Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.

Ga naar beneden 
+8
Jan Sturkenboom
Henk Seyerlin
Rene Zwaap
Hans de Jong
Don Seur
Gaby
Marc Heerema
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 19:11

Ben blij vanaf 2011 bij die mooie vereniging / club lid te mogen zijn. Vanaf eerste week van December ongeveer en misschien al vanaf laatste week van November kan men voor de nieuwe vispas / lidmaatschap aanvraag terecht bij de Snoekbaars werd mij vanmiddag verteld. ( Nu nog hopen dat ik door de Ballotage commissie kom / of dat er geen ballotage comm. is hahahahahaha lol! lol! lol! ). cheers

Een cluppie om trots op te zijn denk ik mensen....ga zo door!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 21:03

ontgroening volgt nog.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 21:05

Manfred schreef:
ontgroening volgt nog.......



affraid affraid lol! lol! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 15:58

Jos Holla schreef:
De stemming is bij mij weer een tikje negatief omgeslagen, de Federatie is niet echt happig.

Ik heb vanmiddag een lang gesprek met de voorzitter van de Federatie gehad, en ik heb binnen de Federatie een bijnaam: "de drammerige karpervisser". Helemaal top Laughing Laughing Laughing (was wel sympathiek bedoeld overigens).

Maar goed, ik heb mijn wensen uitgebreid samengevat op de mail gezet richting POS en Federatie, volgende week hebben zij overleg en zal deze mail door de POS als handleiding gebruikt worden. Hopelijk komt er resultaat uit, en anders gaat deze "drammerige karpervisser" er óók in 2011 gewoon weer vol bovenop!! Laughing Laughing De tijd begint ondertussen wel een beetje te dringen ............
Vanmorgen even overleg met ons bestuur gehad, en ik heb de vrije hand om datgene te doen wat in het belang van onze leden en de karpervissers in het algemeen is. Het hoeft dus niet te struikelen om een paar centen, mits het niet te gek wordt uiteraard. Mocht er bijvoorbeeld een Federatieve 3e hengelvergunning komen, dan kunnen onze plassen daarin (kosteloos) opgenomen worden. Een bijdrage voor het SKP zou bijvoorbeeld al leuk zijn, een verzoek daarvoor gaat sowieso vanmiddag nog op de bus Laughing .

Mocht het samenvoegen tóch niet lukken, dan wil ik proberen om voor onze leden wederom een nachtvispas voor de aangewezen zones uit te geven, en daarbij wil ik dat dan combineren met een 3e hengel vergunning voor de gehele plassen, geldig het gehele jaar, maar eveneens alleen voor leden. Wordt wél iets duurder, maar dat was sowieso al de bedoeling aangezien er van die 2,50 euro wel heel erg weinig overbleef voor het SKP. Maar goed, even afwachten wat er gaat gebeuren.

Misschien voor sommigen wél een goede reden om even af te wachten van welke vereniging je in 2011 lid wordt Wink .

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 18:21

goed bezig jos......

Ik ben eigenlijk voor een pas op de plassen die alleen voor leden te krijgen is......(blijft het misschien rustig)en als we dan wat meer moeten betalen is geen probleem! Ik heb de federatie nvp maar 1 x gebruikt en dat vind ik zonde...in de ''goede'' maanden zie je mij daar niet zitten...veel te druk! En in de winter vang je er geen drol! Zonde van die 25 euro in mijn ogen.....

Maar goed.....We horen het wel Jos...

Grz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 19:12

Wordt misschien wat ééntonig, en niet om te slijmen of zo, maar inderdaad Jos wederom ook mijn complimenten hoe jij bezig bent, wat je er voor over hebt/en dus de tijd die je hierin investeerd...echt Chapeau!!! ( Chapeau = voor de niet swahili sprekende onder ons...Petje af lol! )

Ook het plan op zich ( links om of rechts om ) klinkt hoe dan ook supers. En laten we hopen op een snelle en duidelijke oplossing hierover. Ik hoef in ieder geval niet te twijfelen waar ik komend jaar lid ben / ga worden Wink Very Happy

Kan me Manfred zijn voorkeur ook goed voorstellen trouwens. Moet wel zeggen dat velen denk ik ( ik ook ) die nachtvis pas van € 25,00 hoofdzakelijk aangeschaft hebben voor de DERDE hengel, dus wat dat betrefd hoop ik dat het 1 grote samengevoegde vergunning wordt zodat ik in een groter deel van de polder met 3 hengels mag vissen. Wink Very Happy Puur en alleen voor het nachtvissen op die 3 stukkies had ook ik geen 25 euri uit gegeven denk ik, want dat vis je ( althans velen denk ik ) er zoals manfred al zei eigenlijk niet aan af....Maar we zullen zien wat er gebeurt, ben in ieder geval blij dat er toch weer iemand zoveel moeite voor doet, dus bij deze nogmaals dank Jos.

Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 22:34

Goed nieuws over de derde hengel ........ woensdagavond meer Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 22:37

Jos Holla schreef:
Goed nieuws over de derde hengel ........ woensdagavond meer Laughing Laughing Laughing


cheers Very Happy cheers Very Happy cheers Very Happy cheers Very Happy ( nu maar hopen dat het snellllll woensdag is ) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 23:24

vandaag het visblad thuis gekregen
het lijkt erop dat je in 2012 het hele jaar bijna overal mag nachtvissen cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 8:18

Ik hoorde het al van Hans, dus ook maar even gauw gelezen. Nou had ik gisteren een vergadering bij het VBC, en daar klonken toch echt andere geluiden Rolling Eyes . Heel apart! Jammer dat ik het niet eerder had gelezen, had ik het mooi mee kunnen nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 nov 2010 - 21:03

Jos Holla schreef:
Ik hoorde het al van Hans, dus ook maar even gauw gelezen. Nou had ik gisteren een vergadering bij het VBC, en daar klonken toch echt andere geluiden Rolling Eyes . Heel apart! Jammer dat ik het niet eerder had gelezen, had ik het mooi mee kunnen nemen.

Dat is zeker jammer dan......Zou je het mooi onder kunnen laten zien wat daar verteld werd.......Ben benieuwd als je er meer over kwijt wilt, kunt......enz. enz. We horen het allemaal wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 15:30

Nou, voor degenen die het gemist hebben:

vanaf 01-01-2011 is er een derde hengelvergunning verkrijgbaar voor al het Federatiewater in Flevoland én voor op de 3 plassen in Almere. Meer info vind je op de website van de KCA:

www.hsvog.nl/kca

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:29

jij weet wel hoe je een mens gelukkig maakt zeg, Very Happy
topnieuws, blij dat ik er gister niet was want dan had ik mezelf gelijk helemaal volgegoten om het te vieren,
heel erg bedankt voor jullie inzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:37

tzal weer een wintstgevende periode worden voor de hengelsportwinkeltjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:28

Jos wordt dit ook gelijk de nachtvispas van de federatie of gaat dit dan weer 25 eurie extra kosten????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 21:09

25 eurie extra als ik het goed lees in de link boven
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 21:45

en de nachtvispas voor de plassen.. Geld daar dan ook nog steeds een 3e hengel voor of komt dat dan te vervallen. Wat vorig jaar zo mooi bij die nacht/plaspas zat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 21:53

Dennis van Wel schreef:
en de nachtvispas voor de plassen.. Geld daar dan ook nog steeds een 3e hengel voor of komt dat dan te vervallen. Wat vorig jaar zo mooi bij die nacht/plaspas zat?

Als ik het goed onthouden heb:

3de hengel vergunning voor al het federatie water in gehele polder incl. de 3 wateren € 25,00

Nachtvis pas € 10,00

Het zijn dus 2 aparte vergunningen.

Wil je dus het hele jaar en nachtvissen en met 3 hengels kom je op € 35,00

Correct me if i'm wrong Jos.

Gr. Hans

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:04

Dus als ik het goed begrijp houd dat in dat als je op de plassen wil vissen (nacht) en met 3 hengels heb je die vergunning van 25 euro nodig? En als je het hele jaar wil nachtvissen met 2 hengels heb je die van 10 nodig? En dat is dan incl. de plassen?
Vind het nog al een verschil met dit jaar of ligt dit aan mij? 2,50 voor de plassen en 3 hengels of 25 euro voor het zelfde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:06

Dennis van Wel schreef:
Dus als ik het goed begrijp houd dat in dat als je op de plassen wil vissen (nacht) en met 3 hengels heb je die vergunning van 25 euro nodig? En als je het hele jaar wil nachtvissen met 2 hengels heb je die van 10 nodig? En dat is dan incl. de plassen?
Vind het nog al een verschil met dit jaar of ligt dit aan mij? 2,50 voor de plassen en 3 hengels of 25 euro voor het zelfde..

Nee zie je niet helemaal goed denk ik Dennis.....Maar voor ik het verkeerd zeg. Jos is online, PM hem a.u.b. ff ok.

Derde hengelzone is wel ernstig uitgebreid, dus dat scheelt sowieso al.....maar ok PM Jos ff als je wilt

Gr. Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:10

Klopt helemaal, Hans. Met als aanvulling dat mensen die uitsluitend de pas voor de zones + derde hengel voor de plassen willen hebben (allèèn verlengingen) even via de mail contact met de HSV moeten opnemen. Met mij dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:17

Jos Holla schreef:
Klopt helemaal, Hans. Met als aanvulling dat mensen die uitsluitend de pas voor de zones + derde hengel voor de plassen willen hebben (allèèn verlengingen) even via de mail contact met de HSV moeten opnemen. Met mij dus.

Yeps, dat was het ja.....dat regeltje ( wat alleen voor de zones +3de hengel was en alleen bij verlenging )wist ik niet 100% zeker meer dus voordat ik dat verkeerd formuleerde had ik dat erbuiten gelaten, en door verwezen naar jou lol.

Greetz!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 12:01

Hans de Jong schreef:
Maar voor ik het verkeerd zeg. Jos is online, PM hem a.u.b. ff ok.
Meestal ben ik 's avonds online via de telefoon, dus reken dan niet te snel op antwoord. Is nogal een gedoe Laughing Laughing Laughing .

Maar Dennis heeft bericht gehad, dat is helder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 12:10

Zeker helder Jos dank je wel.

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 16:45

Helemaal top, bedankt Jos en alle andere die zich hier voor hebben ingezet! Dit is een grote stap voortwaarts, nu nog onberkt nachtvissen op alle wateren (2012 toch??) en ik ben een happiechappie!!!! Zit ik toch een stuk rustiger aan de waterkant met drie hengeltjes!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.   Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvragen nachtvispas en/of derde hengel nu bij Sportvisserij MidWest Nederland!
» Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: