Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.

Ga naar beneden 
+10
Eddy Pieters
Dennis van Wel
Marc Dronten
Marc Heerema
Jan Sturkenboom
Ruud Hinse
Johan
Rene Zwaap
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 18:23

Uhhh 1e week december..... Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 22:17

Jos Holla schreef:
Ik heb ook alles binnen, ik had gevraagd om nummer 1 (collectors item Laughing Laughing ) en die is het ook geworden Embarassed . Lekker hoor, nog een paar dagen en je hoeft niet steeds meer achterom te kijken als je een derde stok uit hebt liggen.

Maar ja, ik heb ook nog een vierde ................ What a Face


dus niet op sturen ,maar inlijsten??????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 22:39

Yep Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 22:43

Gaby schreef:
Uhhh 1e week december..... Embarassed Embarassed Embarassed
Tja ................... dan klopt het, zit je bij de volgende lichting.

Tot vorig jaar werden alle vispassen automatisch aangemaakt, en zodra de betaling binnen was werden ze vanuit de vereniging verstuurd. Pasen die niet betaald werden, die werden weer terugestuurd na 1 juni en vernietigd. Da's zonde van het geld (kosten pas, verzendkosten, extra werk).

Tegenwoordig betaal je eerst, dat wordt in het systeem verwerkt, en vervolgens wordt de pas gemaakt en verstuurd. Kost iets meer tijd, maar levert een besparing op aan tijd en middelen. Vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 23:05

Heb mijn vispas binnen en 3e hengel vergunning (bedankt Jos) Nu alleen nog de nachtpas.... moet je dat nou mailen of opsturen (per post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 23:09

Opsturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 23:18

Top dank je wel. Morgen meteen regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 17:43

Vispas heb ik al een tijdje geleden binnen gekregen, nu die 3e hengel vergunning nog even regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 17:50

wie kan mij zeggen hoe lang het duurd? , voor je hem thuis hebt.
tijdje terug op gestuurd en betaald , nog steeds niks in huis gehad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 17:52

Ik zit ook te wachten op die nachtpas want dan kan ik weer gaan.. illegaal ga ik niet dus hij is meer dan welkom....Hoop dat hij morgen komt. is al betaald en al dat dan weer wel.. maar waar blijft hij nou..??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 17:57

Doorgaans wel een week of 3 volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 18:03

NNEEEEEEEEEEEEE ik wilde toch voor die tijd al nachtje pakken... Dacht dat het een kwestie van een week zou zijn hoog uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 18:07

Tja, ze zijn niet allemaal zo snel als ik Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 19:53

Kan ik alleen helaas niet op antwoorden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 20:29

Ik had de nachtvispas + derde hengelvergunning vorige week al in huis. cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 20:30

hij was dit keer erg snel met opsturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 21:04

3e hengelvergunnong had ik zo in huis met dank aan Jos. Gewone pas is ook in bezit allen die nachtpas.. maar er is dus nog hoop.... afwachten maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 22:21

Dennis van Wel schreef:
3e hengelvergunnong had ik zo in huis met dank aan Jos.


oja en daar wacht ik dus al een tijdje op Shocked .
nachtvis pas had ik geen intresse in .
hoop hem toch te krijgen voor de 16de anders wordt het stiekem doen What a Face .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 6:53

Ik had die vergunning voor 3 hengels zo snel en makkelijk omdat ik hem alleen voor de plassen heb Frans. Dus via Jos. Op de vaart met 3 hengels?? pfff dan is het helemaal werken. Niet bij te houden dan man. Maar dat weet jij ook wel.

grtn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 13:21

Ruud Hinse schreef:
Ik had de nachtvispas + derde hengelvergunning vorige week al in huis. cheers cheers

En...heb je em al gebruikt??

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 13:33

nee dat niet Manfred.
maar dat gaat zeker geburen dit jaar. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 14:19

Ruud Hinse schreef:
nee dat niet Manfred.
maar dat gaat zeker geburen dit jaar. Laughing


hahaha...idd knallen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 13:24

de buit is binnen!!

Ik ben nummer 28......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 13:32

nop nog steeds niks Crying or Very sad .( hoorde dat ik niet de enigste was)
ga ervan uit dat ik hem nog wel krijg deze week .

kan mij niet voorstellen dat je er veel werk aan hebt om zo vergunning uit te schrijven .
maar goed neem weer een afwachtende houding aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 15:31

Rolling Eyes tsja als je het erover hebt valt het dan net in de brievenbus Laughing .

vraagje van mij kant mag je nu wel of niet de sierwateren ermee op met drie hengels .
kom daar niet echt wijs uit , of lees het verkeerd kan ook nog .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: