Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.

Ga naar beneden 
+4
Henk Seyerlin
Johan
Gaby
Jos Holla
8 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 21:33

Vanaf 2012 is het bij alle wedstrijden van de KCA toegestaan om een radiografische voerboot te gebruiken.

Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. 2n20bpe


Laatst aangepast door Jos Holla op do 1 aug 2013 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 21:40

cheers cheers cheers Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 21:49

top
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 21:56

dus ik moet ook een voerboot kopen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 21:59

Niks moet Henk....maar wel een goeie smoes om weer wat te kopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 22:39

Feitelijk verandert er niks omdat het toch al mocht bij de marathon en de Vrije Slag ................. Alleen komt er nog een extra wedstrijd in oktober waarbij het óók toegestaan is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 22:53

Hmmm dit vind ik minder No of ik moet op zoek naar een vismaat met voerboot Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 23:23

Jan Sturkenboom schreef:
Hmmm dit vind ik minder No of ik moet op zoek naar een vismaat met voerboot Very Happy

ik ook No No
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 10:17

Ik heb bewust ermee gewacht tot er een moment kwam waarop ik verwachtte dat Marc Rotterdam Dronten mild gestemd zou zijn ....................... toch niet blijkbaar Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 11:35

Blij dat ik een vismaat heb mét voerboot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 11:36

Je kan er beter eentje zoeken die kan vissen!! Basketball Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 11:48

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 13:53

Jan Sturkenboom schreef:
Hmmm dit vind ik minder No of ik moet op zoek naar een vismaat met voerboot Very Happy

ik ben te huur hoor Smile lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 13:54

Laughing Laughing Laughing lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 14:06

Als het goed is staat er nog een voerboot te koop en de mijne (Ultimate baitcruiser) binnenkort ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 17:42

Jos Holla schreef:
Je kan er beter eentje zoeken die kan vissen!! Basketball Laughing
met wie vis jij dan?????lol! lol! lol! lol!

ik ben nog steeds blij hoor Jos:cheers: cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 0:18

Marc Dronten schreef:
Jos Holla schreef:
Je kan er beter eentje zoeken die kan vissen!! Basketball Laughing
ik ben nog steeds blij hoor Jos:cheers: cheers cheers cheers cheers
Dat is nog eens een maat, dat 010 gezeur neem ik op de koop toe.
Tik 'm aan ouwe drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimevr 10 feb 2012 - 14:19

Marc Dronten schreef:
Jan Sturkenboom schreef:
Hmmm dit vind ik minder No of ik moet op zoek naar een vismaat met voerboot Very Happy
ik ook No No
Dat heb je al met al toch snel voor elkaar gekregen. Geen vuiltje aan de lucht meer nu??? Laughing Laughing Laughing


Laatst aangepast door Jos Holla op za 11 feb 2012 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 13:33

Ik heb een vismaat met een voerboot gevonden. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 15:19

Henk Seyerlin schreef:
Ik heb een vismaat met een voerboot gevonden. Very Happy
die had je al , maar dat besefte je niet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 18:20

Rene Zwaap schreef:
Henk Seyerlin schreef:
Ik heb een vismaat met een voerboot gevonden. Very Happy
die had je al , maar dat besefte je niet Very Happy
Sorry Rene, hoe kan ik jou nou vergeten. Nu heb ik 2 vismaten met een boot. cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.   Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2009
» Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.
» De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Gebruik van een vistentje in Flevoland.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: