very Happy



niets, heb er zelf ook een!!!

@gaby wat Henk zei klopt ik word claustrofobies in een zaal vol 020 mensen, daarom was ik niet bij het spiegelprojekt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 20:42


nu ff serieus
afgelopen zondag gevist, zie ik dit op de stek , allemaal schubben van een karper
deze karper is echt niet teruggezet,waarschijnlijk naar het buitenland( witte platen?)

hier moeten WIJ wat aan doen
Controle. - Pagina 2 Msloug
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 23:54

Dit is iderdaad te gek voor woorden Evil or Very Mad Twisted Evil

Voor degene die bereid zijn hier ook wat tegen te doen....houdt je ogen open en schroom niet om de betreffende personen aan te spreken.
Mocht je geen andere oplossing zien kan je altijd de politie bellen

We zullen met z`n allen toch ergens moeten beginnen willen we dit soort taferelen voorkomen/tegengaan.

Willen we in de toekomst ook nog ons Karpertje blijven vangen dan zal hier iets tegen gedaan moeten worden.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 9:29

Marc Dronten schreef:

nu ff serieus
afgelopen zondag gevist, zie ik dit op de stek , allemaal schubben van een karper
deze karper is echt niet teruggezet,waarschijnlijk naar het buitenland( witte platen?)

hier moeten WIJ wat aan doen
Controle. - Pagina 2 Msloug
Is dit gebeurt op de plek waar jullie meestal zitten te vissen?
Zal het ook wat meer in de gaten houden in en om Dronten.

groet,

Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 14:36

nee Remco
dit was een stukje verderop
de visplaats de forel
vanaf dronten het zijkanaal voorbij en dan links het bos in
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 16:15

[quote="Marc Dronten]@gaby wat Henk zei klopt ik word claustrofobies in een zaal vol 020 mensen, daarom was ik niet bij het spiegelprojekt lol!
[/quote]

Je bent altijd welkom Marc ook in een zaal vol 020 Very Happy lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 16:17

Controle. - Pagina 2 Foto-IKGXLQYA-D

Controle. - Pagina 2 Foto-VLG8ETU7-D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 10:16

leeghwaterplas liggen de schubben ook voor het oprapen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 11:10

Marc Dronten schreef:
nee Remco
dit was een stukje verderop
de visplaats de forel
vanaf dronten het zijkanaal voorbij en dan links het bos in

Die plek ken ik ook wel hhmm eikels.....
Zag gisteren ook een aantal tsjechen zitten bij de vaart plas van een afstandje zag dat er redelijk netjes uit.
in ieder geval geen emmers met dode vis.

Groet,

Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 12:00

Probleem blijft natuurlijk wel dat de meeste schubvis gewoon meegenomen mag worden, hoe vervelend wij dat ook vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:39

Morgen weer grote controle...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:42

Onzin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:43

Ja natuurlijk.....Ik lieg dat weet iedereen... Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:46

Ik zeg niet dat je liegt, maar je bralt wel een ander na zonder te weten of het bericht klopt of niet. Da's niet handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:49

Als ik gelijk heb krijg ik 5 euro, als ik het fout heb krijg jij 10 euro...deal? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:17

Hebben we een winnaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 23:17

ik heb me volledig uit in het zicht verstopt Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 sep 2010 - 11:01

drie jaar geleden met een maatje wezen survivallen in schotland.... we zaten lekker ergens te vissen totdat de schotse versie van jos langs kwam.......of we onze vispassen wilden laten zien...die hadden we dus niet....toen kregen we te horen wat de boet zou worden als we pech hadden.....hier komt ie dan: 5000 pond of een half jaar zitten......dat was ff schrikken...landlord erbij en de hele mikmak......is gelukkig met een sisser afgelopen, maar toen we dit wisten was het ook gelijk afgelopen met het vissen. Ik wil alleen maar zeggen dat een boete van 60 euro mensen niet echt afschrikt om niet te gaan vissen. Omhoog die boetes en gewoon uitdelen. Ik moet er wel aan toevoegen dat het geen bangmakerij was want we hebben het opgezocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 sep 2010 - 11:06

Manfred schreef:
we zaten lekker ergens te vissen totdat de schotse versie van jos langs kwam.
Je bedoelt zo iemand als ik, maar dan met een rok Laughing Laughing ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 sep 2010 - 12:15

Jos Holla schreef:
Manfred schreef:
we zaten lekker ergens te vissen totdat de schotse versie van jos langs kwam.
Je bedoelt zo iemand als ik, maar dan met een rok Laughing Laughing ??

lol...en een grote rottweiler.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Controle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Controle.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hengelsport controle / meldingen bij de BCWA.
» Welke papieren moet je bij controle kunnen tonen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: