Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Knoopavond woensdag 24 november??

Ga naar beneden 
+12
Dennis van Wel
Harry
Marco
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Gaby
Henk Seyerlin
Tim Lomans
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 15:16

Ik moet de datum (24 november) nog vastleggen, maar ik wil toch wel weer eens een avondje organiseren waarbij het knopen van een onderlijn centraal staat.
Kijk hier voor de bijbehorende poll: https://kc-almere.actieforum.com/poll-van-de-week-heb-jij-al-gestemd-f4/poll-van-week-38-een-knoopavond-organiseren-t644.htm

Maar wat is nou een leuke opzet, heeft iemand daar misschien een idee over??

Misschien is het een idee als liefhebbers zich aanmelden om een presentatie over een bepaalde rig te houden? Ik wil zelf wel een lans breken voor de D-rig, laten zien hoe je hem maakt, welke mogelijkheden er zijn en een discussie over de werkzaamheid van deze rig starten.

Ik regel dan weer een beamer om wat plaatjes te kunnen tonen. Ieder ander die meent iets te moeten doen kan dan zijn plaatjes naar mij toe sturen, en ik regel dan de voorstelling.

Zou dat wat zijn????

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 20:43

Lijkt me gezellie....is dat al besloten dat het doorgaat!!??
Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedo 7 okt 2010 - 3:33

Jos Holla schreef:
Ik moet de datum (24 november) nog vastleggen, maar ik wil toch wel weer eens een avondje organiseren waarbij het knopen van een onderlijn centraal staat.


Misschien is het een idee als liefhebbers zich aanmelden om een presentatie over een bepaalde rig te houden? Ik wil zelf wel een lans breken voor de D-rig, laten zien hoe je hem maakt, welke mogelijkheden er zijn en een discussie over de werkzaamheid van deze rig starten.

Tsja dan zijn we snel klaar das mijn standaard rig en als ik het goed begrijp , maken we bijna exact dezefde rig !

misschien leuke anekdote om te vermelden , dat ik hem niet alleen voor pop-ups gebruik maar ook gewoon voor groundbaits , je zal zien dat ie perfecte inhaking heeft , mits goed geknoopt!

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedo 7 okt 2010 - 9:01

gezellie cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 9 okt 2010 - 19:02

Volgens mij had Mark VDL een klein aquarium mee de vorige keer, als die nu weer daar is zou mooi zijn, kunnen we ook zien hoe de rig zich onderwater gedraagd.
Als Mark niet komt kan Rody hem misschien mee nemen?

Jos kiest voor de D rig, ik wil wel proberen de stifrig met wat rek er in te gaan maken van fluorcarbon.
Stond in de karper die ik net binnen heb gekregen en ik heb het geprobeerd, het werkt wel en heeft wel voordelen.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedo 14 okt 2010 - 12:12

Het was niet Mark vd Laar maar Martijn die dat aquarium had.

Maar Mark vd Laar heeft wél voor ons een gastspreker geregeld, ik zeg nog niet wie maar het is iemand die we allemaal wel kennen denk ik. Ik moet nog even de datum proberen vast te leggen, en als dat lukt is het definitief en gaan we bekendmaken wie het is.

Nog heel even geduld dus, maar zet de datum maar alvast dunnetjes in de agenda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimema 25 okt 2010 - 19:05

De datum staat al vast: woensdagavond 24 november in 'buurthuis het Forum' te Almere Buiten, mét (zo goed als zeker) een bijzondere gast. Dit wordt zonder meer een gezellige en informatieve avond, dus zet die datum maar alvast in de agenda.

En wie het is????????

Ik wacht nog even op de laatste bevestiging, zodra ik die heb zet ik het hier neer!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimema 25 okt 2010 - 20:38

ik ben er zeker bij wil wel wat leren van ?????? . mr
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 9:36

Is dat ook voor mensen buiten Almere :p? Ik wil mijn chernobyl wel uitleggen hahaha.

Met vriendelijke groet,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 18:40

natuurlijk ben je welkom Tim, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
We moeten alleen nog even kijken hoeveel tijd onze "gastspreker" denkt te gebruiken. het kan namelijk zomaar een avond vullend programma worden maar leerzaam wordt het zeker. Very Happy We komen er later nog op terug.
groeten mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 19:15

Ik ga zeker kijken of ik aanwezig kan zijn. Altijd gezellig en zo leer ik jullie ook eens kennen. En kan ik even bijbuurten met Henk en Martin (indien ze aanwezig zijn)

Met vriendelijke groet,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 13:42

reken maar van yes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 16:16

Het is definitief, dus zet het maar in de agenda: woensdagavond 24 november gaan we knopen!!

Morgen hoop ik de uitnodigingen klaar te hebben en onthullen we welke 'mysterie guest' Mark vd Laar voor ons geregeld heeft. Het wordt in ieder geval een superavond, dat weet ik zeker Wink .



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 18:32

Jos Holla schreef:
Het is definitief, dus zet het maar in de agenda: woensdagavond 24 november gaan we knopen!!

Morgen hoop ik de uitnodigingen klaar te hebben en onthullen we welke 'mysterie guest' Mark vd Laar voor ons geregeld heeft. Het wordt in ieder geval een superavond, dat weet ik zeker Wink .




Mag ik een gokje wagen?? Rolling Eyes
Als jij Mark van der Laar zegt..., heb ik wel een idee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 18:34

ja martin ik zal het verklapen ... ik ben ind gevraagt door mark dus dat heb je goed geraden hahahahahahahahah groetjes en tot de 24ste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 18:52

Johan schreef:
ja martin ik zal het verklapen ... ik ben ind gevraagt door mark dus dat heb je goed geraden hahahahahahahahah groetjes en tot de 24ste

lol! lol!

Als het is wie ik denk, vind ik het zeker leuk... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 20:58

Beetje jammer Johan, we hadden nog zo afgesproken dat je niks zou zeggen. Maar goed, is je programma avondvullend??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimevr 12 nov 2010 - 21:55

Jos...
In navolging van de knoopavond is het misschien leuk om een (DVD)film te maken met allemaal rigs en/of klaarmaken van particals enz van de KCA???
Het is een idee...

Gr. Mart
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 14:05

Geen slecht idee Martin.. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 15:24

Hallo allemaal;

Op woensdagavond 24 november organiseert de KCA:

“een avondje knopen met Rigsolutions”.

Piet Vogel en zijn team komen ons vertellen over de laatste ontwikkelingen binnen “Rigsolutions”, en zullen diverse rigs en loodmontages demonstreren, waarbij 'visveiligheid' uiteraard voorop staat. Tevens krijgt iedereen natuurlijk de gelegenheid om zelf te proberen één en ander in elkaar te flansen. Rigsolutions zorgt hierbij voor het materiaal, maar natuurlijk staat het iedereen vrij om ook eigen materiaal mee te nemen.

Het wordt in ieder geval een gezellige avond met ongetwijfeld leermomenten voor iedereen. Dus kom ook langs, deze avond is voor iedereen toegankelijk, de toegang is gratis en de eerste consumptie wordt u aangeboden door HSV Ons Genoegen-Almere.

Neem voor meer informatie een kijkje op de website: www.hsvog.nl/kca of ga direct naar de uitnodiging: http://www.hsvog.nl/kca/KCA%20knoopavond.htm

De locatie?
Buurthuis "Het Forum".
Haasweg 11
1338 AW Almere Buiten.

Routebeschrijving: http://www.hsvog.nl/kca/routebeschrijving%20Forum.htm

Zaal open om 19:30, begin van de presentatie om 20:00 uur.

Tot ziens op woensdagavond 24 november!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 15:28

Dat hebben jullie weer goed geregeld!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:29

Dat word een leuk en leerzaam avondje... cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:52

.... maar vooral gezellig!! clown Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:23

Zeker..... cheers lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:47

leg vast de eerste knoop in mn zakdoek jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Knoopavond woensdag 24 november?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Knoopavond woensdag 24 november??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: