Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvis project lelystad

Ga naar beneden 
+6
Marco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Jan Sturkenboom
Hans de Jong
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 11:19

Datgene wat je nodig hebt moet je bij je hebben. Die uitbreiding voor de derde hengel geldt in 2 polders in Noord Holland, ik heb eigenlijk geen idee waarom ik daarvan nog geen aanvullingsblad heb gezien. Ik zal eens informeren.

Update: kwestie van goed kijken dus, hij staat er gewoon bij Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 11:55

Jos Holla schreef:
Datgene wat je nodig hebt moet je bij je hebben. Die uitbreiding voor de derde hengel geldt in 2 polders in Noord Holland, ik heb eigenlijk geen idee waarom ik daarvan nog geen aanvullingsblad heb gezien. Ik zal eens informeren.

Update: kwestie van goed kijken dus, hij staat er gewoon bij Embarassed Embarassed


Hahaha, wilde het net zeggen, die update/aanvulling staat er dus wel whahahah,,,,Mijn vraag is dus ook gelijk beantwoord over die derde hengel.....Wereldssssss


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 14:03

Echt petje af voor je inzet super geregeld weer cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvis project lelystad   Nachtvis project lelystad - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvis project lelystad
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karperwedstrijd HSV Lelystad
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» 3e hengel in Lelystad.
» SKP sierwateren Lelystad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: