Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvis project lelystad

Ga naar beneden 
+6
Marco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Jan Sturkenboom
Hans de Jong
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 11:50

Tweede mail is onderweg, we gaan niet te snel opgeven dus Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 12:43

Goed bezig Jos Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 13:36

Tja, ik moet alleen oppassen, straks heb ik geen vrienden meer over Laughing Laughing Laughing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 14:05

Toppie Jos, en met het ""behoud"" van vrienden ( zover je er op zit te wachten ) zal het wel loslopen Smile))

We wachten weer af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 15:15

Tweede mail was ook niet wat ik hoopte ............ Ik heb het nu over een andere boeg gegooid. Ik heb het gemeld bij het VBC, en zojuist een mail naar de handhavers gestuurd om te vragen of zij er mee kunnen leven als we middels een wijzigingsblad wat zones bij Dronten toevoegen. Als dat lukt, en iedereen is accoord, dan zou de Federatie niet achter kunnen blijven is mijn gedachte.

Maar goed, eerst maar even afwachten hoe de handhavers reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 14:01

De handhavers zien geen bezwaar, dus binnenkort kom ik naar Dronten. Het is wel mijn bedoeling dat Hans of Marc Dronten mij even opvangt en rondleidt, want ik weet zelf helemaal niks aldaar. Ik neem tzt wel contact met jullie op, komt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 21:17

Vandaag met Marc, Hans en Joop even wat rondgekeken voor zones, en "en passant" nog een schubje uit de klauwen (leefnetje) van een paar gemene Duitsers gered Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 apr 2011 - 22:27

Jos Holla schreef:
Vandaag met Marc, Hans en Joop even wat rondgekeken voor zones, en "en passant" nog een schubje uit de klauwen (leefnetje) van een paar gemene Duitsers gered Laughing Laughing

scheize hollander affraid

was leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 15:06

Toevallig paar weken terug met Raymond naar de autorai geweest.
Dit is de raymond van karpercommisie lelystad en hij gaf aan dat ze druk bezig zijn met het SKP en nachtviszones voor 2012..

Iemand hier die ermeer van weet? heb hem een tijdje terug nog bij hengeloutlet almere gesproken hier komt hij ook wel eens helpen namelijk.

Toch zou ik meer zien voor volgend jaar want ik wil meer nachtvissen een 3e hengel zou ik ook erg leuk vinden.

Dit zou het vissen in en rondom lelystad ook aangenamer maken denk ik zo.

Zou zelf ook actie willen ondernemen, zoals ik vorig jaar ookal liet weten..maar ik heb met mijn 20 jaar levens ervaring helaas niet genoeg om het tegen zulke mensen op te nemen denk ik, toch sta ik er wel voor open!

Iemand hier die meer info heeft over de projecten in en rondom lelystad ter betrekking tot een 3e hengel en nachtviszones buiten de 3 maanden om?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 mei 2011 - 22:38

de karpercommissie lelystad heeft een eigen email adres
karpercommissie@hotmail.nl

ze hebben beloofd zo gauw mogelijk te reageren,dus geen 5 weken wachten meer zoals Hans deJong afgelopen zomer moest
groet Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 19:42

Marc Dronten schreef:
de karpercommissie lelystad heeft een eigen email adres
karpercommissie@hotmail.nl

ze hebben beloofd zo gauw mogelijk te reageren,dus geen 5 weken wachten meer zoals Hans deJong afgelopen zomer moest
groet Marc

Hoop doet leven...... cheers Gebeurt is gebeurt en we blijven zeker positief Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 22:17

ze leven nog steeds,maar ik heb (nog steeds) geen rechtstreeks contact,maar heb via via gehoord dat er nog een aatal dingen in de steigers staan
spiegels uitzetten en een karper vis wedstrijd dus denk ik de bedoelingen zijn goed, maar laat wat van je horen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 23:07

Ik zou toch een nacht viszone voor het voor en na-jaar willen. Dit jaar auto afgeschaft en te fiets bezig..dus fiets niet zo graag na almere voor een nachtje in het na jaar + een 3e hengel.


Mja ik blijf hopen Smile gebeurt het 2012 niet dan wachten we 2013 af..volgende zomer ben ik toch weer mobiel cheers cheers


Toch leuk dat het leeft in lelystad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 21:56

vanaf 1 september komen er 4 nachtviszones rondom Lelystad en Dronten bij. Ik heb samen met Marc Dronten, Joop en Hans een aantal locaties in kaart gebracht en deze vervolgens langs politie, Staatsbosbeheer, VBC en Federatie geloodst. Het waren er 10, en 6 vielen er af, maar goed, er zijn nu een paar mooie locaties bij gekomen.

Voor degenen die al een nachtvispas bezitten komt er een aanvullingsformulier wat je kunt downloaden. Welke locaties het zijn komt nog wel (2x Lage Vaart, 1x Hoge vaart en 1x Noordertocht), maar vanaf 1 september moet het geregeld zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 22:22

cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 0:29

Haleluja
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 9:06

Jos Holla schreef:
vanaf 1 september komen er 4 nachtviszones rondom Lelystad en Dronten bij. Ik heb samen met Marc Dronten, Joop en Hans een aantal locaties in kaart gebracht en deze vervolgens langs politie, Staatsbosbeheer, VBC en Federatie geloodst. Het waren er 10, en 6 vielen er af, maar goed, er zijn nu een paar mooie locaties bij gekomen.

Voor degenen die al een nachtvispas bezitten komt er een aanvullingsformulier wat je kunt downloaden. Welke locaties het zijn komt nog wel (2x Lage Vaart, 1x Hoge vaart en 1x Noordertocht), maar vanaf 1 september moet het geregeld zijn.

Niets anders dan dikke RESPECT
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 15:20

Je bent lekker bezig JOS toppie!! Het begint eindelijk wat te worden hier in Flevoland. cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 16:14

Toppie Jos,doe je weer goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 16:35

Super!! kunnen er niet genoeg zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 15:40

De zones zijn definitief, iedereen die al een nachtvispas heeft en op één van de zones wil gaan nachtvissen buiten de 3 reguliere maanden kan een aanvullingsblad downloaden via de site van Sportvisserij Nederland: effe klikken.

Ik heb op de website van de KCA ook voor de nieuwe nachtviszones Google Earth links gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 16:41

Jos Holla schreef:
De zones zijn definitief, iedereen die al een nachtvispas heeft en op één van de zones wil gaan nachtvissen buiten de 3 reguliere maanden kan een aanvullingsblad downloaden via de site van Sportvisserij Nederland: effe klikken.

Ik heb op de website van de KCA ook voor de nieuwe nachtviszones Google Earth links gemaakt.
cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 23:05

Super!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 10:34

cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 10:43

Even voor alle duidelijkheid...........

Als ik het goed begrijp is de derde hengel vergunning ook uitgebreid!?!?!?!?!?!?!?!?

Dus de gene die wij reeds hebben!?!?!?

MOET je die aanvullings bladen ook altijd bij je hebben als je gaat visen net zoals de VisPas, Lijst van landelijke viswateren en aanvullingslijst, + dan de nachtvergunning en derde hengelvergunning incl aanvullingsbladen?????????

Wordt dan een dikke map want alleen al die nieuwe nachtviszones staan op 4 vellen, vandaar ff de vraag. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvis project lelystad
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karperwedstrijd HSV Lelystad
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» 3e hengel in Lelystad.
» SKP sierwateren Lelystad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: