Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Problemen Leeghwaterplas

Ga naar beneden 
+3
Ian Luschen
Rene Zwaap
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 12:14

Laughing Laughing Laughing Laughing

Kan inderdaad wat blijvende schade opleveren .............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 14:53

Misschien is om te beginnen een controle rondje maken rond de klok van 2300...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 16:36

Ja dat zou inderdaat een oplossing kunnen zijn, dan kunnen we die man ook meteen aanspreken op zijn gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:35

Ik ben er meer een voorstander van om even bij hem thuis aan te bellen eigenlijk. Waarschijnlijk wil hij van niks weten, en dan is de wijkagent de volgende stap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:05

Maar Jos krijg je dan geen ja en nee speletje, Hij zegt misschien weet van niks of zo.
Als je hem daar een keer met een paar controleurs terplekken betrapt, heb je in ieder geval een paar man getuigen er bij, staan we toch wat sterker.
Maar als je het eerst op de andere manier wilt doen.
Sluit ik me daar bij aan, deze kwestie moet wel opgelost worden vind ik, voor dat het inderdaat uit de hand loopt.
En daar zitten we zeker niet op te wachten toch.
Of eerst bij hem langs gaan en daarna als hij er niet mee stopt, toch wat ik net voor stelde met een aantal controleurs hem daar bij een visser opwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:24

Als we inderdaad contact met de wijkagent moeten opnemen zal die ongetwijfeld vragen of we meneer gesproken hebben. (lijkt mij). Maar sowieso is het volgens mij handig om vooraf te proberen te achterhalen waar het probleem zit, misschien kunnen we het meteen oplossen (altijd positief blijven denken Shocked ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:28

Mijn idee was om meneer aan de waterkant op te vangen en dan eens kijken hoe hij reageert.... Very Happy
We kunnen dan altijd nog even bij hem langs gaan. Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:35

De aanval is de beste verdediging ................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:41

Ja daar heb je wel een punt.... Very Happy
Zeg het maar wanneer wil je langs gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:56

ik zeg: we leggen een observatie team neer...we gaan meneer 24 uur per dag monitoren. Zodra meneer de fout in gaat sturen we het AT team......Hierna geven we meneer aan de mivd en die gaat hem min. 24 uur ondervragen. Mocht dit niets opleveren dan pakken we zijn familie op en dan zal meneer wel gaan praten......of??????

We sturen een delegatie van de KCA........


ITS UP TO YOU!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:58

Manfred schreef:
ik zeg: we leggen een observatie team neer...we gaan meneer 24 uur per dag monitoren. Zodra meneer de fout in gaat sturen we het AT team......Hierna geven we meneer aan de mivd en die gaat hem min. 24 uur ondervragen. Mocht dit niets opleveren dan pakken we zijn familie op en dan zal meneer wel gaan praten......of??????

We sturen een delegatie van de KCA........



Ik denk dat we het bij het laatste houden...... Very Happy lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 20:00

Dat denk ik ook Cool

@Manfred: soms maak ik me wel eens wat zorgen ....................... silent Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 20:20

Jos Holla schreef:
Dat denk ik ook Cool

@Manfred: soms maak ik me wel eens wat zorgen ....................... silent Laughing Laughing

nahhh....nergens voor nodig hoor......ik zit nog steeds niet met een zilverfolie hoedje op mijn hoofd in de kamer denkend dat er buitenlandse diensten in mijn hoofd kunnen mee kijken......

Very Happy

ik zou gewoon een keer langs gaan bij die gast en kijken wat hij te vertellen heeft.....Mocht dit niet helpen dan langs de wijkagent...krijg je ook niet het gezeik dat je vieze spelletjes speelt enzo......

Wat wel duidelijk is is dat er actie ondernomen moet worden anders loopt het dit jaar misschien wel uit de hand......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 2:01

maar aan die wijkagent in waterwijk heb je ook niks.....................

aan dit soort dingen doet hij toch niks !!!!!!!!!!!

dus het geweer van arie gebruiken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 22:42

Me zwager heeft er ook al bonje mee gehad..hahaha...dat hij trouwens nog niet gereageerd heeft..:S
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 7:40

Ik stel een knokploeg voor, elke avond een rondje om de orde te bewaren Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 17:58

Marc Heerema schreef:
Ik stel een knokploeg voor, elke avond een rondje om de orde te bewaren Twisted Evil

goed ideee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 18:08

Jannic Brinkman schreef:
Marc Heerema schreef:
Ik stel een knokploeg voor, elke avond een rondje om de orde te bewaren Twisted Evil

goed ideee!

Ga jij voorop marc ??

Uitermate dom idee !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 18:10

Rene Zwaap schreef:
Jannic Brinkman schreef:
Marc Heerema schreef:
Ik stel een knokploeg voor, elke avond een rondje om de orde te bewaren Twisted Evil

goed ideee!

Ga jij voorop marc ??

Uitermate dom idee !!

Want ook intimidatie , vald onder strafrechterlijke feit aanranding!!! dus die meneer maakt zich schuldig aan strafbaar feit! (echter aantonen is beetje moeilijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 18:41

Marc Heerema schreef:
Ik stel een knokploeg voor, elke avond een rondje om de orde te bewaren Twisted Evil


wanneer gaan we.......... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 19:35

Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn, maar ik denk toch echt dat Marc een grapje maakt ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 20:19

Nou dat dacht ik ook, maar nu ik er zo over nadenk Laughing
Nee, geintje natuurlijk, dat had iedereen toch wel door he?? geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 20:30

Zeker, we kennen je langer dan vandaag........ Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 0:18

Jos Holla schreef:
Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn, maar ik denk toch echt dat Marc een grapje maakt ..............



lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Leeghwaterplas   Problemen Leeghwaterplas - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problemen Leeghwaterplas
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KSN jeudkamp op de Leeghwaterplas.
» Problemen op Het Weerwater.
» Baggeren Leeghwaterplas.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: