Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"

Ga naar beneden 
+6
Marc Dronten
Wilco
Gaby
Jan Sturkenboom
ron tamerus
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 13:31

Lekker hoor, volgend weekend nog een dagwedstrijd vissen met "OnzeVissen.nl". Johan en ik hebben er zin in, wie doen er eigenlijk nog meer mee??
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 13:36

Jos Holla schreef:
Lekker hoor, volgend weekend nog een dagwedstrijd vissen met "OnzeVissen.nl". Johan en ik hebben er zin in, wie doen er eigenlijk nog meer mee??
wij zijn er ook weer bij, deze keer met mike cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 13:40

Yep heb er weer zin in, waarschijnlijk voor spek en bonen, maar gatenvullers heb je ook nodig, loten is niet mijn sterkste kant lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 16:43

Bekend probleem Jan, deze kneus is er ook weer bij...geek 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 17:13

Inderdaad weinig competitie tot nu toe Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 17:38

Ik ben er uit! Bij het water v.d camping in Zeewolde even wat testjes uitgevoerd.
Aas, montage v.h aas, lengte onderlijnen. Ging goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 17:43

Wilco schreef:
Ik ben er uit! Bij het water v.d camping in Zeewolde even wat testjes uitgevoerd.
Aas, montage v.h aas, lengte onderlijnen. Ging goed!
je weet het
geen foto geen vis lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 10:10

Wilco oefent met langsrijdende auto's: de ene fluiter na de andere en geen tijd voor een foto anders is zijn spoel zo snel leeg Laughing Laughing Laughing 

Volgende week die knakker maar weer eens op zijn plek zetten ........... Basketball Basketball Basketball 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 10:10

Marc Dronten schreef:
Wilco schreef:
Ik ben er uit! Bij het water v.d camping in Zeewolde even wat testjes uitgevoerd.
Aas, montage v.h aas, lengte onderlijnen. Ging goed!
je weet het
geen foto geen vis lol!

Jij doet niet mee??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 21:00

reservelijst ,confused


anders meld je jezelf af??,lol! 

valt er eigenlijk niet meer te winnen voor jou:, cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 21:20

Jos Holla schreef:
Wilco oefent met langsrijdende auto's: de ene fluiter na de andere en geen tijd voor een foto anders is zijn spoel zo snel leeg Laughing Laughing Laughing 



Lachen joh......bom 



Volgende week die knakker maar weer eens op zijn plek zetten ........... Basketball Basketball Basketball 
We zullen zien....ik doe het op eigen kracht....Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 11:00

Ik doe ok mee samen met mijn zoon Ivan van 10 en ik hoop dat hij mij het goede voorbeeld gaat geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 12:55

Vooral niet afbellen dus, als die gozer uit Dronten meedoet en weer zoveel mazzel heeft zullen we dat nog jaren moeten aanhoren ...... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 19:03

het eerste wedstrijd overleg is geweest .. plan is gemaakt . menukaart samen gesteld . dus daar zou het niet aan kunne liggen . ik ben benieuwd ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 19:08

Johan schreef:
het eerste wedstrijd overleg is geweest .. plan is gemaakt . menukaart samen gesteld . dus daar zou het niet aan kunne liggen . ik ben benieuwd ...
menu kaart - frituur hapjes lol! lol!

wedstrijdoverleg - lol! lol! heeft dat zin met zo'n maat die alleen blankt op de LV?
                           het vertrouwen is compleet weg......
                           hulp van buiten???
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:48

nee willy een uitgebalanceerde maaltijd .
en nee zeker geen hulp van buiten af .
en wat die maat betreft maak ik me er geen zorgen om je moet op het juiste moment pieken . ahah en ik hou wel van die brombeer als het ff wat minder gaat hahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:53

Johan schreef:
....... en ik hou wel van die brombeer als het ff wat minder gaat hahahah
Ach, ik eigenlijk ook wel, anders hou je het niet zo lang met 'm uit!
Respect voor zijn vrouw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimema 30 sep 2013 - 22:17

Hij moet haar wel vastbinden anders loopt ze hard weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 10:57

Kwestie van duidelijkheid binnen een relatie heren, er kan er maar één de baas zijn .... en dat ben ik!








(zoals jullie zullen begrijpen komt ze nooit op dit forum ...... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 10:58

Wilco schreef:
Johan schreef:
het eerste wedstrijd overleg is geweest .. plan is gemaakt . menukaart samen gesteld . dus daar zou het niet aan kunne liggen . ik ben benieuwd ...
menu kaart - frituur hapjes lol! lol!

wedstrijdoverleg - lol! lol! heeft dat zin met zo'n maat die alleen blankt op de LV?
                           het vertrouwen is compleet weg......
                           hulp van buiten???
Ach, de menukaart is inderdaad erg belangrijk voor ons, en dat vertrouwen is zondagmiddag weer terug als jullie allemaal voor mij staan te klappen bij de prijsuitreiking ....... Misschien zijn jullie het vergeten maar vorige week was ik tweede hoor!!!


Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 12:54

Ik doe het niet!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 15:40

Tsja, we gaan het idd zien Zondag, met al die praatjes makers weer...................lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 16:41

Ik zeg niks maar heb zo`n voorgevoel... affraid affraid affraid geek 
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 17:16

het is bij onzevissen altijd een keer lootje pakken. Niet terugleggen. Een zegen voor Jos als hij acht loot
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 17:32

Ik ben dusdanig in vorm dat ik overal een visje eruit kan slepen, let maar goed op!!!



En klappen hé? Oók Willy cheers cheers cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje maart bij "onze vissen".
» Een dagje oktober 2014.
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: