Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Problemen Leeghwaterplas

Ga naar beneden 
+3
Ian Luschen
Rene Zwaap
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 12:25

Ik heb de afgelopen tijd erg veel klachten gekregen over een bewoner bij de Leeghwaterplas, die in het bezit is van een herdershond en het heel normaal vind om hengelsporters te bedreigen en/of te intimideren, dan wel zich erg asociaal te gedragen.

Zou het een idee zijn als we die klachten verzamelen en er mee aan de slag gaan, of zal dat juist alleen maar meer gezeur geven??
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 13:42

Dat is ook die kerel die tegen die jongens loopt te zeuren !! Die woond in het verlengde achter de steiger , das de tuinkant . (heb ik gehoord)

Ik zou de wijkagent (als die er is ) hier over aanspreken , want dat is knap abnormaal gedrag van die kerel , die beschouwd de lwp als het verlengde van zijn tuin!!


Laatst aangepast door Rene Zwaap op za 19 feb 2011 - 13:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 13:50

Klopt helemaal!, zal hem straks ook wel tegen komen weet ik bijna wel zeker.
wanneer hij op het eilandje loopt is zijn hond al weer bij ons in de tent of wel bij ons in de buurt.
een keer had hij een haak van ons te pakken die hond met een heerlijke boilie eraan hij zat nog mooi in zijn onderlip gehaakt ook.
paar minuten later komt die man eindelijk aan lopen en zegt als dit nog een keer gebeurt breek ik al jullie hengels en gooi ik je het water in.
ik reageerde van moet je eens proberen.
of hij pist tegen je tent aan en dan zeg ik er ook wat van en dan is de reactie van de man ja is een honden vrijloop plaats....
midden in de nacht komt hij met een zaklampie midden in je porem schijnen als je in je tent ligt..
een ding weet ik zeker hij moet nog een keer komen en het is gebeurt.
rond 3 uur ga ik naar leegwater ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 15:26

heb er van de week ook gezeten met de pen....... maar ben niemand tegen gekomen jammer helaas moet i bij mij proberen haha ga volgende week wel weer ff zitten !!!!!!!!!!
maar hoe ziet die vent eruit dan ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 16:31

Hij luistert naar de naam Manfred! Laughing lol! Grapje.Razz


Laatst aangepast door iano op za 19 feb 2011 - 18:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 17:31

ik heb die hond al een keer een optater gegeven toen deze over mijn tent heen piste.....een paar minuten later kwam die vent aangelopen. ik vertelde hem wat er was gebeurt en ik kreeg ook te horen dat dit een plek was waar de honden hun behoefte kunnen doen....ik vertelde hem hierop dat ik de volgende keer zijn neus( van die eikel) zou breken als het weer gebeurde....Ben hem daarna weer een paar keer tegengekomen maar toen had ik mijn hond bij mij en die greep die hond van hem in zijn flikker...Sinds die twee ontmoetingen weet die vent niet hoe snel hij zijn hond bij me moet weghalen als ik zit te vissen......

Ik denk wel dat er een keer wat moet gebeuren, want dit begint uit de hand te lopen...We weten wie het is, we weten vast wel waar hij woont dus dit is een mooie klus voor de wijkagent....

Ik heb hem inmiddels gewaarschuwd en de volgende keer heeft hij een probleem als die hond weer over mijn spullen heen pist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 19:05

Is er ook een tijd bekend wanneer deze persoon daar in de rondte loopt? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 19:20

ik kwam hem steeds tussen 7 en half 9 in de ochtend tegen......en dan in de avond weer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 19:30

En dan bij het steigertje of rond de hele plas?

Zondag maar is op de plas gaan vissen... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 19:32

op het eilandje.......hij woont daar bij de slagbaai in de buurt...echt een kwal.........een grote bek totdat ik opstond........tegen die jonge gasten durft hij wel.....ik zeg aanpakken maar dan via de legale weg! Ik ga binnenkort ook weer op de plas aan de slag en ik weet nu al dat er een confrontatie gaat komen met die vent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 19:45

Ik ben daar zeker ook voorstander van om het op de legale manier te doen.
Misschien berijken we al wat als hij meer vissers tegenkomt die het niet zomaar accepteren dat een hond tegen z`n tent aan zeikt en nog een grote bek krijgt ook van de hondeneigenaar..... No het is toch te zot voor woorden dit.... bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 20:19

gollega van mij woont er ook .
zal het ook maar eens opzoeken daar.
komt ie ook richting die school??.
dat stuk dus tussen de eilanden ,zeg maar waar het flink ondiep is een heel stuk.
wou het daar sowieso eens proberen in het voorjaar , zal deze man dan ook geheid tegen komen vrees ik dan.

maar zonder dollen kunnen wij er wat mee of niet? , hij bedreigt wel vissers No .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 10:32

Frans Eijsbouts schreef:
gollega van mij woont er ook .
zal het ook maar eens opzoeken daar.
komt ie ook richting die school??.
dat stuk dus tussen de eilanden ,zeg maar waar het flink ondiep is een heel stuk.
wou het daar sowieso eens proberen in het voorjaar , zal deze man dan ook geheid tegen komen vrees ik dan.

maar zonder dollen kunnen wij er wat mee of niet? , hij bedreigt wel vissers No .

Ik ben van mening dat we het iig moeten proberen Frans, niet geschoten is altijd mis.
Het is natuurlijk van de zotte dat die persoon zomaar z`n gang kan gaan.... No No
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 19:28

Moet toch niet gekker worden met zo'n mafkees.......Zie het me al gebeuren..............Maar inderdaad, zoiets gaat uit de hand lopen voor je het weet dus beter wat aan doen, voor er ........................gebeuren, want niet iedereen is en blijft zo rustig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 20:10

Ron Giel schreef:
iano schreef:
Hij luistert naar de naam Manfred! Laughing lol! Grapje.Razz



lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


mijn honden proberen niet dominant over te komen zoals zijn hondje...mijn honden zijn echte honden!

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 17:47

en jaa hoor die knuppel kwam weer rond 11 uur sávonds met zijn zaklampie nadat zijn hond eerst een half uur bij onze tent heeft staan klooien.
maar achjaa die hond komt verlopig '' hoop ik dan '' niet meer in de buurt bij ons..
nadat die man kwam aanlopen pakte hij een potje glas die wij buiten hadden laten staan en gooit die kapot op de stijger.. en ons proberen de tent uit te krijgen van; jongens jullie moeten jullie troep (glas) bij jullie houden en weg gooien..
Nou je wilt niet weten hoe ik die tent uit kwam en tegen hem te keer ging.. jaa dit pik ik niet meer!
maar voor de rest waren het 2 leuke gezellige naggies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 18:29

zo,n 10 jaar geleden ook eens bonje met hem gehad, hond piste tegen m,n nieuwe tent, toen ik vroeg of hij dat normaal vond reageerde hij; Weer zo,n kut vissertje,, zal ik jou eens een haak in je strot rammen,, ik sprong gelijk m,n tent uit en pakte een nr 1 drennan haak en liep gelijk op hem af met de woorden; je zal de eerste zijn maar ook de laatste die dat zal waarmaken, de lul pakte z,n pakje shag en vroeg of ik d,r ook een wilde draaien waarop ik antwoorde dat hij gelijk moet opdonderen,, met de staart tussen z,n benen zowel de grootsmoel als de hond waren gelijk weg.
nadien geen probleem meer met die zak gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 19:37

Afijn .......... dit houdt dus niet op.

Ik ga eens kijken wat we hiermee kunnen, maar heeft iemand een adres van deze meneer. En dan graag wel via PB aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 19:23

jannic....

wil je mijn 06? Ik woon vlakbij en je mag altijd bellen als hij er weer eens is en moeilijk doet....Ga ik een gesprek met hem aan.......

gr
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 20:32

Volgens mij gaan we een beetje off topic hier ............... morgen schoon ik het even op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 21:54

Manfred schreef:
jannic....

wil je mijn 06? Ik woon vlakbij en je mag altijd bellen als hij er weer eens is en moeilijk doet....Ga ik een gesprek met hem aan.......

gr

is goed man
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 0:13

tjonge jongen zeg he wat een topic.............
simpel een delegatie van kca naar die man toe............
en gewoon praten........denk dat je dan meer bereikt....... Cool
mooi vijvertje met mooie vissen bij een woonwijk.
straks gaat iedereen daar brullen en dan is het doei nachtvissen.......bijvoorbeeld Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 6:57

Jeroen Versteeg schreef:

simpel een delegatie van kca naar die man toe............

en gewoon praten........denk dat je dan meer bereikt....... Cool

straks gaat iedereen daar brullen en dan is het doei nachtvissen.......bijvoorbeeld Exclamation

Bijna helemaal goed , met rustig praten e/o de sterke arm erbij dimpt die man wel in!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 17:00

Misschien eerst maar eens een keertje aanbellen, even kijken of er iets uitkomt waar we wat mee kunnen. Ik neem aan dat die man toch wel een reden voor zijn gedrag heeft, misschien iets uit het verleden mbt overlast ofzo??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 7:33

Jos Holla schreef:
Misschien eerst maar eens een keertje aanbellen, even kijken of er iets uitkomt waar we wat mee kunnen. Ik neem aan dat die man toch wel een reden voor zijn gedrag heeft, misschien iets uit het verleden mbt overlast ofzo??


de drank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Problemen Leeghwaterplas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problemen Leeghwaterplas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KSN jeudkamp op de Leeghwaterplas.
» Problemen op Het Weerwater.
» Baggeren Leeghwaterplas.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: