Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Knoopavond woensdag 24 november??

Ga naar beneden 
+12
Dennis van Wel
Harry
Marco
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Gaby
Henk Seyerlin
Tim Lomans
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 19:35

Netjes geregeld, zaaltje wel groot genoeg voor 100 man affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 21:32

Aanwezigg.. ! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 21:55

Leuk Jannic, wordt ongetwijfeld erg leerzaam. En Jan: maak je geen zorgen, we hebben de grote zaal Laughing Laughing. We hebben zelfs 2 bardames, helemaal top dus!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 22:02

Ik kom niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 22:04

ik kom ook wel kijken ,

lijkt me wel leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 22:13

iano schreef:
Ik kom niet...

Why not?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 22:21

Hahaha, dat was even schrikken hé?!?

Tuurlijk ben ik er, altijd gezellig! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 22:31

jocolor jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 23:47

wil wel komen moet alleen even afwachten of jan mee gaat
kan niet auto rijden nu dus heb chauffeur nodig
zal verlopig nog op krukken door het leven moeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 0:58

Harry schreef:
wil wel komen moet alleen even afwachten of jan mee gaat
kan niet auto rijden nu dus heb chauffeur nodig
zal verlopig nog op krukken door het leven moeten

Wat is er gebeurd dan ??
(als Jan niet kan , haal ik je wel op hoor)

in ieder geval beterschap

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 2:00

Inderdaad beterschap. En er is al iemand die je even op kan pikken, dus als je wilt kom je er wel!!

Oh ja, en een prettige verjaardag gewenst Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 3:54

vor de poolse vrienden

Piet Vogel i jego kto zespołów opowiedzieć nam o najnowszych osiągnięć w "Rigsolutions" oraz będzie prowadzić wiele platform i wykazania, w przypadku gdy "Ustawienia visveiligheid", oczywiście, nadrzędne. Ponadto oczywiście wszystkim pobiera możliwość spróbuj jedno i inne przygotowania. Rigsolutions pozwala na materiał, ale oczywiście swobodę wszyscy również własne materiału.



W każdym przypadku jest przytulny wieczór z niewątpliwie teachable momentów dla wszystkich użytkowników. Tak dostarczane wraz, ten wieczór jest otwarte dla wszystkich, czasowej jest wolna i pierwszy zużycie jest wniesiona użytkownikowi przez HSV nas Pleasure-Almere.



Aby uzyskać więcej informacji w spójrz na stronie internetowej: www.hsvog.nl/kca



lol! lol! lol!


Und Jetzt fur die Ausslander

Piet Vogel und seinem Team kommen erzählen Sie uns über die neuesten Entwicklungen in "Rigsolutions", und werden führen mehrere Rigs und demonstrieren, wo 'Visveiligheid Einstellungen', natürlich, paramount. Auch, natürlich, bekommt jeder die Möglichkeit, eine und andere vorbereiten zu versuchen. Rigsolutions macht es zu dem Material, aber natürlich jeder frei, auch eigenes Material.



Es ist in jedem Fall einen gemütlichen Abend mit zweifellos Teachbare Moments für jedermann. So kommen zusammen, heute Abend ist offen für jeden, der Eintritt ist frei und der erste Verbrauch ist für Sie von HSV uns Pleasure-Almere gebracht.



Für weitere Informationen werfen Sie einen Blick auf die Website: www.hsvog.nl/kca


cheers cheers lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 6:58

Harry schreef:
wil wel komen moet alleen even afwachten of jan mee gaat
kan niet auto rijden nu dus heb chauffeur nodig
zal verlopig nog op krukken door het leven moeten

Je hebt me nummer Harry!!!

Ik woon het dichtsbij, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 7:54

Hmmm, jij Iano of ik?
Waar woon jij Martin, ik in de Augustusstraat Cool
Ik denk dat Henk nog dichterbij woont maar die zal niet komen ben ik bang.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 8:45

Martin wint dan Marc! Laughing

Harry zie PB!

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 11:04

ik pik ian op ik kan jou ook wel ophalen harry maakt me niet uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:42

heb op me werk een ongelukje gehad
heb me enkelbanden verrekt of in gescheurd
dus ik laat het nog wel even weten of jan mee gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:43

Vervelend man. In het gips???
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:53

nee gelukkig niet maar mag morgen pas het verband eraf halen
en dan afwachten hoe het eruit ziet
dan nog een keer naar het ziekenhuis om te laten kijken of het verrekt of gescheurd is
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:42

Mensen ik kan jullie wel melden dat er weer iets totaal nieuws te tonen val, namelijk een visveilig systeem, Dus zeker de moeite waard. Als ik kan ben ik er ZEKER bij. Heb het een en ander vernomen en ben er heel benieuwd naar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:45

Wel blijven hé? En niet zoals bij de uitzetting... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 12:00

Het schiet op, nog 2 nachtjes,ik heb er zin in. Ennnnn .........

Ik trap die avond zelf af met een klein primeurtje, goed nieuws heet van de naald over een tweetal zaken die ons al enige tijd bezighouden:

Nachtvissen en derde hengel.


Breaking news dus woensdagavond, zorg dat je het niet mist Laughing Laughing Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 12:04

zoals het er nu naar uit ziet zal ik even een blik komen werpen bij jullie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 12:43

Jos Holla schreef:
Het schiet op, nog 2 nachtjes,ik heb er zin in. Ennnnn .........

Ik trap die avond zelf af met een klein primeurtje, goed nieuws heet van de naald over een tweetal zaken die ons al enige tijd bezighouden:

Nachtvissen en derde hengel.


Breaking news dus woensdagavond, zorg dat je het niet mist Laughing Laughing Laughing


En je hebt er ook HEEEEELEMAAL geen lol in ons allen zo nieuwsgierig te maken en in spanning te houden he.....Ik kan die grijns helemaal hier zien zowat lol. cheers lol! cheers lol! cheers lol!

Ben benieuwd Woensdag Sad SmileSmileSmile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 17:22

Vandaag de planning gezien voor deze week en als ik het zo zie wordt dat erg krap grrrr zal waarschijnlijk dus niet op de "Knoopavond" aanwezig kunnen zijn. Leuk hoor werken Embarassed . Kan ik het niet online volgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Knoopavond woensdag 24 november??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: