Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bijeenkomst SKP project Almere.

Ga naar beneden 
+4
Eddy Pieters
Hans de Jong
Gaby
Jos Holla
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:24

Hallo allemaal;

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is HSV Ons Genoegen-Almere samen met een team enthousiaste vrijwilligers bezig met de voorbereidingen voor een spiegelkarper project. Omdat wij onze leden en andere geïnteresseerden hier graag bij willen betrekken gaan we op donderdagavond 2 september om 20:00 uur een bijeenkomst in buurthuis het Forum organiseren.

Het doel van deze avond is divers:

We willen iedereen kennis laten maken met ons SKP team;
We willen graag uitleggen wat we nu precies allemaal gaan doen, en voor welke opzet we gekozen hebben;
We willen jullie middels een PowerPoint presentatie laten zien hoe het er bij een gerenommeerde kweker uitziet;
We willen iedereen de gelegenheid geven om vragen aan het team te stellen die we dan hopelijk ook kunnen beantwoorden.
We willen een moeilijk dilemma graag even met jullie delen ……………….
We willen even een toelichting geven op ons adoptieplan.


Al met al een avond waarbij ‘gezelligheid’ bovenaan staat, en ‘informatief’ daar direct achteraan komt. Wij hopen jullie dan ook allemaal te mogen begroeten in Buurthuis “Het Forum”.

Een routebeschrijving naar het buurthuis vind u hier:

http://www.hsvog.nl/kca/routebeschrijving%20Forum.htm


Tot ziens op donderdag 2 september;

Namens het SKP team;

Mark vd Ham
Jos Holla.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:45

Ik noteer hem even in de agenda..

BTW kan ik misschien nog iets betekenen..behalve de spiegels proberen te vangen en terug te melden als ze eenmaal uitgezet zijn...!!

Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:52

Vrijwilligers voor koude handen zijn altijd welkom Laughing Laughing Laughing .

Maar serieus, we hebben echt wel hulp nodig, dus je bent van harte welkom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:58

I'll be there!
als ik bruikbaar kan zijn dan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 17:05

Michael v. Rosmalen schreef:
I'll be there!
als ik bruikbaar kan zijn dan Smile
Absoluut. Probeer ook op 2 september te komen, zien we elkaar allemaal eens een keertje live.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 18:39

Be there.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 7:41

Joop en ik hebben het beide in de agenda staan.......en zullen er zeker zijn.

We kijken ernaar uit cheers

Tot snel dus......


Gr. Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 10:40

ben er bij.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 14:40

ik kom donderdag avond wel langs, zou ook wel willen mee helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 15:52

Jij MOET meehelpen ............. per slot van rekening kan jij er over 20 jaar nog op vissen, ik zit dan waarschijnlijk al op zo'n zilveren kist met een stok van 18 mtr Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 15:55

afgesproken ik help mee.. Ik hoor het allemaal wel tot donderdag !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 15:57

ehhhh ..... volgende week, hé. Anders sta je voor een dichte deur Laughing Laughing . Tot zaterdag dus Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 17:58

Jos Holla schreef:
gaan we op donderdagavond 2 september om 20:00 uur een bijeenkomst in buurthuis het Forum organiseren.
Zaal open om 19:30 uur drunken drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 18:14

Jos Holla schreef:
Jos Holla schreef:
gaan we op donderdagavond 2 september om 20:00 uur een bijeenkomst in buurthuis het Forum organiseren.
Zaal open om 19:30 uur drunken drunken


Da's super om te weten Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Thx,

Gr. Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 20:00

Jaaa 2 september ! tot zaterdag !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 1:56

Ik heb de presentatie af, nog even de 'finishing touch' en dan ben ik er klaar voor.

Ik denk dat het vanavond leuk en informatief wordt, maar vooral ook een mooie gelegenheid om elkaar weer eens live te ontmoeten. Dus als je in de gelegenheid bent kom dan vooral even langs. De zaal gaat open om 19:30, en ik wil beginnen om 20:00 uur.

Misschien tot vanavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 10:28

Ik wou langskomen, maar ik ben vannacht ziek geworden, ik kan er dus helaas niet bij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 10:41

Jammer, maar misschien (en hopelijk voor jou Wink ) knap je nog op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 11:07

Ik ben er zeker!!
Tot vanavond..
Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 14:51

Same here...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 15:07

tot vanavond sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:40

Ik ben er ook ........ ik wordt al een beetje zenuwachtig (en ik heb keelpijn cq wegvallende stem Embarassed ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 6:30

Nou, dat was me het avondje wel Laughing Laughing Laughing

Met volgens mij bijna 40 man een hele mooie opkomst! We hebben goede zaken gedaan mbt de adoptie, maar bovenal was de sfeer helemaal top en was er veel enthousiasme voor ons SKP. Ik zal vanmiddag wat foto's plaatsen.

Maar samengevat heb ik een hele leuke avond gehad!!


Zo ...... en nu eerst en paar uurtjes vissen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 12:37

Ik kan niks anders zeggen dan ,
MENSEN bedankt voor de suport!
Ik vond het een geweldige avond!

Nogmaals bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 14:39

Ik heb even wat foto’s uitgezocht, ik denk dat ze wel een leuk beeld geven wat de belangstelling betreft.

Bijeenkomst SKP project Almere. 2vb678m

Bijeenkomst SKP project Almere. 2lka0du

Bijeenkomst SKP project Almere. Mu767s

Bijeenkomst SKP project Almere. Efrwk1

Bijeenkomst SKP project Almere. 2v28xg8

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bijeenkomst SKP project Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijeenkomst SKP project Almere.   Bijeenkomst SKP project Almere. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijeenkomst SKP project Almere.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spiegelkarper project in Almere???
» Nachtvis project lelystad
» Adoptieplan SKP Almere.
» Bootjes in Almere
» Weerwater Almere.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: