Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"

Ga naar beneden 
+6
Marc Dronten
Wilco
Gaby
Jan Sturkenboom
ron tamerus
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 17:59

Jos Holla schreef:
Ik ben dusdanig in vorm dat ik overal een visje eruit kan slepen, let maar goed op!!!

Is dat een quote van WWW.LOL.COM ?????????? lol! lol! >>>>>>>>>>>>>>>>



En klappen hé? Oók Willy cheers cheers cheers cheers cheers 
En klappen wordt dan OP klappen staan ckr van het lachen bij ( weer ) een blank lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 21:21

Hans de Jong schreef:
Jos Holla schreef:
Ik ben dusdanig in vorm dat ik overal een visje eruit kan slepen, let maar goed op!!!

Is dat een quote van WWW.LOL.COM ?????????? lol! lol! >>>>>>>>>>>>>>>>



En klappen hé? Oók Willy cheers cheers cheers cheers cheers 
En klappen wordt dan OP klappen staan ckr van het lachen bij ( weer ) een blank lol! lol! lol! lol!

kun je wel zeggen Hans,maar hebben we jou dit jaar als eens gezien met een vis in de handen????????????lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 21:51

Ja Hans???????

lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 22:44

Jos Holla schreef:
Ja Hans???????

lol! lol! lol! lol! 
wat???????????????????????????????????????????????????????????/confused confused confused confused 
geef je mij gelijk??????????lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 22:47

Voor 1 keertje. Kom je zondag nog ff snacken??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 6:25

Jos Holla schreef:
Voor 1 keertje. Kom je zondag nog ff snacken??
Ben je nou "softie" aan het worden... ??? geek lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 8:33

Jos Holla schreef:
Ja Hans???????

lol! lol! lol! lol! 
Nee ( althans niet met foto hier op forum ....jaja ik weet geen foto is geen vis he)..Bewaar mijn ""hoogte punt"" tot Zondag, als er een goede fotograaf is en meer publiek lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 15:56

Zondag vis ik zwaar gesponsord, mocht ik blanken dan zit er gewoon geen vis en als we vangen is dat geheel volgens verwachting Laughing Laughing Laughing . Ik heb er een goed gevoel over ongeacht de loting (kuch).
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 17:22

Johan schreef:
.....en nee zeker geen hulp van buiten af .....

Toch wel dus Johan.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 17:24

Reken maar, en het interesseert me geen reet. WIJ winnen die wedstrijd en jullie gaan klappen. PUNT!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 17:35

Pfff wat een praatjes......
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 21:32

Jos Holla schreef:
Vooral niet afbellen dus, als die gozer uit Dronten meedoet en weer zoveel mazzel heeft zullen we dat nog jaren moeten aanhoren ...... Very Happy Very Happy Very Happy
bel nou af ,heb ook al 2 dames visles gegeven lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 15:26

Nou helemaal niet meer, toch ben jij voor ons team wel een voorbeeld: we doen gewoon alles wat normaal gesproken niet kan wnat dan zitten we aardig op jouw denkwijze Laughing Laughing Laughing Laughing 

Maar 'single hookbait' is over, morgen gaan we het anders doen want de oude manier werkt toch niet meer. Hoe we het gaan doen?? Zeggen we niet, nu niet, morgen niet en de dagen erna ook niet! Neh neh nehneh neh!! Razz Razz Razz Razz 

Ik heb er echt heel veel zin in!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 19:56

Stilletjes hier................Resultaat zwaar aangekomen voor bijna iedereen denk....

Zelfs ik begin al brasem te vangen pffffffffff, precies op moment van op de kant halen rijden Michel en Justin voorbij......dus sta er volgens mich nog mee op de foto ook Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Wat een schande lol...............

Wel weer sellie daggie gehad met prachtig weer........blijft echter triest de vangstresultaten.

Michel / Justin THX weer heren!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:06

was nogal een smek wedstrijd zo te horen?lol! lol! 

zelf trouwens ook niks Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:09

Heerlijk dagje aan de Vaart gehad, helaas liet de vis het massaal afweten. Eigenlijk best wel jammer maar wat doe je eraan. Al met al wel een heerlijk dagje gehad met bijzonder veel aanloop (die Johan is ook zo populair!) en de hele dag door een heerlijke vette bek, de enige die we gemist hebben is Marc Dronten Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 

Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 27wxfk8

En we hadden de mazzel dat we een tv vonden, en met een klein beetje ondersteuning van mijn vismaat toch nog Ajax - Utrecht kunnen zien cheers cheers cheers .

Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 289h2t0

Al met al weer een topdag gehad, Michel weer bedankt voor de organisatie, het was weer prima voor elkaar. Baal er wel een beetje van dat ik niet gewonnen heb, ik had me er zo op verheugd ..... Basketball


Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:18

Zo jammer dat je voor je beste aanloper niets meer uit de friettent over had.....ik had me er al zo op verheugd Shocked 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:53

Ja hallo, 16:00 uur komen aankakken, dan ben je gewoon te laat he Laughing Laughing Laughing Laughing 

Maar leuk dat je toch nog even langs kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 okt 2013 - 18:03

Zie nog nergens een verslaggie????????????????????????

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"   Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl" - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje maart bij "onze vissen".
» Een dagje oktober 2014.
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: