Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Knoopavond woensdag 24 november??

Ga naar beneden 
+12
Dennis van Wel
Harry
Marco
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Gaby
Henk Seyerlin
Tim Lomans
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 6:40

Top avond cheers

We kijken al uit naar de knoopavond , vindt de saamhorigheid van deze groep mensen geweldig !
(behalve in de kerk op zondag ochtend zie je dat nergens ) lol!

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 7:29

Was een Top avond cheers

Kijk uit naar de knoopavond, kreeg er weer helemaal de kriebels van na Veeeeeeeeeeeeeeel te weinig gevist te hebben dit jaar.
Door omstandig heden op mijn werk. TNT Post cursus cursus en nog eens cursus volgen.
Maar hoop dat vissen volgend jaar een stuk meer wordt.

Jos dat was weer een Top bericht over de 3de hengel en eventueel nachtvergunning.
Super bedankt weer Jos voor al je werk, we moeten ook niet vergeten hoeveel tijd of dat je er elke keer weer insteekt grandioos. cheers cheers cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 7:33

Gelukkig dat het dan verplaatst is de knoopavond.. Ik moest babysitten. Vrouwtje moest onverwacht werken....
Dat van die leadclip wist ik alo dus dat heb ik niet gemist alleen om het in de praktijk te zien dat had ik graag mee gemaakt.
Dus mocht er een nieuwe datum bekend worden ga ik die met HOOFDLETTERS in de agenda zetten.
Maar ben wel heel benieuwd wat voor een berichten jij had Jos.. Wat zijn/is het nieuws?

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 7:37

Geweldig genoten, ik kom de volgende keer weer Wink

Handige tips over safe vissen en het varhaal van de Lot was ook erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 8:30

Was leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 10:33

Toppiee! cheers
En zeker niet te vergeten 3 hengels vergunning, nachtvis vergunning Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 11:19

Was een hele gezellige avond weer Jos, Top geregeld...moeten we vaker doen zo`n avondje Very Happy

Ook de lezing van Piet was zeer geslaagd....erg leuk om iemand zo over z`n passie te zien en horen praten...
Ik ben benieuwd hoe die knoopavond gaat worden , ik kijk er wel naar uit... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 12:48

heb het prima naar mijn zin gehad .
totaal geen spijt ervan gehad , dat ik niet overgewerkt heb Wink .

de 3de hengel vond ik mooi nieuws.
piet was ook trouwens lekker op dreef , maar meerendeels wist ik al het een en ander.(altijd makkelijk als je hem volgt en boeken van hem hebt).

de echte knoopavond ben ik er weer bij Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 13:26

Dennis van Wel schreef:
Maar ben wel heel benieuwd wat voor een berichten jij had Jos.. Wat zijn/is het nieuws?
Het goede nieuws ging over de derde hengel in Flevoland, alle info staat inmiddels op de website van de KCA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 13:27

Ik zit te denken om te proberen om de knoopavond op woensdag 2 februari te doen, zou dat wat zijn?

Moet natuurlijk nog even kijken of de zaal beschikbaar is en of Piet kan (ook wel belangrijk anders moet ik jullie mijn rigs leren knopen, en die zijn niet zo moeilijk Laughing Laughing ).
Zou dat wat zijn, of moet het eerder??


Laatst aangepast door Jos Holla op do 25 nov 2010 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 13:34

huh 2 september Mad lol! wrom niet tweede kerstdag of zo?
(je hebt een pb Jos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 14:17

Datum aangepast, woensdag 2 februari dus ...... Laughing Laughing . En dan moet ik nog werken Rolling Eyes Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 14:23

Jos Holla schreef:
Datum aangepast, woensdag 2 februari dus ...... Laughing Laughing . En dan moet ik nog werken Rolling Eyes Shocked


Hopelijk werkt het WINTERWEERTJE een beetje mee.....sommige mensen en ook Piet moeten wel van buiten de stad komen. Maar klinkt wel gezelli zo snel alweer.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 17:59

was een gezellige avond en hele leuke informatie
en nu maar wachten op de knoopavond
loop dan niet meer met krukken zal een stuk makkelijker zijn Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:04

balen dat ik er niet bij kon zijn, maar ik begrijp dat iedereen zich heeft vermaakt!

En dan die derde hengel!!!!


Cool hoor!!!!!


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:11

Jos Holla schreef:
Ik zit te denken om te proberen om de knoopavond op woensdag 2 februari te doen, zou dat wat zijn?

Moet natuurlijk nog even kijken of de zaal beschikbaar is en of Piet kan (ook wel belangrijk anders moet ik jullie mijn rigs leren knopen, en die zijn niet zo moeilijk Laughing Laughing ).
Zou dat wat zijn, of moet het eerder??

Kan het niet een weekje eerder 26 jan?
Duurd minder lang en komt mij beter uit, ik moet 2 feb werken Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 18:34

ik ga mijn best doen om te komen iig,
zijn er nog fotoo's gemaakt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:25

Ik hoop ook aanwezig te kunnen zijn, man wat baalde ik gisteren Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:15

Ik kan niet wachten op de komende knoopavond Smile, ik heb erg genoten van de leerzame en gezellige avond.
Top geregeld cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 22:47


99% zeker dat wij (henk en ik) er ook weer zijn.
het was ontzettend gezellig en ook leerzaam
bedankt bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 0:03

Marc Dronten schreef:

99% zeker dat wij (henk en ik) er ook weer zijn.
het was ontzettend gezellig en ook leerzaam
bedankt bounce bounce

Marc, ik heb je helemaal niet gezien man, had nog je popups mee genomen.
iemand vertelde dat je ziek thuis was Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 9:47

Marc Heerema schreef:
Marc Dronten schreef:

99% zeker dat wij (henk en ik) er ook weer zijn.
het was ontzettend gezellig en ook leerzaam
bedankt bounce bounce

Marc, ik heb je helemaal niet gezien man, had nog je popups mee genomen.
iemand vertelde dat je ziek thuis was Shocked

Marc, je haalt er een aantal door elkaar... Laughing Laughing Laughing clown
Aan marc heb je gegeven, daar stond ik bij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 10:23

Martin schreef:
Marc Heerema schreef:
Marc Dronten schreef:

99% zeker dat wij (henk en ik) er ook weer zijn.
het was ontzettend gezellig en ook leerzaam
bedankt bounce bounce

Marc, ik heb je helemaal niet gezien man, had nog je popups mee genomen.
iemand vertelde dat je ziek thuis was Shocked

Marc, je haalt er een aantal door elkaar... Laughing Laughing Laughing clown
Aan marc heb je gegeven, daar stond ik bij...

hey pannenkoek, wie is er nou in de war, dat was Gaby sopper

Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 27xk3p


Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 16:24

En Marc D lol!
Je bent in de war (hahahah) Karpermarc was er niet en die zocht ie volgens mij lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 17:56

die had ik voor hem wel mee kunnen nemen dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Knoopavond woensdag 24 november??
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: