Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!

Ga naar beneden 
+5
Don Seur
Dennis van Wel
Jeffrey Haak
Wilco
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 0:30

Vanavond hebben we op de bestuursvergadering overleg gehad met één van de buurtbewoners, afgesproken is dat hij gaat inventariseren wat een goede oplossing is (hek of beplanting) en dat ik ga overleggen met de gemeente of de keuze mogelijk is. Vervolgens gaan we (als de gekozen optie mogelijk is) dan bijdragen in de kosten en hopen we het probleem met een kleine investering (in middelen en in relatie met bewoners) op te lossen.

We zullen zien wat het wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 17:49

Overigens houdt het niet op, is het nou zo lastig te snappen dat het problemen geeft als je vlak voor een rijtje woonhuizen gaat vissen tot 23:30 uur omdat het mag (tot 2 uur na zonsondergang)? En dan inpakken met de nodige conversatie, 30x autodeuren open en dicht ............ Bewoners die om 5:00 uur op moeten vinden dat niet leuk, ik begrijp dat wel. Zelf aanspreken durven ze niet echt, je bent als bewoner namelijk nogal kwetsbaar voor 'wraakacties'.

Karpervissen en karpervissers wordt langzamerhand echt een probleemgroep in Almere, straks een vergadering om de eerste maatregelen af te stemmen, komt dat erdoor en is het niet afdoende dan volgt snel de 2e maatregel, voordat de gemeente ingrijpt en de rapen echt gaar zijn (en dan vooral voor degenen die wel normaal van een heel klein beetje normaal verstand voorzien zijn).

Terug naar boven Ga naar beneden
Ricardo Atsma

Ricardo Atsma



Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 20:10

Soms vraag ik me wel is af als ik gasten zie zitten of het nou om het vissen gaat of om een feessie en dat vissen bijzaak is.
Vrijdagavond wandelde ik een stuk met de hond en kwam ook een groepje tegen twee tentjes stuk of 7 scooters. Toen ik aan kwam lopen leek het wel of ik richting een coffee shop liep en de drank was ook goed aanwezig en volgens mij stonden ze ook nog stijf van andere rotzooi.
En echt vriendelijk waren ze ook niet dus da mensen hier ook niks van durven te zeggen begrijp ik wel.
Het is gewoon jammer dat zulke gasten het op veel plaatsen verpesten voor andere.
Maar zal als ik ze weer zie ff een foto maken en naar je opsturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 23:22

In overleg nog even besloten maatregelen uit te stellen, maar uitstel betekend geen afstel uiteraard Laughing Laughing Laughing 

@Ricardo: wil jij mij middels PB laten weten waar dat is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:23

Bijzonder leuk stukje zo met die kinderen op de achtergrond:

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/105357/almere-leefbaar-is-intimidatie-door-sportvissers-zat

Lees vooral ook de reacties even, en mocht je een mening hebben schroom dan niet ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!   Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pfffff ............... daar gaan we weer, overlast!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Overlast karpervissers in Almere.
» De 10 uur van Oktober 2011.
» Baggerstort Vaartplas weer hervat.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: