Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvis project lelystad

Ga naar beneden 
+6
Marco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Jan Sturkenboom
Hans de Jong
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 21:08

Marco schreef:
en beste e-mail daar heb je wel 3 mnd voor nodig Very Happy

Minimaal!!!! lol.......voor je het weet wordt het To Much!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 21:10

Laughing tis toch jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 21:12

Marco schreef:
Laughing tis toch jammer

Héél jammer inderdaad!! Al vrees ik toch dat TRIEST, een betere woord keuze begint te worden helaas. Het spijt me echt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 15:02

In de toekomst zullen wij ons serieus gaan buigen over de mogelijkheden om de nachtviszones uit te breiden. We proberen met moeite een aantal nachtviszones erbij te krijgen oa via belangrijke instanties, maar er zijn nu eenmaal een aantal hoge heren die absoluut niet op ons zitten te wachten, het is maw vechten tegen de bierkaai.

Vr gr Raymond KCL


Dergelijke reacties roepen bij mij altijd meer vragen op dan dat ze antwoord geven:

In de toekomst?? Wanneer dan?
belangrijke instanties?? Welke dan?
een aantal hoge heren?? Wie dan?
vechten tegen de bierkaai?? Welke bierkaai (oftewel wie dan)?

Maar goed, de boodschap is helder denk ik. Van de Karper Commissie Lelystad hoef je voorlopig niks te verwachten op dit gebied. De vraag is alleen of je uberhaupt nog wat van ze hoort als die spiegels er straks eenmaal in liggen. Maar misschien lezen ze dit (is tenslotte een openbaar topic) en zien ze toch nog het licht, je weet maar nooit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 16:15

er wordt ook zo uitdrukkelijk genoemd dat wat ze dan ook doen het allemaal vrijwillig is

maar is dat niet met alle mensen bij visverenigingen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 18:38

Doorgaans wel, ik geloof dat de AHV overigens wél een paar beroepskrachten heeft.

Verder heb ik natuurlijk veel info, ik weet om wie het gaat, maar ik denk dat iedereen zelf wel conclusies kan trekken. Ik heb een maandje terug de samenwerking tussen KCA en KCL opgezegd, mede omdat ik de conclusie die iedereen uit bovenstaand antwoord kan trekken eerder al getrokken had. Vooruitziende blik zullen we maar zeggen Laughing Laughing .

Maar misschien slaat het nog om, dan bekijken we alles gewoon weer opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 18:54

Had deze conclusie ook al veel sneller getrokken, maar mede op verzoek van diverse mensen toch maar ff afgewacht / geduld gehad en toch nog iets meer geprobeerd ( nog meer mailen, wat telefoontjes enz enz.)........Helaas dus.......Maarrrrr gelukkig ben ik niet de enige die sommige zaken zo ziet.

Laten we inderdaad hopen dat er nog wat veranderd en dat het voor ( bijna ) iedereen nog goed komt/nog iets positiefs bereikt wordt.

Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt. ( en die was simpel ) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 22:02

@ Hans
JAMMER, TELEURSTELLEND, TEGENVALLEND ENZ.... Evil or Very Mad

JIJ IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR DE MOEITE DIE JE HEBT GENOMEN.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 22:08

Henk Seyerlin schreef:
@ Hans
JAMMER, TELEURSTELLEND, TEGENVALLEND ENZ.... Evil or Very Mad

JIJ IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR DE MOEITE DIE JE HEBT GENOMEN.

cheers

Zoveel had ik ( nog niet ) gedaan ( ook geen kans voor gehad lol ), maar héél graag gedaan, ik hoop dat voor een ieder die bij de HSVL zit, blijft en/of een warm hart toedraagt alles zo snel en goed mogelijk in orde komt alsnog.


Gr. H
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 22:32

Er komen definitief voorlopig geen (nieuwe) nachtviszones rond Lelystad, Dronten en Sifterband. Hopelijk pakt de KCL het op voor 2012. Ik kijk het even aan, doen ze het niet dan doe ik het wel. Maar hopelijk hoeft dat niet.

Wel jammer dat het toch niet gelukt is, ondanks dat we op de valreep nog één en ander geprobeert hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 22:35

Jos Holla schreef:
Er komen definitief voorlopig geen (nieuwe) nachtviszones rond Lelystad, Dronten en Sifterband. Hopelijk pakt de KCL het op voor 2012. Ik kijk het even aan, doen ze het niet dan doe ik het wel. Maar hopelijk hoeft dat niet.

Wel jammer dat het toch niet gelukt is, ondanks dat we op de valreep nog één en ander geprobeert hebben.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Thx voor een ieder die hier toch op wat voor manier dan ook hun best voor hebben gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 23:29

afgelopen weekeind iemand van hsv lelystad gesproken
hij was zeer verbaasd dat karpervissers ook weleens een wedstrijdje hielden,maar is beslist niet tegen
in overleg met het bestuur zijn er zeker mogelijkheden
ben benieuwd ik blijf in gesprek met hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 8:15

In het plan wat gemaakt is voor het SKP in Lelystad staat vermeld dat de KCL een karperwedstrijd gaat organiseren, dus die verbaasdheid is wel apart. Misschien heeft hij het plan uberhaupt niet gelezen?

Een kennis van mij heeft aangegeven ook wil in die commissie te willen stappen, als dat doorgaat komt er vast wel iets van de grond. Zou mooi zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 21:39

Jos Holla schreef:
In het plan wat gemaakt is voor het SKP in Lelystad staat vermeld dat de KCL een karperwedstrijd gaat organiseren, dus die verbaasdheid is wel apart. Misschien heeft hij het plan uberhaupt niet gelezen?

Een kennis van mij heeft aangegeven ook wil in die commissie te willen stappen, als dat doorgaat komt er vast wel iets van de grond. Zou mooi zijn.


Inderdaad ZEERRRR apart.........Sowieso Lex en marja weten dat ik wedstrijd heb gevist met een koppelmaat, en weleens tijdens het ophalen van diverse Vispassen daar thuis er kort over gesproken. maar buiten dat om....de posters van div. Karperwedstrijdenhangen bij RAVEN in de winkel. DE thuishaven van de HSVL zou ik haast zeggen ( zeker van Lex en de witvissers )....want zij hebben sowieso al een wekelijks ""praatuurtje"" bij Raven.....Sorry Marc.....zo zijn er nog wel wat zaken waardoor voor menigeen denk ik dit verhaal vreemd over komt. MAARRRR, blijf positief en met die persoon in gesprek, je weet het immers maar nooit. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 21:45

Jos Holla schreef:
Een kennis van mij heeft aangegeven ook wil in die commissie te willen stappen, als dat doorgaat komt er vast wel iets van de grond. Zou mooi zijn.

Praiseeeeeeeeee the Lord dat sommigen schijnbaar toch genoeg doorgezeken hebben, en dat er een Email adres is opgedoken, of ""via via"" een telefoonnummer heeft gekregen, zodat er misschien nu wel eindelijk eens iemand antwoord gaat krijgen als die zijn hulp aanbied.

En suc6 gewenst voor die kennis van je Jos. Hoop dat die erbij komt / antwoord krijgt / toegelaten wordt, of op wat voor andere manier dan ook wat teweeg kan brengen daar.

Fingers crossed.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 22:22

degene die ik gesproken heb komt ook uit dronten en zit nog maar net bij de hsvl in het bestuur
is fanatiek witvisser ,maar ook een gedreven mens als clubliefhebber,
luistert echt naar de leden ,dus ik blijf nog even volhouden
zonder hem had ik ook mijn bijltje verkocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 22:23

Marc Dronten schreef:
degene die ik gesproken heb komt ook uit dronten en zit nog maar net bij de hsvl in het bestuur
is fanatiek witvisser ,maar ook een gedreven mens als clubliefhebber,
luistert echt naar de leden ,dus ik blijf nog even volhouden
zonder hem had ik ook mijn bijltje verkocht

Je hebt helemaal gelijk Marc........alle suc6 gewenst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 22:31

dank hans ik heb het gevoel dat er na al die tijd er voorzichtig iets op gang gaat komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 22:33

Marc Dronten schreef:
dank hans ik heb het gevoel dat er na al die tijd er voorzichtig iets op gang gaat komen

Graag gedaan en welgemeend Marc!! Ik hoop ook echt dat je gelijk hebt, en er iets gaat gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 22:03

Marc Dronten schreef:
degene die ik gesproken heb komt ook uit dronten en zit nog maar net bij de hsvl in het bestuur
is fanatiek witvisser ,maar ook een gedreven mens als clubliefhebber
Heet hij Gerard??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 22:54

nee
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 7:58

Jammer. Onze voormalige jeugdman is verhuisd naar Dronten en is tegenwoordig actief bij HSV Lelystad, een gouden kerel, vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 12:54

Ik heb zojuist een mail verstuurd naar de Federatie en de POS of zij iets zien in een aanvullingsblad waarin nachtviszones in de omgeving van Dronten opgenomen kunnen worden. Mocht dat mogelijk zijn, dan wil ik graag met de Drontenaren afspreken om even wat locaties te bekijken.

Mocht het niet lukken, dan wil ik proberen of ik met politie en SBB gedoogzones kan afspreken.

Lukt dat ook niet, dan gaan we "vol gas" voor 2012, maar dat zou me wel een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 16:09

Ik heb nu al een antwoord van de Federatie dat de afspraak is om dat jaarlijks te bekijken, en nu dus niet blablabla. Wel het verzoek om een voorstel te maken, en daar beginnen we dan maar mee. En afwachten of de POS er tussentijds nog iets mee kan. Het zal wel weer een zaak van de lange adem worden vrees ik, maar dat maakt niet uit.

Ik kom binnenkort een keer richting Dronten, en dan brengen we het in ieder geval in kaart en maken een mooi plan van aanpak mbt aanvullingsblad of gedogen. En verder blijven we gewoon zeuren en aandacht vragen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 16:15

Jos Holla schreef:
Ik heb nu al een antwoord van de Federatie dat de afspraak is om dat jaarlijks te bekijken, en nu dus niet blablabla. Wel het verzoek om een voorstel te maken, en daar beginnen we dan maar mee. En afwachten of de POS er tussentijds nog iets mee kan. Het zal wel weer een zaak van de lange adem worden vrees ik, maar dat maakt niet uit.

Ik kom binnenkort een keer richting Dronten, en dan brengen we het in ieder geval in kaart en maken een mooi plan van aanpak mbt aanvullingsblad of gedogen. En verder blijven we gewoon zeuren en aandacht vragen.




Toppie, en gaan we doen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvis project lelystad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karperwedstrijd HSV Lelystad
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» 3e hengel in Lelystad.
» SKP sierwateren Lelystad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: