Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 KCA goes Abbey 2013.

Ga naar beneden 
+18
Hans de Jong
Eric Jaegers
Ian Luschen
Harry
Jeffrey Haak
Rene Zwaap
Jan Sturkenboom
Wilco
ron tamerus
Dennis van Wel
Don Seur
Johan
Marco
Eddy Pieters
Gert
Leo ten Hoeve
Gaby
Jos Holla
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:07

Ik ga er mijn best voor doen, komt vast wel goed Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:10

heeel leuk verhaaltje weer jos en wat mij betreft zeker volgend jaar weer .. Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:11

Pfff, patser met zijn "WIJ HEBBEN GEEN MATTEN MEER, WIJ NIET"............


Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:20

Was weer een mooi verslag. Heb je weer fraai gedaan Jos. Hulde. ik heb in ieder geval dankzij het verslag weer mooie vissen gezien. En Gaby, bedankt voor de ondersteunende middelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:26

heeel leuk verhaal weer jos en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:31

Jos Holla schreef:
Pfff, patser met zijn "WIJ HEBBEN GEEN MATTEN MEER, WIJ NIET"............


Laughing Laughing Laughing Laughing
vind ik leuk haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:37

Dat heb je weer knap in elkaar gedraaid..leuk verslag... Wink cheers cheers

Volgend jaar weer No ...ga ik rustig over nadenken geek 3 keer blanken op abbey, misschien toch een latere periode sunny sunny

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:39

Don Seur schreef:
En Gaby, bedankt voor de ondersteunende middelen!

Geen probleem Don... daarom heb ik ze altijd mee... cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:50

Jos Holla schreef:
Pfff, patser met zijn "WIJ HEBBEN GEEN MATTEN MEER, WIJ NIET"............


Laughing Laughing Laughing Laughing

die van ons konden ze niet lenen ook wij waren vol cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:53

leuk verslag Very Happy

het was een leuk weekend alle prijs winnaars gefeliciteerd

Ook wat ons betreft een bedankje naar dennis v wel en jeroen en marjon

en volgend jaar wie weet........ ligt eraan hoe wat en waar.... Very Happy

eerst moet het visseizoen nog goed loskomen als is hij voor mij al geslaagd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 18:10

Jos Holla schreef:
Gaby schreef:
Zal het dan echt aan de vissers zelf liggen
In jouw geval wel denk ik .......... lol! lol! lol! lol! lol!

Ik heb ook geen idee, ook op Heron werd maar op 1 deel vis gevangen, volgens mij betekend dat dat de vis nog niet zwemt maar ergens passief bij elkaar ligt. Maar dan nog moet je ze zo ver krijgen dat ze je aas pakken, en dat hebben de heren uitstekend gedaan.

Zou mooi zijn als ze hun aanpak met ons zouden willen delen, ik vraag me toch af of ik het nou zo anders heb gedaan als zij. Overigens was die kreeft van mij perfect gehaakt, dat dan weer wel Laughing Laughing Laughing

de sleutel van ons succes .
ook wij sven en ik hadden erg veel zin in abbey . weken lang debateren over hoe of wat gingen er aan voor af . al waren we het overal wel met elkaar eens ( lijkt wel een huwelijk ) . ik heb doorgaans veel meer zenuwen dan sven haha .. ik had er voor gekozen om abbey tv van afgelopen jaren nog is door te spitten en de verslagen op karpervijver.nl weer is door te lezen . uiteindelijk toch weer gekozen voor het standaard gebeuren . het bekende zakje met je onderlijn erin enz enz .
gekozen hadden wij voor de mainline producten zoals . de cell , pineappel , bananofee , milky tofee , en de plasticmais . niet te vergeten . verder de cell freesers deden het ook prima . ik zelf heb gekozen om met mijn vaste onderlijn (combirig) te vissen maar met een haak maatje 6 ipv 8 . de haak maat kwam ik ook meerdere keren tegen in de div verhalen die ik gelezen en gehoord had . verder op aan raden van sven een dikke fluor carbon lijn op de reserve spoelen gespoeld . dit ivm het goed afzinken van de lijn , en als het goed over de planten en bodem heen loopt bijna niet ziet . zellf viste ik met de leaders van nash . waar ik al erg vaak mee vis . ( wel prijzig ) maar die bevallen me toch erg goed . ook hadden we samen bepaald om zoveel mogelijk de waterkant met rust te laten . dus niet te vaak met je boot erop .lopen beperken tot miniem . en eigenlijk zo min mogelijk met de lamp in of rond het water te schijnen . rust was alles bij onze aanpak . int clubhuis vrijdag smorgens spraken we daar nog over met marco en jeroen en die deelde onze mening daarin . verder hebben we er voor gekozen om de lijnen zolang mogelijk int water te laten en niet te verversen . somige hengels lagen er dan ook 24 uur in voor er dan toch een aanbeet op kwam . al met al toch met ze 2tjes 6 vissen weten te vangen . en een erg leuk weekend te beleven . lijkt me leuk om jullie plan van aanpak te lezen . dus wie volgd ?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 18:21

ik sluit me bij je verhaal aan johan zelfde iedeeen ongeveer zoals gezegd en onderling met jullie besproken voor de wedstrijd

wij hadden fox snagleaders 8 m lang , haak maten 4 lood een dikke 100 gram in-line ,onderlijnen combi vrij lang met uitgebalanceerde snow man die de haak net niet optilde en lijnen niet te strak

niet teveel onnodig het water op

aas was voor ons sterk gedipte dynamite the crave het meest succesvol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 18:30

Dat zijn 2 mooie verhalen, en als ik ze zo lees dan moet ik toegeven zonder daar met jullie over gesproken te hebben bijna hetzelfde gedaan heb( op de dip na dan) Very Happy
Ook ik heb niet met regelmaat ververst en zelfs cell bollen in een emmertje water gezet bij aankomst op de stek, maar zelfs dat heeft niet geholpen... No No No

Zal het dan toch aan mij liggen....ik betwijfel het geek lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 18:50

Gaby schreef:
Zal het dan toch aan mij liggen....
Waarschijnlijk wel Laughing Laughing Laughing

Ik heb ook gevist met een snowman- rig met Cell pop-up dumbel en een gewone eronder, longshank maatje 7 en eentje met een Gamakatsu superhook maatje 6, daaraan een 'source' bol met geel maisje. Aan de rechterhengel een imitatiewesp Laughing

Door omstandigheden ook 24 uur laten liggen, alle Cell was eraf gekloven, wespje was verminkt en de Sourcebol redelijk intact. Later door die klote kreeften een nylon onderlijn van 20 cm direct op het lood met een fluor pop-up, in de hoop dat hij net boven het wier uit zou komen (na bestuderen camerabeelden Laughing Laughing ). Maar ook die aasjes waren er 's morgens netjes afgekloven.

Wel bijgevoerd met een mix van tonijn, kgb mix, mini pellets, Maggie en zout en eentje met brasemvoer (je moet maar durven) aangelengd met kokos. Los in de voerbak zodat de kleine deeltjes op het wier zouden blijven liggen.

Wel die camou leaders gebruikt, ziet er wel heel erg mooi uit in het water .......... of het nodig is betwijfel ik ondertussen wel een beetje.

Ik denk niet dat er verder iets aan mankeert, de vis was er gewoon niet ......... toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 6:30

mooie verhalen van een zeer succesvol weekend
en niet te vergeten , hele mooie vissen gevangen!!


gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 10:28

Heron is nu helemaal los en er word VEEL gevangen nu.. Fox is nog steeds stil.. Is een kwestie van tijd.. De kou heeft er te veel invloed. Maar dat zal volgende week ook wel los gaan.

Bij een eventuele volgende wedstrijd op ABBEY iets later of bij wat beter weer??? (helaas niet vooruit te voorspellen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 19:15

Leuk om te lezen! Smile

Lijkt me leuk om ook eens mee te doen met een wedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 19:42

lars van der heide schreef:
Leuk om te lezen! Smile

Lijkt me leuk om ook eens mee te doen met een wedstrijd.

Dat kan altijd Lars, kijk eens op de site www.hsvog.nl/kca klik links op het "onze evenementen" Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 18:17

ook wij zijn weer terug uit frankrijk(2 dagen eerder) en met maar 2 vissen onze slechtste france trip ever qua vangsten iig. het weekend op abby was leuk alleen jammer van het weer Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 18:39

Welkom terug Leo, jammer dat het zo slecht heeft uitgepakt. Het weer is ook echt naadje ..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 20:09

ach volgende keer beter he Smile het kan ook niet altijd feest zijn. op naar oktober Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 19:42

waren nog iemand vergeten te bedanken Rolling Eyes Embarassed eigenlijk 2 iemanden Embarassed Embarassed

GERT EN DAVE onze buren voor de champagne Very Happy bedankt buurtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 12:09

Marco schreef:
waren nog iemand vergeten te bedanken Rolling Eyes Embarassed eigenlijk 2 iemanden Embarassed Embarassed

GERT EN DAVE onze buren voor de champagne Very Happy bedankt buurtjes


Logisch foutje he..........DRANK en VERGEETACHTIGHEID.......Het is wel lekker maaar........... hahaha lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 17:15

Tot slot nog een aflevering van Abbey TV waarin óók de vangsten van onze wedstrijd zijn opgenomen, een aanrader om even te bekijken:



Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 17:18

ik mis er iemand op Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA goes Abbey 2013.   KCA goes Abbey 2013. - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KCA goes Abbey 2013.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2013.
» KCA organiseerd een karperwedstrijd op Abbey Lakes: 23 t/m 25 maart 2012
» Wedstrijdkalender 2013.
» Wedstrijdoverzicht 2013.
» De marathon van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: