Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.

Ga naar beneden 
+10
Eddy Pieters
Dennis van Wel
Marc Dronten
Marc Heerema
Jan Sturkenboom
Ruud Hinse
Johan
Rene Zwaap
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:27

Martin schreef:
Rene Zwaap schreef:
Rene Zwaap schreef:
Net de nachtvispas betaald en zo de brief op de bus doen Very Happy

de pas is binnen dat ging wel heel erg rap Very Happy

Ik heb afgelopen zondag gepost en dinsdag betaald..
Nog niets binnen..., hoezo Rap??
Niets rap..., hang aan de brievenbus...

ik heb copy printscreen van de betaling uitgeprint erbij gedaan...... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:35

Dhr Boes wacht op afschriften, dus een betalingsbewijs bijvoegen is misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar ach, er ligt toch weer ijs volgens mij What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:40

hier bij ons is alles gelukkig nog open en dat zal het wel blijven ook hoor stroomt redelijk . morgen wel ff afzien denk ik kwa kou maar goed wie niet waagt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:46

Johan schreef:
hier bij ons is alles gelukkig nog open en dat zal het wel blijven ook hoor stroomt redelijk . morgen wel ff afzien denk ik kwa kou maar goed wie niet waagt

Kou, Henri verwacht wel dat jij de kachel meeneemt lol! succes morgen maatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:59

ja die kachel gaat wel mee jan wereld ding hoor gewoon ruim 15 gradn in de tent met deur open hhhahhaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 14:04

Johan schreef:
met deur open hhhahhaa
Weet je het zeker?? Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 14:15

ja dat weet ik wel zeker jos als de deur dicht is dan hou je het niet uit haha
is echt een topper heb nu nieuwe brandstof gekocht die geheel reukloos is 20 liter voor 40 euro daar kan ik hem wel voor aan steken de hele winter lang
en gat in de deur is al gemaakt hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 15:09

Jos Holla schreef:
Dhr Boes wacht op afschriften, dus een betalingsbewijs bijvoegen is misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar ach, er ligt toch weer ijs volgens mij What a Face What a Face

Was inderdaad een drama vorig jaar.......MAAR>>>>>>>>Moet dit keer Dhr Boes toch ( om het netjes te zeggen ) een pluim geven. Joop en ik binnen anderhalve week na betalen de papieren binnen. ( ik zelfs in 8 dagen dacht ik ).

Ik hoop dat dit hoop geeft cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 16:57

NOG STEEDS NIETS BINNEN!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:13

WANNEER HAD JE HEM AANGEVRAAGD DAN???

Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:14

Jos Holla schreef:
WANNEER HAD JE HEM AANGEVRAAGD DAN???

Laughing Laughing

zondag anderhalve week geleden...

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:17

OHHHH.......... DAN DUURT HET NOG WEL EVEN, IK DENK DAT DHR BOES VOLGENDE WEEK WEER EEN AFSCHRIFT VAN DE BANK KRIJGT

Ik heb vanmorgen ook 3 hengels ingezet, 2x kwam er een schuit langs Evil or Very Mad Twisted Evil Laughing . Toch lastig, 3 hengels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:20

Jos Holla schreef:
OHHHH.......... DAN DUURT HET NOG WEL EVEN, IK DENK DAT DHR BOES VOLGENDE WEEK WEER EEN AFSCHRIFT VAN DE BANK KRIJGT

Ik heb vanmorgen ook 3 hengels ingezet, 2x kwam er een schuit langs Evil or Very Mad Twisted Evil Laughing . Toch lastig, 3 hengels.

DAT MEEN JE NIET!!!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAA, ik wil met drie hengels vissen!!!
Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:24

Ik snap het, is ook wel gaaf, man Laughing Laughing Laughing

Maar ja, je had hem ook eerder kunnen aanvragen natuurlijk Rolling Eyes Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:26

Jos Holla schreef:
Ik snap het, is ook wel gaaf, man Laughing Laughing Laughing

Maar ja, je had hem ook eerder kunnen aanvragen natuurlijk Rolling Eyes Laughing Laughing

maar de tijd tussen de aanvraag en binnenkrijgen blijft hetzelfde...
Nu ik aangevraagd heb wil ik het dan ook graag, snap je?
Het w88 duurt dan zo lang!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:41

ik heb allang me derde hengel binnen , me vierde vijfde en zesde ook al paar jaar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:11

Martin schreef:
Jos Holla schreef:
OHHHH.......... DAN DUURT HET NOG WEL EVEN, IK DENK DAT DHR BOES VOLGENDE WEEK WEER EEN AFSCHRIFT VAN DE BANK KRIJGT

Ik heb vanmorgen ook 3 hengels ingezet, 2x kwam er een schuit langs Evil or Very Mad Twisted Evil Laughing . Toch lastig, 3 hengels.

DAT MEEN JE NIET!!!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAA, ik wil met drie hengels vissen!!!
Laughing Laughing Laughing


dan had je dat eerder moeten regelen ouwe.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:25

Jah, DUH... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:31

vraag hem nog een keer aan ,voor 2012
misschien dat je hem dan op tijd krijgt lol! lol! lol! lol!

Volgens mij ligt het niet aan dhr Boes

de mijne heb ik allang binnen na ongeveer 1 week
Was prima voor elkaar, mooie plaatjes voor de exacte plekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:48

Dhr Boes wacht eerst op zijn papieren afschriften, en dan gaat hij versturen. Dat is het probleem (voor zover het een probleem is).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:54

Jos Holla schreef:
Dhr Boes wacht eerst op zijn papieren afschriften, en dan gaat hij versturen. Dat is het probleem (voor zover het een probleem is).

En volgens mij is dat om de veertien dagen , anders moet je daar extra voor betalen ! (kan ook 1keer n de maand , das voordeliger) tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:56

Rene Zwaap schreef:
[anders moet je daar extra voor betalen !
Om de 14 dagen dus!!! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 19:19

Jos Holla schreef:
Rene Zwaap schreef:
[anders moet je daar extra voor betalen !
Om de 14 dagen dus!!! Laughing Laughing

foutje van Martin dus Embarassed lol! lol! lol! eerder opsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 21:37

Marc Dronten schreef:
Jos Holla schreef:
Rene Zwaap schreef:
[anders moet je daar extra voor betalen !
Om de 14 dagen dus!!! Laughing Laughing

foutje van Martin mij dus omdat ik het niet voor Martin heb geregeld dus Embarassed lol! lol! lol! eerder opsturen Volgende keer zal ik het voor je regelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!

Ik neem je niets kwalijk, Marc!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 21:29

Rene Zwaap schreef:
Martin schreef:
Rene Zwaap schreef:
Rene Zwaap schreef:
Net de nachtvispas betaald en zo de brief op de bus doen Very Happy

de pas is binnen dat ging wel heel erg rap Very Happy

Ik heb afgelopen zondag gepost en dinsdag betaald..
Nog niets binnen..., hoezo Rap??
Niets rap..., hang aan de brievenbus...

ik heb copy printscreen van de betaling uitgeprint erbij gedaan...... Very Happy

Had ik ook gedaan, binnen een paar dagen was ie binnen sunny ,

Morgen maar eens proberen met 3 hengels Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: