Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 KCA goes Abbey 2013.

Ga naar beneden 
+18
Hans de Jong
Eric Jaegers
Ian Luschen
Harry
Jeffrey Haak
Rene Zwaap
Jan Sturkenboom
Wilco
ron tamerus
Dennis van Wel
Don Seur
Johan
Marco
Eddy Pieters
Gert
Leo ten Hoeve
Gaby
Jos Holla
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 19:24

Jos Holla schreef:
We zijn weer thuis, was een super weekend, helaas zelf vrijdags behoorlijk grieperig maar zaterdag toch nog even kunnen genieten. Geen vis kunnen vangen, dat blijft toch lastig klaarblijkelijk. Het weer was best wel aardig, die mazzel hadden we wel, maar de watertemperatuur was bijzonder laag. Alle gevangen vissen zaten onder de bloedzuigertjes wat betekend dat ze nog niet echt zwemmen maar statisch op 'overwinterplekken' liggen. Op Fox lagen ze blijkbaar nog wel heel erg lekker .......

Schitterende vissen overigens, complimenten aan de vangers!!


Nog wel gekroont tot ""King Lobster""????? cheers lol! lol! lol! cheers ( wb verders, en goed te horen dat ondanks griep toch geslaagt was ook voor jou Jos ) )
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 19:31

Mannen,

Mooie vangsten!! Volgend weekend zit ik zelf in frankrijk naar een nieuw water.


Groeten,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 19:34

voor ons was het top

ook hier buiten de andere media s om

kca,abbey lakes ,jeroen en boedha baits bedankt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 19:48

ook sven en ik hebben een top weekend gehad . helemaal leuk super top en ga maar door
jos chris jeroen dennis bedankt voor de service ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 19:56

Ondanks dat ik geen vis heb gevangen toch een super weekeinde gehad. Mannen plus achterban die dit voor ons georganiseerd hebben van harte bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 20:37

Kees Degenhart schreef:
Ondanks dat ik geen vis heb gevangen toch een super weekeinde gehad. Mannen plus achterban die dit voor ons georganiseerd hebben van harte bedankt

Jmr dat jij en Ron de ""Swifter"" eer niet met een vis konden bekronen, maar super te lezen dat ook jullie goed/leuk/gesellie weekend gehad hebben. cheers cheers


Gr. Hans

Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 8:37

Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Ondanks dat ik geen vis heb gevangen toch een super weekeinde gehad. Mannen plus achterban die dit voor ons georganiseerd hebben van harte bedankt

Jmr dat jij en Ron de ""Swifter"" eer niet met een vis konden bekronen, maar super te lezen dat ook jullie goed/leuk/gesellie weekend gehad hebben. cheers cheers


Gr. Hans


ja hans dat was een klein beetje jammer geen vis, maar dat mag de pret niet drukken wat een mooie weekeind gehad geweldig.nacht toch een run gehad maar liep niet door helaas.
Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:15

Heaals zit het Abbey weekend er weer op... Crying or Very sad heerlijk weekendje gehad maar jammer genoeg weer geen vis op de mat... pale pale pale

De mannen die wel gevangen hebben van harte met jullie vangsten, zitten hele mooie vissen tussen... cheers cheers cheers

Toch blijf ik het een apart verhaal vinden dat er op Heron redelijk gevangen word en op Fox zo goed als niet, op Fox zijn uiteindelijk maar 2 vissen gevangen t/o 14 op Heron?
Zal het dan echt aan de vissers zelf liggen of is het toch te vroeg in het seizoen... Question

Op naar de volgende sessie.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:23

het was een top weekend en heb genoten.
helaas een aanbeet gehad en mis geslagen maar een paar prachtige grote spiegels gezien van Jeroen en Marco ze hebben gelijk de fles champagne soldaat gemaakt.
die hadden Dave en ik mee genomen als we ons pb zouden verbreken maar dat gebuurde niet maar dat lukte Jeroen en Marco wel dus mogen te n zij aan de champagne cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:42

Gaby schreef:
Zal het dan echt aan de vissers zelf liggen
In jouw geval wel denk ik .......... lol! lol! lol! lol! lol!

Ik heb ook geen idee, ook op Heron werd maar op 1 deel vis gevangen, volgens mij betekend dat dat de vis nog niet zwemt maar ergens passief bij elkaar ligt. Maar dan nog moet je ze zo ver krijgen dat ze je aas pakken, en dat hebben de heren uitstekend gedaan.

Zou mooi zijn als ze hun aanpak met ons zouden willen delen, ik vraag me toch af of ik het nou zo anders heb gedaan als zij. Overigens was die kreeft van mij perfect gehaakt, dat dan weer wel Laughing Laughing Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 12:00

ron tamerus schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Ondanks dat ik geen vis heb gevangen toch een super weekeinde gehad. Mannen plus achterban die dit voor ons georganiseerd hebben van harte bedankt

Jmr dat jij en Ron de ""Swifter"" eer niet met een vis konden bekronen, maar super te lezen dat ook jullie goed/leuk/gesellie weekend gehad hebben. cheers cheers


Gr. Hans


ja hans dat was een klein beetje jammer geen vis, maar dat mag de pret niet drukken wat een mooie weekeind gehad geweldig.nacht toch een run gehad maar liep niet door helaas.
Very Happy Very Happy

Ja das beetje jmr geen vis, maar dat hadden er meerdere. Wel leuk te horen dat verder een super weekend was cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 12:50

de vis was inderdaad redelijk passief en de aastijden waren kort.. en de vangende heren hebben het "geluk"gehad op de juiste plek te zitten waar de vis lag/zwom en aasde. En dat uitgerekend hun aasje dan opgenomen word door de vis.... tja dat zullen ze zelf inderdaad moeten zeggen wat ze nou gedaan hebben en hoe. Volgens mij werd er niet "verkeerd" gevist door de deelnemers zo ver ik gezien heb. Maar als de vis niet wil tja wat moet je dan? Ik zelf heb ook 4 dagen op fox gezeten voor piet pepernoot. Jeroen flokstra wist ook maar 1 visje te landen in die 4 dagen dus dat zegt mij voldoende over de vis.
Er is goed gevist en helaas op fox weinig gevangen maar dat zal eerder aan de watertemperatuur gelegen hebben dan aan de deelnemers. Veels te koud geweest. wie weet wat er gebuerd was bij warmer water temperatuur.. (maar dat is mijn mening)
Verder is het volgens mij een gezellig weekend geweest voor iedereen en heeft iedereen het wel naar zn zin gehad gelukkig.

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 13:33

Omdat ik het zo geweldig vind om te doen heb ik alvast een klein filmpje gemaakt met wat beelden van de onderwatercamera (met daarbij natuurlijk fantastische muziek). Ik denk dat het wel een aanrader is:



Foto's van Jeroen heb ik zojuist ontvangen, maar ik ben ook nog even druk met andere dingen en daarbij wederom (of nog steeds) ziek, dussss .......... Komt goed Laughing Laughing Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 13:57

ziet er geweldig uit dat filmpje !! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:19

helemaal leuk dat filmpje.. geweldig gedaan.. ziet er goed uit.

ohwja.. beterschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:48

mooi filmpje jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronnie Groenensteijn

Ronnie Groenensteijn



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:59

Mooie beelden jos nu die k.t temperaturen snel omhoog. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 22:39

Lekker bezig geweest iedereen die heeft gevangen! Gefeliciteerd Jeroen en Marco met de overwinning
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 5:48

jeroen de overwinning he, ik 4de plek.


johan en sven 2de en derde of net andersom Very Happy feli mannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 14:43

Het was een klus, maar ik denk: laat ik het maar meteen even doen, ben nu toch nog ziek thuis ....... Verslag staat online op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Veel leesplezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 15:11

Leuk verslag weer Jos heb je leuk in elkaar gezet.
Heb er van genoten van het verhaal.
Hopelijk volgend jaar weer?

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 15:20

Das nog ver weg, maar ik ben bang dat er teveel zijn die 2x op rij geblankt hebben en anderen die daarom niet meer naar abbey meewillen, dus dan wordt het misschien tijd voor wat anders. Maar we zullen zien, eerst deze maar eens verwerken Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 15:22

leuk verslag hoor :-) !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 16:08

Leuk verslag! Misschien volgend jaar een maandje later met betere temperaturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:02

Leuk verslag Jos, hoop volgend jaar ook mee te kunnen gaan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KCA goes Abbey 2013.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2013.
» KCA organiseerd een karperwedstrijd op Abbey Lakes: 23 t/m 25 maart 2012
» Wedstrijdkalender 2013.
» Wedstrijdoverzicht 2013.
» De marathon van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: