Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 14:31

Lid worden van onze vereniging kan op 2 manieren:

1) een tijdelijke VISpas aanschaffen bij één van de verkooppunten in Almere, je krijgt de tijdelijke pas direct mee en de 'echte' later thuisgestuurd via Sportvisserij Nederland;

2) lid worden via internet: http://www.hsvog.nl/Pages/lidmaatschap/aanmeldenviainternet.html
Hier gaat wat meer tijd inzitten omdat er een acceptgiro verstuurd moet worden, wanneer die betaald is wordt de tijdelijke VISpas verstuurd.


Lid worden per 01-01-2014:

ga naar deze pagina: http://www.hsvog.nl/Pages/lidmaatschap/aanmeldenviainternet.html

a) vul je gegevens in
b) vermeld bij bijzonderheden: lidmaatschap ingaande 01-01-2014
c) vraag om een bevestiging.

Eind november ontvang je dan een acceptgiro kaart, zodra die betaald is krijg je een tijdelijke VISpas thuisgestuurd gevolgd door de 'echte' VISpas vanuit SVN


Sublid worden bij HSV Ons Genoegen-Almere?

Je dient dan eerst gewoon volledig lid te worden en het volledige bedrag te betalen, Sportvisserij Nederland trekt dat later weer echt door het teveel betaalde terug te betalen. Het jaar daarop betaal je automatisch alleen het juiste bedrag, in ons geval 14 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:01

En hoe gaat het met de nachtvis/derehengel verguning moet je dat ook aangeven bij de bijzonderheden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:40

Nee, zodra je de echte VISpas hebt vraag je die aan bij Sportvisserij Nederland. Zie www.hsvog.nl/bcwa
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 17:14

Oke het kan maar duidelijk zijn Very Happy  thnx
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael Horn

Michael Horn



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 0:03

Hey jos,


Hoe zit het nou met die passen?

Ik zat laatst bij de diemen te vissen en ben hier toen in mijn ogen zwaar bestraft.
Blijkbaar mocht ik daar met mijn landelijke vergunning niet vissen en de boa was dan ook behoorlijk boos.

Hij dreigde met wel 1000 euro aan boetes, dit terwijl ik echt niet besefte dat ik niet in 't bezit was van de juiste vergunningen.
De meneer gaf toen aan dat ik de volgende dag mijn visvergunning voor ahv en derde hengelpas bij hun in amsterdam moest komen halen.
Dit ondanks dat ik al in 't bezit was van een derde hengel sticker. Let op, dit grapje kostte me 51 euro (vergunning) en 35 euro (derdehengelvergunning) dus 86 euro!

Nu heb ik dus 2 keer mijn derde hengelvergunning en ben ik lid van 2 verenigingen.

Hoe gaat het nou in zijn werking?


Mag ik nu niet binnen almere vissen omdat ik niet lid ben van hsvog?
Of gaat het echt om de vereningswateren? en wat zijn die van almere dan?

In lelystad is er namelijk maar 1 klein plekje dat van de vereniging is dus hier lid zijn heeft in mijn ogen geen zin.
Nu ik lid ben bij ahv kan ik sloterplas, de diemen en nog veel meer bekende plassen bevissen.
Kan ik met die pas ook gewoon in lelystad en almere vissen?

Ik wil namelijk volgend jaar veelvoudig op de diemen vissen en ik heb geen zin om alles driedubbel te kopen, wat is slim?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:14

Elders staat dit al behoorlijk uitgelegd: HSVOG is een sociale vereniging die al haar water beschikbaar heeft gesteld voor sportvissers met een VISpas, de AHV houdt karperwateren voor zichzelf zodat alleen leden daar mogen vissen. Door het sociale gedrag van andere verenigingen (in Flevoland Ons Genoegen en Lelystad) kan je met de VISpas van de AHV dus ook gewoon op alle wateren van die 2 verenigingen vissen (uitgezonderd een klein stukje Bovenwater) en is lidmaatschap van alleen de AHV voldoende.

Het belonen van dit 'chantabele gedrag' levert je dan 14 euro per jaar (1,15 euro per maand) aan kosten voor sublidmaatschap op.

Momenteel zijn er wel ontwikkelingen gaande om te kijken of het voordeel biedt om tóch sublid bij bijvoorbeeld Ons Genoegen te worden, denk daarbij aan korting op wedstrijden en evenementen ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael Horn

Michael Horn



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 17:09

Oke bedankt jos. Ik ga volgend jaar wel voor een lidmaatschap bij hsvog. Of het een sublid of volledige lidmaatschap wordt weet ik nog niet.
Hoe dan ook help ik ons genoegen maar al te graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn Gerritsen

Martijn Gerritsen



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 10:53

heej

ik heb precies hetzelfde gehad, zat ergens te vissen in de buurt van amsterdam rijkanaal.
werd toen ook gevraagd naar me vergunning, en was toen lid van ahv. Toen kreeg ik ook te horen dat ik daar niet mocht
vissen (het scheelde hooguit 50 meter) ik moest daar lid zijn van weesp. Ik kon toen kiezen of lid worden van weesp
of een boete. Ben toen maar lid geworden van weesp.Maar de manier waarop dit allemaal ging was wel een beetje jammer.
Eerst heel vriendelijke en toen sloeg die om Smile het was trouwens een vrij bekende controleur in amsterdam.
beetje jammer helemaal omdat het nog geen 50 meter scheelde kwa vergunning grens en ik wist het echt niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 11:07

Van der Velde??? Laughing Laughing Laughing Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael Horn

Michael Horn



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 18:32

Jos Holla schreef:
Van der Velde??? Laughing Laughing Laughing Laughing 
Jup die lul was het.
Echt een vervelend ventje
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn Gerritsen

Martijn Gerritsen



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:06

Very Happy ja bij mij ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronnie Groenensteijn

Ronnie Groenensteijn



Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 0:10

Ik heb hem ook wel is naast me gehad..gelijk ze koppie ingedrukt toen droop die wel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.   Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvulling / wijzigingsblad van HSV Ons Genoegen-Almere
» Oproep aan de leden van HSV Ons Genoegen-Almere.
» Algemene Leden Vergadering HSV Ons Genoegen-Almere
» Het moet toch niet gekker worden: ruimen van karpers in Delftland.
» Karpersterfte Almere.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: